Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Pod povrchem černé bubliny z kolekce Moře
Autor: Perchta (Občasný) - publikováno 29.11.2003 (22:33:08)
další>

Pod povrchem černé bubliny

 

     Žiju pod povrchem černé bubliny, z bubliny vidím jen kousek. K bublině se blíží žhavé body, pronikají membránou a cestou směrem ke mně se rozpadají. "Padají hvězdy, rychle si něco přej!" Křičim, ale kolem mě  je prázdno, jsem tam sama. Radost se zmenšila, ale trvá. Letí další svítící body, ale zachycují se v membráně bubliny a zhasínají. Najednou vnímám její strukturu, je hladká, ale jsou v ní malé proláklinky a oka. Zdá se být černě průhledná.

     A tam venku je Vesmír.



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 29.11.2003 > Zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 29.11.2003 > fungus2> :-)
dík
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.12.2003 > Beru to jako hodně dobře vylíčenou vizi. Bezvadný, věru.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 1.12.2003 > stanislav> Byl to sen, vzbudil mě.
Něco se stane, já píšu.
Dík.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2003 > Perchta> ono vize je vlastně taky sen, a nedá se říct, že by vědomě řízenej.
<reagovat 
SmGreen (Občasný) - 7.12.2003 > zajimavy... mozna by se mi to libilo jeste rozpracovanejsi, ale libi. Moc zajimave popsany!
Body: 4
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 7.12.2003 > SmGreen> Děkuju...i tak bylo dost těžký najít slova...snad příště.
<reagovat 
SmGreen (Občasný) - 7.12.2003 > Perchta: pekne zapisuj vsechno dal... :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
2 3 4 (5) 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter