Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Prostě jenom takový normální vánoce
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 12.12.2000 (22:31:36), v časopise 13.12.2000
A zase vánoce...
Já nevim, že si naši pořád myslí něco o malym klukovi.A přitom dávno vim, že Ježíšek neni...
A jak se tváří, jako že je, a táta jak je vykulenej každej rok z vody po holení a máma z pleťovýho mlíka, no oni si snad opravdu myslí, že jim to nosí ten Ježíšek...
Brácha je ještě malej, ten ví prd, ale mě už je skoro dvanáct a nejsem blbej...
To po večeři táta zacinká zvonečkem, ale tak, aby jsme jako nevěděli a každý rok říká - tiše!! slyšeli jste?? už je asi tady...
Mámu už od večeře nejni vidět, to asi chystá dárky pod stromeček a pak přijde a jako že já jsem byla v koupelně ( se divim, že už ji za ta léta nenapadlo nic jiného než ta koupelna ) a prý - neslyšeli jste něco??? A táta - no slyšeli maminko, Ježíšek už tady asi byl, a brácha je vykulenej a oči mu září víc, než ty naše elektrický vánoční svíčky...
Táta otevře dveře do pokoje a pod stromečkem jsou dárky a všechno září a brácha má zase pusu vypadlou z pantů a máma slzy na krajíčku a táta se usmívá...
No a já hraju blbýho i když je fakt, že většinou dostanu to co jsem si přál, no někdy taky naši uletí, ale přece jim to nebudu kazit...
A pak rozbalujeme dárky a já dělám, že jsou jako od Ježíška, a táta to dělá a máma taky, jenom brácha tomu věří. Já , protože jsem velkej, to na sobě nenechám znát, oni naši tomu věří stejně jako brácha a vlastně jsem rád, že oni jsou rádi, a pak se ještě koukáme na pohádku, brácha usne uprostřed svých dárků, táta ho odnese do postýlky, a já, i když už jsem velkej, tak spím tu noc s našima a mám je rád...
No, a řekněte sami, mám to těm našim brát a něco jim vysvětlovat???
Třeba by to stejně nepochopili a brácha??
Ten je ještě malej a prd ví...
Jo, a hlavně to našim neříkejte, že vím jak to je, já totiž hrozně moc chci, aby ten Ježíšek přišel za rok znova.....


Poznámky k tomuto příspěvku
Vea (Občasný) - 13.12.2000 > Dobře jsem se pobavila :))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.12.2000 > Sadafe no to je nádhera - mám slzy na krajíčku - opravdu jsi mě dojal, pobavil, zmelancholizoval, a ty další různé serepetičky s lidskýma citama :)))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.12.2000 > Tu Tvou povídku jsem si Sadafe vytiskl, abych si ji pak mohl v klidu po práci přečíst. Zlepšil jsi mi náladu, také se vzpomínám na ty rozpory v mé mysli a možná i částečně zklamání, když jsem se dozvěděl, že do okna nepřilétá nikdo z křídly, ale dveřmi tatínek po špičkách, aby nebyl slyšet.:) Moc pěkně napsané.:)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.12.2000 > Uzasny, fakt moc. Asi prave proto, ze to vsichni zname...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter