Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..n.t.p..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 30.11.2003 (20:26:53)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dáreios (Občasný) - 30.11.2003 > och?!
<reagovat 
sibka (Občasný) - 30.11.2003 > myslim, že tohle umění nechápu :)
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 1.12.2003 > Pěkně slizké barvičky://
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 1.12.2003 > Co to je? co to má být toto?!? kde máš modrou?!?!?
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 1.12.2003 > to vpravo mi evokuje škrtlou sirku, ty ostatní dvě jsou bohužel pro tento záměr příliš hladce rozmazány... a nic jiného mě nechce napadnout.... a řekla bych, že tu bývají skutečně smysluplnější díla (tím ovšem nemyslím ta tvoje...)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > mefisto> uved priklad nebo definici smyslu..
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 1.12.2003 > Toono je to slabý. Nemá to nápad, myšlenku, vtip prostě nic. Je to bezobsažný a prázdný. Ta kompozice není marná, ale ještě by to něco chtělo, takhle je to o ničem.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 1.12.2003 > ..mám pocit, že to jsou fragmenty něčeho, co tě čeká /podle i těch minulých/...tohle ještě dle mého není obraz...
<reagovat 
jak (Občasný) - 1.12.2003 > je v tom napětí a barvy se mi líbí, ale celkově to prostě nestačí
Body: 3
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 1.12.2003 > barvičky jsou bohužel to nejmenší
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > Mishka> joo a co je tam horsi?? cekam veskerou smysluplnou(aby to melo hlavu a patu) kritiku..
<reagovat 
 MorbidAngel (Občasný) - 1.12.2003 > Mishka> No, neřekla bych..chachachachacha.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 1.12.2003 > Hm..začalo se mi to líbit..:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Liní - 1.12.2003 > Ty se ptas Mishky, co je na tom horsi? Proboha, to nemas v sobe ani kapku sebekritiky? Je to naprosto prazdny, a ani to neni nijak graficky na urovni, je to proste...je to proste strasny. Ja sem mozna prehnane kriticka, ale ty se mas asi zase moc rad, takze vseho s mirou chlapce :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > čtenář> ..ale ale, to uz si onikame??
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 1.12.2003 > Ha, tak teď bude, milá Liní, Tvůj příspěvek jistě přisuzován mi, ale vlastně mi to tolik nevadí, páč se dá s Tebou souhlasit. ;-)
Jestli to má myšlenku, tak je obecně dost utajená zdá se pro všechny krom Tebe. Ale hlavně je to graficky o ničem a velmi nepěkné. Nepokochá se ani oko, ani mozek po rozkličování myšlenky.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > Mishka> 

treba by me tvuj nazor zajimal kdybys nebyla tak zaujata.. takhle ne.. myslenku to nema(alespon jsem zadnou sdelovati nechtel)..

 

graficky se mi to libi prevelice, proto jsem to sem taky dal.. ma se pokochat oko.. do premejsleni by se meli poustet jen lidi s mozkem, jinak to obvykle dopadne velice spatne..


<reagovat 
čtenář tunak egocentrik - 1.12.2003 > Bezdebat. Je to těžce vo ničem a autor by raději měl obrušovat své šokující sebejisté myšlení jaké jsem fakt už dlouho neviděl. Je to hodně k smíchu.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 1.12.2003 > Ty opravdu nevíš, kdy s tou skromností přestat, že?!
Jsi to ty, kdo obchází s několika dvýma identitama mé příspěvky a sází jedničky s komentářem "hnus" atd.
Že tedy zrovna Ty tady mluvíš o nezaujatosti?!
Já už Tvé věci raději obcházím. Nebojím se, že bych neuměla odstoupit od empatie vůči Tobě, ke které se bez problémů přiznávám, protože mé oko vidí co vidí a většinou to nestojí ani za komntář. Tohle se ale obejít nedalo.
Ano, uklidňuj se, že je to geniální dílo, které nemá tady obdoby, uklidňuj se, že jsem zaujatá.. stejně jako dalších 10 lidí tady, kteří stejně jako já raději ani nebodovali.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > Mishka> 

..hnus neni mym oblibenym slovem a kdyz te kritizuji zasadne jsem prihlasenej.. nejsem jako ty, ctenar mmm a profik co ritizoval oli..

 

skutecne mi za tohle nestojis, tak me nepravem neobvinuj ze svejch hrichu, prosim,

 

dekuji..


<reagovat 
Mari (Občasný) - 1.12.2003 >

Já tomu nějak nerzumím...


<reagovat 
čtenář tunak - 1.12.2003 > Mně tenhle trouba nestojí zase za to, abych nebyl incognito a měl pak jeho hloupých řečí pod svýma příspěvkama kopec. O averzi, mstě a nekonečné hlouposti není u Tooňáka pochyb. Štve mě (jako asi většinu na totemu), ale chráním se před jeho hloupostí.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > čtenář> jses nehoraznej trouba, tohle nedelam, proto newotrawuj..
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.12.2003 > Taxem se Toníku přišla znova podívat, nezaujatě, ponivadž grafice absolutně nerozumim. Ale ze všeho nejvíc mi to připomíná opravdu zářivky nebo co, takovou měla máma v kuchyni nad sporákem. A u nás v Kotěhůlkách, nějaký člověk má podobně osvícený balkón.:-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > blondýna> ..hmm.. a co si z toho jako mam vzit??
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.12.2003 > vůbec nic:-)
<reagovat 
rainy day (Občasný) - 1.12.2003 > vis, kdyz jsi mi zkritizoval vsechny moje, tak jsem si chvilku vazne myslela, ze mas treba pravdu... ale tohle...no promin ale takovejch obrazku namaluju v paint brush 15 za ctvrt hodiny...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > rainy day> ..tak proc to nedelas, treba je to tezsi, ale pak zas budes mit tech 5 bodu ode mne..
<reagovat 
 jak (Občasný) - 2.12.2003 > rainy day> tak to udělej , jsem zvědavej...ale to ty dělat nebudeš že..., já ti to řeknu ty na to nemáš .Tak nekritizuj Toona
<reagovat 
 rainy day (Občasný) - 1.12.2003 > toono> haha, tezsi, jo? ses vtipnej... jestli ty nad temahle nedilama travis hodinu, tak ses jeste vetsi negramot, nez jsem si myslela... ale to je vec nazoru...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2003 > rainy day> joo. na tom poslednim se shodneme..
<reagovat 
čtenář Liní - 2.12.2003 > hele tak za prve, ja tu su sama za sebe, tak se krot, hochu. a za druhe me opravdu prekvapuje ze existuje nekdo, kdo si TOLIK, tolik, tolik moc veri. Vyhybam se zamerne slovu namysleny, pac to by ses asi urazil, ale prosim, prosim, zamysli se trochu nad svou praci a poradne se do toho obuj a udelej neco, co bude stat za to a ne neco, o cem si pouze Ty myslis, ze to stoji za to.
jo a s tim onikanim jsem to fakt nepochopila, jestli to jako bylo na me.. To bude asi nejaka zasifrovana veta, ktery my, z nizsich sfer, co nechapeme Tve umeni, nemuzem rozumet, co?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > čtenář> mne se to libi tak jsem to sem dal.. nevim co se ti na tom nelibi??(na tom aktu)..
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 2.12.2003 >
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > pepinos> nechces radeji udelat report co ted leti?? jestli scooter nebo litehouse(!!) family??
<reagovat 
 pepinos (Občasný) - 2.12.2003 > toono> Taaak
<reagovat 
JBart (Občasný) - 6.12.2003 >

Sakra... Tak o čem to tady je??? Mám pocit (téměř už jistotu) že se pomalu ale jistě všechno zvrhává na tomhle serveru do "někam"! Ačkoliv jsme si s Toonem taky několikrát vjeli do vlasů, tak teď nevím nevím... Nechci teď vůbec hodnotit jeho dílo, ale spíš mi jde teď o to, co tady Vy všichni vlastně hodnotíte??? Toona nebo jeho dílo? Většinou mám pocit že je to kritika Toonovy namyšlenosti a egoismu schovaná za jakousi kritiku jeho díla! A není to jenom tady u toho příspěvku! Podobný jako u K. Šedivé a u fotografie tý pomády! Taky všichni krafali o tom jestli ten na obrázku je tříprocentní a ne o tom jestli ta fotka má něco do sebe... Myslím že by se všichni měli příště až budou klepat na link s toonovým nickem zamyslet nad tím jestli chtějí vidět Toonovu práci, nebo se do něj navážet. To že jsi Toono opravdu poněkud egoista... bezmezně přesvědčený o dokonalosti tvých děl ti nikdo vzít nemůže. A pro všechny ostatní: Proč jednodušete nenapíšete "nelíbí se mi to a to..." místo toho abyste vypočítávali kolik takových byste zvládli za jak dlouho...

 

Pokud jsem se někoho dotknul... tak promiňte...

Chtěl jsem.

 

PS: Nelíbí se mi to.


<reagovat 
čtenář Liní - 7.12.2003 > JBart: Kurna a vis, ze mas pravdu? Hezky receno.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > myslím, že podobný obraz jsem již viděl na výstavě cca patnác let zpátky ještě na základce ... měl vyjadřovat vyvážení scény ... takže ... kopie???
Body: 1
<reagovat 
Hexagobn (Občasný) - 14.3.2004 >

Já se chci vyjádřit nejen k tomuto, ale ke všem dílům...

Připadá mi to, jako bys byl nějaký školáček, který má za úkol při výtvarné výchově udělat nějaký obrázek a spolužáci mu pořád berou barvičky a i při kolážích se na něj dostanou akorát noviny s neprostříhaným sloupkem o sportu.

 

Nevím, co tím sleduješ, ale podle mě je to dost ubohé. Zřejmě máš nějakou myšlenku, kterou by ses měl snažit popsat alespoň názvem a necpat tam pořád ty tečky...

 

Co se tvé tvorby týče, tak asi nejpoužívanějším prostředkem bude Malování ve Windowsech... ale co, ne všichni mohou tvořit kvalitně a na úrovni. Pokud tě to baví, tak pokračuj. Já ti budu přát hodně štěstí a snad se časem dostaneš na takovou úroveň, aby se to alespoň někomu líbilo...

 

Vítek Toman


Body: 1
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 14.3.2004 > trapne :) fakt me to rozesmalo.. digitalni odpad
Body: 1
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 27.5.2004 > graficky se mi to nelibi prevelice, ma se pokochat oko.. do premejsleni by se meli poustet jen lidi s mozkem, jinak to obvykle dopadne velice spatne..

<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 27.5.2004 > skutecne mi za tohle nestojis
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 27.5.2004 > mne se to nelibi. nevim co se mi na tom nelibi??
uz vim vsecko
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter