Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Brány tajemství
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 20.12.2000 (10:50:46), v časopise 21.12.2000

Brány tajemství

Děti ... dejte ouška na dveře … psss … slyšely jste ?

Jakmile dětem vyzradíš
tajemství vánočních dárků,
v tom drobný střípek odlomíš
na obrubě od pohárku
plného fantazie.
Nikdo už nedolije
zas po okraj všechna snění
od té chvilky probuzení.

… psss … to byla asi andělská křídla !

Děti,
děti jsou jak Adam s Evou,
kteří spolu v ráji žili,
dokud tajně mlčky jednou
plod poznání nezkusili …

Jé, podívejte se pod stromeček ! Tédá, to jste musely být hodní !

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rena z H. (Občasný) - 28.1.2001 > Fajn, zavspomínal jsem si....a tak...
Kvalitka.
Dík.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 21.12.2000 > To je nádherná báseň. Je v tom celé kouzlo dětských Vánoc. Také forma je poměrně stálá. A rýmy mají zvuk.
Body: 5
<reagovat 
Slune () - 21.12.2000 > Pěkně jsi vyjádřil pocity nás, dětí. Škoda, že Totem neumí přenést vůni čerstvě uříznutého vánočního stromečku, tajúplný svit svíček, hřejivý chlad tající vločky na dlani, a pohodu vrnícího kocoura za kamny. To bychom se teprve měli.
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 21.12.2000 > Tedy, Martine, to je krááásné :).Forma, obsah, slovíčka -prostě pěkná básnička.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 21.12.2000 > Martine, vypadá to, žes' byl taky někdy dítě (jako každý), těšil ses na "Jezíska", dychtil po vůni purpury... Je to pryč. Asi si s paní Flynnovou budeme muset pořídit nějakého sviště, abychom tento pocit nás samých opět nalezli v jejich rozzářených očích 8o))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 21.12.2000 > Lidíí Lidíí pojďte sem....no pojďte rychle - tak se nestyďte - no to jsem rád, že jste konečně dorazili - tak se koukněte takhle má vypadat pěkná básnička

Dík Martine tohle se mi opravdu líbí - je to nádherné, citové,nápadové i nápadité, atmosférické (jako že to má atmosféru). Mám v očku pouze slzičku negace a to je název, který se mi zdá oproti té jemnosti dosti hrubý,ale ty už víš jak mě máš brát - s rezervou :))))
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 22.12.2000 > I ja jsem si krasne zavzpominala na prekrasna detska leta, kdy jsem jeste verila tolika vecem...je skoda, ze clovek s pribyvajicim vekem veri stale mene a mene, jinak by bylo tolik bran tajemstvi na otevirani...Ale kdyz si je my sami nevytvorime, nebudeme mit co odemykat, ze? Tak ti dekuji za vsechny, kteri brany stavet neumi a za sebe, zes mi pripomnel, ze i my, "velci" si jeste nejakou muzeme vytvorit, odemknout a prozivat ta slastna dobrodruzstvi skryvajici se za ni...Moc pekne, Martine a velmi zajimava forma!
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 26.12.2000 > Krásné, Martine! Kouzelně sváteční... Je to jediná báseň, kterou jsem si nyní v TOTEMu otevřel, jelikož jsem jen na skok, a rozhodně nelituji.
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.12.2000 > Martine, zde jsou všechna slova zbytečná...jenom snad, moc a moc Ti děkuju...
Lásku a slunce...
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 12.1.2001 > Tak já se přidávám.... vystihl to Thomas, až na to, že mně se líbí i ten název:))) Moc pěkné...
Body: 5
<reagovat 
boss () - 14.1.2001 > Nechci se do tebe nějak navážet, ale je to až moc sentimentální. Na druhou stranu - pěkný metafory.
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 31.5.2001 > to je perfektně vystižené
vidím tu jiskřičku v rozzářených dětských očích
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter