Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
myšlenka na mě.
Autor: nude (Občasný) - publikováno 3.12.2003 (11:59:29)

Prší mi do domu.

Ne.

To jen ty nade mnou pláčeš,

že se zrazuji tak,

jak Jidáš zradil Krista.

Z lásky.



Poznámky k tomuto příspěvku
HáDé! (Občasný) - 3.12.2003 >

Jeden by se někdy rozkrájel, zahodí hrdost! (Jen to nesmí být moc často! Nikdo nakonec neocení!) - Pěkná!


Body: 5
<reagovat 
tydlina (Občasný) - 3.12.2003 > to !ne! mi tam nesedí...a vůbec je to celkově slabé
Body: 2
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.12.2003 > Tak tomu rozumím velmi. Dík.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.12.2003 > napadlo mě to samé jako Emmeta...
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 3.12.2003 > proč zradil Jidáš, je otázka na dlouho a jde o to, co chceš skrz jeho příběh právě říct, ale mě tu stejně ta paralela kulhá, ale nápad je dobrej, jen na něm trošku zapracovat...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.12.2003 > Zní to celé krásně,ale...nevím jestli to byl úmysl,mně tam skřípe to s Jidášem,zradil totiž za obyčejné prachy... pokud ale byl úmysl,popřít skutečnost a nahradit ji ideálem,tak se omlouvám a ty se neboj ozvat
Body: 3
<reagovat 
 nude (Občasný) - 4.12.2003 > Emmet_RAY> já na to mám trošku jiný pohled. podle mě měl Jidáš Ježíše velice rád a zradil ho proto, že si myslel, že ho vytrhne z toho kolotoče, do kterého se uvrtal. Bohužel mu to mírně nevyšlo. Podle mě ty peníze hrály jen posilňující roli v rozhodování. Proč jinak by se pak Jidáš zabil? 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2003 > nude> 

Pak je ještě jedna teorie, že Jidáš byl netrpělivej a chtěl Krista vyprovokovat k rychlému a efektivnímu činu.

Jo to bolí hodně zrazovat sám sebe a navíc když to vidíš u někoho, koho máš rád...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.12.2003 > nude> s Biblí je problém, hodně lidí má tendence interpretovat si ji vyloženě po svém a výsledky jsou občas děsivé - viz. Svědkové Jehovovi a jejich biblické závěry i v podstatě nesmyslné a neexistující slovo JEHOVA, vzniklé špatným přečtením písemné formy slova bůh (JHV+ADONAI). Odkazuji tě na EVANGELIUM SV.LUKÁŠE, kde je jasně psáno, že do Jidášova těla vstoupil satan a vydal se navrhnout jeho zatčení. Nevím co myslíš tím kolotočem a podobně, ale záchrana posláním na smrt mi nepřipadá jako zrovna ten nejlepší tah, navíc tvé závěry se opravdu nedají vyvodit vůbec z ničeho, co je v Bibli psáno.
<reagovat 
 nude (Občasný) - 8.12.2003 > Luk Malér> tohle je spíš obžaloba sama sebe. Dělám věci ,které jsem si zakázala
<reagovat 
 nude (Občasný) - 11.12.2003 > Emmet_RAY> Díky za odkázání. Až bude po zkouškách, tak se na to možná vrhnu. Je pravda, že moje interpretace je dost svérázná, ale zase mi nepřipadá ani zcestná. Prostě jedna z mnoa možných.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2003 > nude> 

Dyť jo, taxem tomu porozuměl.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.12.2003 > nude> až já budu mít po zkouškách,tak se nejspíš vrhnu z okna..
<reagovat 
 nude (Občasný) - 8.12.2003 > Luk Malér> se omlouvám, nějak mi to nedocvaklo..........se občas stane.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2003 > nude> 

Se neomlouvej - klídeque


<reagovat 
 nude (Občasný) - 8.12.2003 > Luk Malér> jsem naprosto klidná, neboj
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2003 > nude> 

Fakt se nemusim bát????????!!!!!!!!!!!!!???

No to sem sám rád, už sem chtěl volat hasiče, záchranku, policajty a Klapzubovu jedenáctku.


<reagovat 
 nude (Občasný) - 8.12.2003 > Luk Malér> Tý jo, to je chlapů. To bych si vybrala...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2003 > nude> Velel bych všem já osobně...
<reagovat 
 nude (Občasný) - 9.12.2003 > Luk Malér> I ty jeden, chceš to rozebírat?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.12.2003 > nude> Rozebíráš to ty já jim velim.
<reagovat 
 nude (Občasný) - 10.12.2003 > Luk Malér> tak teď se bojím já....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.12.2003 > nude> Klídek, jen velim.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter