Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
První sníh
Autor: Sionna_V (Občasný) - publikováno 13.12.2000 (20:44:39), v časopise 15.12.2000
A právě v tento podivuhodný čas je má duše naplněna nepochopitelnou radostí a v onen okamžik, kdy k zemi dopadají první sněhové vločky, co roztají dřív, než se jich stačíte dotknout, tehdy se ocitám v euforii, která nemá zdánlivé příčiny. Já však vím, že nejsem blázen, neboť tehdy se i lidé s tváří zatrpklou, jindy ponořeni jen do svých myšlenek, zastavují uprostřed své cesty, smějí se a společně se zatajeným dechem a bušícím srdcem pozorují ten zázrak.
A právě v tuto chvíli jakoby se jakás moc, co je nad člověkem, v celé svojí kráse vyjevila. Není to projev síly, ale okamžik, kdy bílí poslové z nebes mají každému přinést alespoň na chvíli trochu štěstí a radosti a kdo se ani tehdy neraduje, je jen zpola člověk, neboť bytost bez umění radovat se není celým člověkem.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 17.12.2000 > nic moc, myslim každej dokáže takhle napsat o svim pocitu. Pokud ho má.
<reagovat 
Majka (Občasný) - 15.12.2000 > :) ano, také mám moc ráda bílé vločky. Trochu jsi mi alepsoň radost z bíle peřinky připoměla, když už ji letos zatím nemáme.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.12.2000 > Dle mého názoru je to už spíše próza, ale to nic nemění na tom, že člověk prožívá při četbě pěknou chvilku. Když jsem šel dneska dopoledne na oběd, venku už byla pěkná zima, tak třeba se těch vloček brzy dočkáme.:)
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.12.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 15.12.2000 > Doufám. Strašně mi chybí!

<reagovat 
Čtenář - 16.12.2000 > docela vydařená próza (chybí tomu melodie), ale jinak pěkně zpracovaný, fakt se taky už těším na krásnou zasněženou zimu, líbí se mi použitý jazyk který se hodí k té trošce sentimentu a radosti
Body: 3
<reagovat 
Radim Hrůša (Občasný) - 16.12.2000 > Ten čtenář jsem já, promiň zapoměl jsem se přihlásit
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.1.2001 > pěkný - viz náš rozhovor - to je přesně ono :)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter