Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zima z kolekce Zima
Autor: networ (Občasný) - publikováno 25.11.2003 (12:16:01)


 Kelly (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff> 

Quentinku, ani já jsem nedočetla. Lian má pravdu v tom, že v textu jsou překlepy, občas se najde i hrubice, což ovšem není nic, co by nešlo opravit, třeba jen tím, že to autor dá někomu přečíst. Jiná věc je, že mě text skutečně nezaujal, na mě je příliš zdlouhavý, zkrátila bych popisy, vyhodila opakující se slova, prostě bych ho trochu proškrtala, aby dostal spád. Myslím, že ani redaktor není povinný dočíst něco, co ho nezaujme. Toť můj osobní názor šéfredaktorský, a ani já nejsem schopná dočíst všechny básně, které se na Totemu objeví, některé mi prostě nic neřeknou, nezaujmou. Jako čtenář k nim tedy přistupuju tak, že nedočtu - a jako redaktor buď nechám naprosto bez komentáře, nebo napíšu, že jsem nedočetla, protože mě autor nezaujal. Jsem proto též shnilá? :o))) Mimochodem, co bys jako redaktor udělal ty? ;o)))

No, jestli jste si to děti vyříkali, jsem ráda...   .o))))


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter