Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.,..,.-
Autor: LIPIKO (Občasný) - publikováno 14.12.2003 (19:31:49)


Poznámky k tomuto příspěvku
Monty (Občasný) - 14.12.2003 > Bez tý holky na židli by to bylo lepší, řekla bych teda.
<reagovat 
mereg (Občasný) - 14.12.2003 > hm,taky si myslim...nejak se tam nehodi.
Body: 2
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 14.12.2003 > je:o) ja bych to taky dala bez ty holky a mozna kdyby kazda z tech postav mela trochu jinej postoj? Jinak je to zajimavy.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 14.12.2003 > Nemuzeme vedet, co tim autorka chtela rici, ale kdyz uz tam ta slecna mela byt, snesla bych to radeji rovnez jako siluetu. Jinak ty stromy by stacily samy o sobe. Ten mlžný opar a něžná zeleň listí..
Body: 4
<reagovat 
Hovínko v lese (Občasný) - 14.12.2003 > v takovým lese je to o strach.
Ta dívčina je jak vystřižená z nějaký učebny, a má šeredný boty. Ale nápad je to milej.
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.12.2003 > Nejlíp kdyby tam nebyla žádná postava, když už tak bez tý holky.....ale bůh ví, co tím autorka zamýšlela....
Body: 3
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 11.1.2004 > trošku děsivý - právě proto, že tam sedí vlevo ta reálná postava. nebo vás baví obrázky ála X-FILES?

není lepší než ííích ááách trochu popřemejšlet, co právě tímhle autorka chtěla říct?

mě se vybavila jedna koláž od Štyrského. je to autoportrét? otáčí se k tobě nový druh člověka zády?

<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 11.1.2004 > rebecca13> mně se to sem nechce rozepisovat. Páč je to na dlouhý lokte, ale patří to pravě k tomu domu, co nema obvodovy stěny - neschovaš se.   budto si zvyknes nebo nezvyknes, nekoho by to mohlo posilit, jinyho srazit na kolínka ze jo.   tagle nak ve zkratce.
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 13.1.2004 > ok - jen se zeptám, jak jsi na takovej barák přišla? vlastní nápad? nebo to byl přímo nápad vedoucího aťáku? abyste se nad tím zamysleli a ty sis ho vybrala? todle téma mě zajímá, proč se takhle v architektuře poslední dobou exhibuje? francouzský vokna všude, výlohy až na zem - přeje si to snad zákazník? mě jako zákaznici to odhalování vadí.
<reagovat 
 LIPIKO (Občasný) - 14.1.2004 > rebecca13> 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter