Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Políčko
Autor: Ivan (Občasný) - publikováno 9.12.2003 (11:57:50)
Foceno ve stejný den jako předchozí dvě fotky.


Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 9.12.2003 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ivan (Občasný) - 9.12.2003 > Za ty mapy na obloze se omlouvám...je to nadvakrát ukládané, protože mi TOTEM nevzal přesně 100kilový snímek.Na originále nejsou.....
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 9.12.2003 > Dobrá fotka, má to atmosféru a hezký barvičky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.12.2003 > Nikdy by mne nenapadlo něco takového fotit a ono je to tak pěkný!:-)
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 9.12.2003 > počitač nepočitač...vznikl z toho zajímavý obraz se zajímavým pocitem
Body: 5
<reagovat 
anaon (Občasný) - 10.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
zdenule (Občasný) - 11.12.2003 > Jasně že počítač, kde by vzalo podzimní pole tuhle barvu...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 9.12.2003 > ono to tak, martine, pěkný neni, to se jen pak na počítači přeženou barvy....
Body: 1
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 11.12.2003 > Lucie> Aha..takže se hodnotí domnělý reálný podklad pro fotku a ne finální fotka jako taková? Hmmm, zajímavé....:-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.12.2003 > finální fotka, zajisté.... ale po tomto druhu úpravy už to snad dát do experimentů nebo grafiky...
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 12.12.2003 > Lucie> Ale no tak, Lucí...snad nechceš říct, že saturace (kupodivu mírná, ta část pole byla suchá a osvícená sluncem)je tak drastická úprava, že se fotka dá považovat za grafiku či expoš?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.12.2003 > rozhodně expoš, v tomhle případě. dej sem origoš, estli se nebojíš
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Lucie> Promiň, ale nechápu, proč bych měl fotku krajiny,barevně,kontrastně a co se ostrosti týče doupravenou,dávat do experimentu....já tu neexperimentuji,fotku prezentuji tak jak je,jako fotku krajiny,tak to tak berte...
<reagovat 
Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Originál dodám.....;-)
<reagovat 
Jade (Občasný) - 9.12.2003 > Jestli počítač tak za dva, pokud ne tak 5+
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 11.12.2003 > Jade> Jasně že počítač. Mimochodem, rád se dozvím, proč když počítač,tak 2 a když orig.,tak 5;-) Výsledek by byl v obou případech stejný, tak nevím, co se tu hodnotí.....fotka, nebo způsob, jak byla pořízena?
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 13.12.2003 > Ivan> Ala Lucie, pokud to bylo doupravované na compu tak to dát do grafiky. Ona se totiž těžko hledá hranice, podle níž bys jednoznačně řekl to je upravovaný celkem málo, tak je to ještě fotka a to je už upravovaný moc, tak to dám do grafiky. Jinak na počítači upravit foto aby se líb¨ila není až takovej problém. Neříkám, že to není umění, ale podle mého názoru to není umění fotografie!!! Takže sem dej ten originál, a uvidíme, jakej bude rozdíl, hm?
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Jade> Ehm...víš,co je to grafika? Myslíš,že když něco vyfotíš, doostříš to,případně upravíš barevně,kontrastně....že je to grafika???To snad ne:-)Máš pravdu v tom,že hranice mezi grafikou a fotkou z hlediska úprav v PC se hledají těžko, ale myslím, že leží rozhodně daleko za těmihle konkrétními.Ohledně názoru na umění fotografie...plně souhlasím...je umění fotit tak,aby fotka potřebovala doupravit v PC co nejmíň.
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 15.12.2003 > Ivan> Ehm... samozřejmě že ANO!! Evidentně si o svém saturací vylepšeném díle myslíš, že je to fotografie. Pokud se mne ptáš na můj názor, tak fotograf by měl doupravovat fotografii v komoře- volbou papíru, vývojky, apod. Můžeš totiž vyfotit totální shit a pak si ho doostřit a zkontrastnit že to bude vypadat vážně pěkně. Myslím, že něco jako v tomto případě. Ale dle mého názoru (čímž samozřejmě neupírám nikomu právo na názor odlišný) to není fotografie! zmáčknout tlačítko doostřit umí každej ichtoušek, dobře vyfotit třeba pohyb už tak primitivní není.... PS: opravdu Tě nebudu přesvědčovat, že Tvé dílo je grafika.
<reagovat 
 Ivan (Občasný) - 15.12.2003 > Jade> No,ja teď vůbec nemluvím o mém "díle".Jak jsem řekl,nepovažuji zrovna tento kousek za zrovna povedený.Vidím, že jsi ortodoxní zastánce "klasické" fotografie,a tvůj názor samozřejmě respektuji.Ovšem digitální fotka nabízí další možnosti (mimochodem zrovna třeba to zachycení pohybu už není vůbec tak nesnadné)a i když se ti to nemusí líbit,i digitální fotky (a upravované v PC - ostrost,saturace) jsou stále fotky.Ale jsem rád, že se shodnem na tom, že každý má názor jiný.Přeji dobré světlo(a dobrou tmu v komoře):-)
<reagovat 
 Jade (Občasný) - 15.12.2003 > Ivan> Wish the same, upřímně řečeno, koncensus jsem nečekal. Good luck
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter