Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce ZA HLEZNA
Autor: RadimP (Občasný) - publikováno 5.1.2004 (09:47:12)

Trhali hlezna z hrází rzi

Po šlachách chlípili se

Chlístali krev

A slzy slévali jak louh

Sklem stlali stáj

A pro smýkané kůže

Psi slepli k holím

Po chřtán truchliví

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 5.1.2004 >

mno, bráško, číst nahlas bych to nechtěla, ale je to síla..................

 

sklem stlali stáj.................................waw


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 5.1.2004 > Strč prst skrz krk...chlístala krev z chřátů pfff - dobrý!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 5.1.2004 > uch... haf!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > uffff......zrovna mi u tý četby jede Rotten Apple od AiC, husí kůže jak pětikačky(starý, bolševický)........nářez, palba......lide jásej, básnický král opět po půl roce promluvil............:o) skvělý chlape.....P.S. protože publikuješ fakt zřídka, hoď mně vždycky avízo.........kurva jaktože tady nemám sedum bobků jako v Sarajevu...:o)
Body: 5
<reagovat 
unseen (Stálý) - 5.1.2004 > psi slepli k holím....tohle se zarylo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 5.1.2004 > Ježiš lidi...já mam radost...fňuk...:o)))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > RadimP> S fňukáním nepřestávej - hoho
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 5.1.2004 > fajn jazykolamný kus, jen pořád nevím kdo chlípil, chlístal atd ...a to mě znepokojuje
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 5.1.2004 > jsem si na tom zlomila jazyk
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 5.1.2004 > uf
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 5.1.2004 > Pěkná hříčka, spíš bych to ale dal do blbůstek. Tam bych dal s radostí bůra.
Body: 4
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 5.1.2004 > pěkná hříčka, na doporučení mi však schází hlubší smysl, tak jen za pět
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Lyryk> ano, na poezii.cz by to bylo vyřazeno jako plytké a bez hlubšího smyslu:o))))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 5.1.2004 > truchliví po chřtán*** síla
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.1.2004 > ta je fakt vodporná! :oD
Body: 5
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 5.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > Tohle by se mělo učit ve školách nazpaměť :)
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 6.1.2004 >

Děkuju za všechny ohlasy! :o)))

(hříčka, natož blbůstka, to ale fakt bejt nemá...)


<reagovat 
 Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 6.1.2004 > RadimP> 

to je myšlený vážně? 


<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 7.1.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> ???
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.1.2004 > Sakra ... ale určitě to hlubší smysl má nebo ne ? :o)
Body: 4
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 7.1.2004 > DeadKennedys> Ono by to asi chtělo definici "hlubšího smyslu" ;o) Ale upřímně, kdyby tam aspoň pokus o nějakej "hlubší smysl", jak ho vnímám já, nebyl, byl by to samoúčel a to bych si pak nezasloužil ani usoplenej jednobodík ;o))
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > A nyní ten kvíz: co je to to hlezno?
My všici, co jsme věčinou dali bůra, byzme to třeba mohli vědět...
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > tí chci říct, že já to nevím.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> podle mě je to koleno nebo nějakej takovej kus nohy :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.1.2004 > Kelly> bravo, pět bodů. ten whiskas si kluci určitě zaslouží. aji holky.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> už máme mokrý fousky :o)
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 5.1.2004 > Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 10.1.2004 > Zajímavý kousek...
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 10.1.2004 > Zaujalo..
<reagovat 
g morr (Občasný) - 10.1.2004 >
<reagovat 
rabako (Občasný) - 15.1.2004 > !!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 25.1.2004 > tak nějak burcující  :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.1.2004 > Ty jo, nezlob se, ale moc se nechytám:-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.1.2004 > KV :o)
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.2.2004 > Chceš kritiku? Hlubší? Tak tady ji máš...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 20.2.2004 > Saimon> sakrblé, díkec
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.8.2004 > no konečně je to tady, ušáku.. sem si jeden hezký večer otevřel flašinku vína a že si jako přelouskám celou tvou místní tvorbu (páč sem mívával hodně rád Skácela a tys mi ho připomínal nebo z něj přinejmenším částečně vycházel). Tak si sednu k počítači.. a tam nějaké tři tečky a ticho po pěšině. Tak jsem tě nechal hledat i ve fóru a tam mi řekli že ses holt zbláznil a že se to třeba zlepší časem ;-) tak je fajn, že už to přišlo, jen ta ikonka je vóšklivá..
Body: 5
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 19.8.2004 > Emmet_RAY> Tak zbláznil, jo??? To mi řekni, kdo se opovážil, budu žádat satisfakci!:-) Mňo jo, já se totiž díky své další identitě, kterou jsem tu spáchal, té Tvé poznámky, ve které mého odchodu želíš, dočuch´, tak jsem si řek´, že když by ty kousky ještě někdo moh´ číst, možná je škoda, že jsou smazaný-> ergo jsem poprosil Kellušku, aby je exhumovala Ikonka vóšklivá je, páč jsem se zařek, že už budu psát jen vošklivě!
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.8.2004 > No konečně fstal z mrtvejch... pradim jeden ušatá...;-))))))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 19.8.2004 > Luk Malér> znáš to, dobré zombie se vracejí  taky Tě rád vidim, chlape!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.10.2004 > sjel sem si to zas a je to na deset ne pět bodů....kdepak....středozem dlouho hledala svýho krále......a von už má andúril v pazouře a mává tady s ním.....:))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 20.10.2004 > Max Bubakoff> kua, bejt já trošku solventnější existencí, zaměstnám Tě jako svýho osobního psychokouče, chlape... mi vždycky zvedneš náladu, sakra díkec!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 20.10.2004 > RadimP> čéče, tobě ho budu dělat rád zdarma....jen mě pak musíš nechat vyhřát hrb ve vodlescích tvý slávy....starej netalentovanej pičus se slzou ve voku...:)))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 20.10.2004 > Max Bubakoff> 

:-))) ale na slova vo netalentovanejch pičusích bacha, nedávám svý pětibodíky, déčka a velký uznání žádnýmu nýmandovi :-))))


<reagovat 
fff (Občasný) - 16.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 12 13 17 18 19 20 21 (22)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter