Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nový stroj (studie)
Autor: Fraško (Občasný) - publikováno 29.12.2003 (00:03:11)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vanili (Občasný) - 29.12.2003 > A technické parametry?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.12.2003 > aaa takže je nadzvukovej... usuzuju z úhlu náběžné hrany... z čistě technického hlediska je velmi nerozumné umístit stabilizátory na vršek kormidla!!!
Z hlediska obrázku se obávám, že bychom to levé křídlo takto neviděli...
<reagovat 
 Fraško (Občasný) - 29.12.2003 > drfaust> Křídla jsou prohlá a v NASA se mají ještě co učit.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 29.12.2003 > Fraško> Jojo tomu věřím:))
Ale při nadzvukovým letu by dostala ta konstrukce slušnej záhul... je lepší umístit vejškovky fakt rovnou do draku... protže ten to celý nese a unese... takhle bude se to bude přenášet přes kormidlo... což je nerozumné... Navíc od téhle konstrukce se historicky ustoupilo... vypadá to sice hrozně elegantně, ale objevovali se tam skoro neřešitelné problémy s kmitáním kormidla... tak už se to nedělá...
Vo tomhle by ti mohli vyprávět hoši vod Iljušinu:)) věděj svý... ale pravda je, že u menších letadel tz problémy nebyly tak hustý... viz třeba L 29...:)
<reagovat 
 Fraško (Občasný) - 29.12.2003 > drfaust> Je to asi rok stará studie vývojářů v USA. Kresba je přesně podle podlkadů. Pokud něco někam umístili, měli asi důvod. Já ho neznám. Jenom si myslím, že naše závěry na letadle nic nezmění. Kresba vyšla jako dvojstrana v REDHOTu.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 29.12.2003 > Fraško> Zajímavý... tak jestli maj hoši v NASA po ruce nějakej matroš kterej to vydrží... Víš co mě strašně fascinuje? Viděl jsi někdy S 32 Berkut (myslím, že mu v OKB Suchoj ještě peřiřadili označení Su)
<reagovat 
 Fraško (Občasný) - 29.12.2003 > drfaust> Materiály se mění tempem, který je úžasný. My se to dozvíme sice asi o deset let později. Já jenom kreslím, nejsem vývojář. S 32 jsem neviděl. Tvar ale zas tak neřekne. Podle mého jsou klíčové motory a materiál letadla. Pokud vidíme letadlo, tak tam je nátěr a kryt motoru. Pokud má motor nové uchycení a ložiska z materiálu který je nový, poznáme H...o, protože to není poznat ze sta metrů.
<reagovat 
rell (Občasný) - 29.12.2003 > V konstrukci letadel se moc nevyznám,ale po stránce malby je to dost dobré......
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 29.12.2003 > Pekne udelano, jen to vzdalenejsi kridlo mi nejak nesedi. Co se tyce VOP, tak s Dr. faustem nesouhlasim. Napr. u Miginy 15 - prototipu (kdyz uz se bavite o tech sovetskych strojich) byla VOP v trupu, ale diky spatnemu obtekani a vibracim ji soupli na SOP. Navic diky umisteni motoru do gondol mimo trup by VOP byla obtekana spalinami a to by nebylo OK. Nevim ani jak se Dr. Faust dostal k informaci, ze se to jiz vypousti z konstrukci - opet nesouhlas, obzvlaste u vicemotorovych letadel.
Body: 4
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 30.12.2003 > nohome> No my jsme to rozebírali ve škole... dobře nebudu teda tvrdit, že se od toho upouští (i když si myslím, že počet modelů s touhle konstrukcí je v roce 2003 rozhodně menší než třeba v roce 1973), ale pro nadzvukový stroj to prostě není vhodná věc...
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 30.12.2003 > nohome> A jeětě jedna duležitá věc... MiG 15 je sice má v SOP ale ne úplně navrchu... což je z hlediska toho kmítání rozhodně duležité... i z hlediska pružnosti..
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 30.12.2003 > drfaust> 

Myslim, ze za mensim vyskytem VOP na SOP (teda ty zkratky to je peklo, ale vypisovat se mi to nechce) je spise jina konstrukce a to kachni - nedochazi k neprijemnym skluzum do vyvrtky pri minimalkach nez nevhodnost konstrukce. Dale si myslim, ze z technologickeho hlediska co se vybraci a tuhosti konstrukce  tyce neni v ulozeni VOP na SOP problemem, ale u letadel s rychlosti vyssi nez je M 1 se nepocita s velkou manevrovaci schopnosti a tak umistuji VOP (pokud ji vubec pouziji) do uplavu za kridlo - snizi se odpor, ohrev atd.. Navic tyto konstrukce maji VOP uchycenou jako plovouci a to znamena, ze je cela otocna - takze neni nijak pevne uchycena. Tim padem je to co do tuhosti konstrukce a vibraci stejne. Je to zvastni, ale jsou jakoby obdobi, kdy se urcite konstrukcni prvky objevi, pak zmizi, pak se znovu objevi atd.. V sedesatych letech se taky tvrdilo, ze delta je nevhodna a ejhle B 2, ci odsavani mezni vrstvy atd. atd. ....

No nic - prima diskuze :))


<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 31.12.2003 > nohome> Kachní konstrukce je dost ojedinělá věc... a vůbec se neuplatňuje u podzvukových letounů... navíc jsou tu stroje jako S 32, Su 30 (33)... by ti vyprávěli jak to mít dvakrát... V šedesátých letech se vyráběla nejslavnější letadla s deltakřídlem!!!! F 4, MiG 21 to by mě fakt zajímalo, kdy si přišel na ten blábol, cos napsal... Navíc u B 2... to není plné deltakřídlo... U letadel s rychlostí vyšší jak M1 se stále počítá s maximální manévrovatelností... Víš jaká je max. rychlost Su 30 MKK třeba???? Jak můžeš psát takový nesmysly....
<reagovat 
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Muslim panove, ze placete na spatnem hrobe. Tohle by mela bzt diskuse o obrazku, ne o letadlech v realu!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter