Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vánoce jsou svátky klidu, nezkoušejte naší třídu
Autor: PAT (Občasný) - publikováno 7.12.2003 (16:28:16)


Oplatka (Občasný) - 9.12.2003 > Vida, tak jsme si vybrali k recenzování stejný film. Je zajímavé, že když už sem jednou za čas někdo vloží recenzi, sejdou se zpravidla dvě na jeden snímek...
Vidím, že v hodnocení se víceméně shodneme. Čím jsi mě překvapil, je fakt, že režisér natočil Notting Hill. To mi nějak uniklo, ještě, že jsem to nevěděla, jinak bych na to určitě nešla. Nedávno jsem zmiňovaný film byla nucena přetrpět u jedné totemačky doma, a na konci už jsem přemýšlela jen a pouze o tom, kolik budu druhý den platit za vlak, protože vydržet se to prostě nedalo. To už se potom nedivím těm dlouhým sentimentálním scénám, které mi v Love is all around vadily. Naopak režiséra obdivuji, že jich použil tak málo...
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter