Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Láska z kolekce Básně
Autor: *Jakub* (Občasný) - publikováno 8.12.2000 (17:32:42)
další ve sbírce>
Ve vlasech třpytky,
lepou tvář,
ladné křivky,
v očích zář.

Každé slovo stojí moc,
nemůžu spát - noc co noc.

Moc to bolí,
bude víc,
až mi řekne,
"nechci nic"!


Poznámky k tomuto příspěvku
Kyra (Občasný) - 17.3.2006 > to sae mi líbí mnohem víc než kinder vajíčko, ale prostě mi to přijde vynuce¨ný..že ses nezamějšlel nad obsahem ale nad verši a rýmy...není to znovu procítěné tak jak by mělo a¨myslím, že když člověk něco´píše, tak to píše protože to tak cejtí....ale myslím že u tebe to tak úplně nebyö...že si psal mozkem a né srdcem...
Body: 3
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 17.3.2006 > Kyra> tyy jo, jak to muzes rict ze sem to nepsal srdcem?!?! bylo to uplne nejvic srdcem... skoda ze si to nemyslis... napsal sem to jak me to napadlo pri prichodu domu v pozdnich hodinach, jak sem to vzdycky delaval. nic nuceneho... nicmene je mozne ze to tak pusobi, ale me to je jedno. sem rad za reakci, bo sem se k tehle basnicce vratil po hrozne dlouhy dobe... dik!
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 18.3.2006 > Kyra> Podle toho, co jsi napsala by jsi měla hodnotit tak 1 bod. První čti báseň, pak hodnoť, ale až nakonec čti, co napsali ostatní. Promiň kiki...Ale víš, že když nesouhlasim, ozývám se.
<reagovat 
Lola (Občasný) - 18.3.2006 > vynucené mi to nepřijde, Kyra tohle píše skoro všem, její hodnocení je většinou stejné: vynucené verše, moc se zamýšlíš nad rýmy a to píše jenom kvůli tomu, že jí to někdo někdy napsal. Promiň Kiki.
pravda je ale že to je na 2-3 bodíky...
Body: 3
<reagovat 
 *Jakub* (Občasný) - 19.3.2006 > Lola> no tohle pro me ma uz jinaj vyznam. je to dost osobni. proto nepotrebuju aby byla nejak hodnocena. uz je to dlouho a ja se zmenil a basnicky uz nepisu. proto bych ted nejradsi odskrtl ze si zadam kritiku...
<reagovat 
Cid (Občasný) - 13.12.2000 > Ta první strofa je moc hezká. Je to milý popěvěk.
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.12.2000 > Vtipně složená básnička o hodně pravdivých věcech :) dobrý Jakube :)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 13.12.2000 > Jo, je to takove jemne, mile...hezky se to cte, jen skoda, ze jsi to jeste trochu nerozvedl...pekne
Body: 3
<reagovat 
Radim Hrůša (Občasný) - 14.12.2000 > celkem milý
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.6.2001 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
2 3 4 7 7 (8) 8 9 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter