Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ach ty Vánoce
Autor: Black (Občasný) - publikováno 23.12.2000 (14:10:33), v časopise 28.12.2000
Jsou 2 dny před Štědrým dnem. Všichni kolem jsou tak šťastní, plní očekávání, plní naděje. Nevím proč, ale vždy kolem Vánoc se lidé sbližují, dělají si radost. Všude vládne shon, nikdo nemá čas, ale přece jen, pokud se zastaví, vidíte tu naději, to nádherné očekávání. Mají radost ze sebemenší blbůstky.
O každých vánocích se mi podaří někoho učinit šťastným. Tento rok to byla moje kamarádka. Určitě znáte ten pocit, když se dovíte, že jste dopomohli člověku ke štěstí, k jeho snu. Všichni máme sny, všichni je chceme uskutečnit. I když jsou některé nesplnitelné, věříme v ně. Jakmile se sen rozplyne pod tíhou beznaděje, je člověk tím nejnešťastnějším. Snů je spousta. Ale většina se plní o vánocích. Proto mám vánoce ráda. Lidé se občas usmějou, i když nemusí, snaží se být k sobě hodní, protože je to jakési pravidlo, jakýsi zvyk.
Teď bych asi měla začít psát o tom, jaké sny se splnily mně. Pravdou je, že žádný. Sním o všem možném, ale zdá se mi vše neuskutečnitelné. Věřím, moc věřím, že se vše podaří. Ale prostě se nedaří. Věřím ale, že vše se jednou zlepší, i když to tak momentálně nevypadá. Věřím, že najdu někoho, kdo mě bude mít rád a koho já budu neméně milovat, věřím, že všechny problémy časem zmizí, věřím ve všechno. Vždyť jsou Vánoce…
Proto bych prosila všechny, kdo to teď čtou, ať nepřestanou věřit. Nepřestanou věřit ve své sny, i když jsou sebevíc bláznivé. Alespoň věřte o Vánocích. Usmějte se. Vždy je člověku líp, když se usměje. Tak se, prosím, usmějte. Na chvilku.
Děkuji.
Všem Vám přeji nádherné Vánoce, neméně nádhernější rok, ať se Vám splní alespoň jeden malilinkatý sen.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 28.12.2000 > Díky, už se splnil. Tobě taky.:-)
<reagovat 
Čtenář - 8.1.2001 > Věřím, že časem všechno zmizí...i naivní představy.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter