Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gakel
Autor: Fraško (Občasný) - publikováno 24.12.2003 (00:49:54)
Ilustrace pro časopis.


Poznámky k tomuto příspěvku
Jimmmy. (Občasný) - 24.12.2003 > Mám stejnej problém jako Stanislav :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.12.2003 > co to tam vyváděj? ty postavičkové?
<reagovat 
 Fraško (Občasný) - 29.12.2003 > stanislav> Ve vesmíru inkvizice kontroluje loď a najdou ďábla, kterého převáží tvoreček odkaný peklu. Následuje pokus o zničení pekelníka. Povídka s ilustrací vyšla v Ikárii (já kreslil jenom ilustraci).
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.12.2003 > Fraško> ahá.
<reagovat 
toono (Stálý) - 31.12.2003 >

jako tenhle styl se mi hrozne libi, ale je tam hroznej chaos, opravdu proti tobe nic nemam.. jako kdyby tohle bylo trosku minimalistictejsi, tak by se mi to hodne libilo, ale asi nejsem tvoje cilova skupina, tim spis ze si timhle vydelavas..:-]]

 

jinak s tvoji vybavou bych delal zcela jiny veci..(to je ale muj pohled, tak na to ser) krome toho jsem mel zde koflikt i s mishkou, kera si tim taky nejspis slusne vydelava(ale podle mne nema fantazii), takze me muzes zcela klidne povazovati za blazna, kery jenom zavidi..


<reagovat 
 Fraško (Občasný) - 4.1.2004 > toono> 

Je to ilustrace k povídce. Pokud člověk nepřečte povídku, tak mu vždycky připadá něco jako že to může být jinak. Musí to zkrátka přečíst. Pokud je to volná ilustrace, tak tam je otázka i odpověď na to proč je to tak, jak to člověk vidí. Možná jsem to řekl trochu blbě, ale ilustrace z povídkou prostě musí člověk vidět a číst, kdešto volná ilustrace musí být jasná.

 

Jinak, pokud kreslím pro někoho, tak je důležité, co si o tom myslí ten co platí.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter