Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Carpe diem
Autor: godzilla (Občasný) - publikováno 13.12.2000 (12:45:42), v časopise 14.12.2000
Vyjel jsem ze školy domů a věděl jsem, že tam dnešní večer strávím sám. Někdo by řekl: " Co budeš dělat sám doma, to nemáš lepší zábavu?" Něco na tom je, ale v hospodě jsem byl nedávno, navíc jsem úplně bez peněz, a tak mi společnost budou dělat computer, bedna a pes.

Začátek probíhá přesně podle mých představ: sedím u počítače, pes mi leží na noze a z televize za mnou se line muzika (kanál Viva 2 je celkem v pořádku). Stupidní fotbalová hra se ale vždycky nechá přelstít stejnou kličkou, takže ve čtvrtině zápasu vedu 7:0 a znechuceně vypínám počítač. Zároveň mě přestává bavit i muzika z televize, a tak zkouším najít něco lepšího. Rozvalený na gauči probíhám postupně všech padesát programů a zjišťuji, že dnešní večer bude stát za prd.

V tom mě napadla spásná myšlenka: Předevčírem jsem od kamaráda dostal paličku ganji! Třeba se mi ve " stavu pozměněného vědomí " bude bezútěšná televizní realita zdát aspoň trochu veselejší. Vytahuji balíček z kapsy bundy a nemůžu najít papírky. Nakonec jsem se rozhodl vydrolit několik Stařen a svůj matroš do nich pěchovat tužkou. ( Ten žlutej filr jsem samozřejmě vytáhl, nejsem magor.)

Tato metoda měla svoje mouchy - cigareta hořela strašně rychle, takže jsem měl výčitky, že mi většina vyhoří do luftu. Přesto jsem už po prvních tazíh cítil to typické kolečko kolem hlavy a trochu tlaku na prsou. " Chlape", pomyslil jsem si, " to je úlet - jsem sám doma, vyhulim si zobák, teď bych si eště moh pustit ňáký porno."

Mezi videokazetami ve skříni bych nic takového nenašel, tam mají rodiče pár filmů od Svěráka, náhodné pořady z televize a koncerty mého bratra klavíristy. O to smířeněji jsem civěl na televizor, počítaje s tím, že na jednom z padesáti programů se každý večer trocha toho porna najde.

Mezitím jsem stihl vykouřit už čtyři cigárka a dostával jsem se do nálady. Z televizního programu jsem zjistil, že se už brzy dočkám - 23:00 Sex ve městě. Od té doby jsem na každou větu z televize v duchu odpovídal: " Běž do prdele, já chci sex ve městě!" Měl jsem co dělat, abych to nevykřikoval nahlas a dost jsem se u toho nachechtal.Napadlo mě podívat se do zrcadla . Kdyby tu se mnou někdo byl, tak bych hrdě řekl: " Ty vole, já sem na sračky" a rudá barva mých očí by tomuto tvrzení dodala věrohodnost.

Udeřila jedenáctá hodina a Sex ve městě. Nemůžu uvěřit svým očím. Parta zestárlých manekýn diskutuje o tom, čí chlap je větší úchyl. Nejhorší je chlápek s knírkem, který krade v antikvariátu knížky za jeden dolar, ačkoli je milionář. Zhnusen jeho padoušstvím přepínám na sportovní kanál,kde jedna svalnatá stvůra mlátí druhou dvoumetrovým prknem, za což je odmněňována jásotem publika. Radši půjdu spát.

Kdybych byl tou dobou úplně střízlivý, asi by mě přepadla deprese z toho, že jsem ten večer úplně promarnil. Někoho z vás třeba napadlo, že depka z nedostatku porna není nijak zvlášť ušlechtilá věc. Nazvěme věci pravými jmény: kdo tráví večery fetováním a čekáním na porno ,je beznadějný primitiv.( Vlastně až tak moc ne, ale každá povídka musí mít morální poselství...
)


Poznámky k tomuto příspěvku
kvezt (Občasný) - 14.12.2000 > Taky jsem prožil pár podobných privátních večírků, ale až doteď jsem si neuvědomil, jaká to vlastně byla legrace. :o))
P.S. Donedávna jsem si myslel, že hulit sám je ta největší prasárna na světě, ale....... kdo jste bez viny - hoďte po mě jointem.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 14.12.2000 > Sice nehulim ani nečumim na porno, ale přesto znám ten pocit úplně promarněnýho večera..........
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 15.12.2000 > A to už jsem si myslel, že mi v 03:15 AM nikdo nezvedne náladu:-))))
A je to tady:-))))
P.S. Dnešní noc promarněná NEbyla:-))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter