Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Odplouvání 2. verse
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 24.12.2000 (13:15:21), v časopise 24.12.2000

Odplouvání 2. verse

Za oknem podzim
za oknem zvědavé pohledy lidí
do mého okna
žádné není.

Dvě mrtvé šance
přidám další
vezměte mé ruce
a darujte si mé nohy
ukojte se mými boky
a usmívejte se nad mými ňadry
veselte se, mějte se
jak vám radí ostatní.

Kdybys psala rýmy, bylo by to aspoň o něčem
ale ty?
Přestaň si hrát a snažit se.
A teď mi volá přítelkyně
A je veselá
A já taky!!!

No tak holky, chováte se jako děti.
Mlč!
Nemůžeš, musíš, zvykej si!
Mám jedno přání.
Být co nejvíc nešťastná, aby to už nikdy nešlo víc.

Žádný strach

už nikdy

bezstarostný život trpitele.

Až mi bude třiatřicet
jestli se toho dožiju
stanu se ježíšem
a všem ukážu
lásku a bolest
stanu se spasitelem
je krásný hrát si na spasitele.
Lidi v dnešní době chtějí úplně všechno.
A co jim nabídneš to vezmou.
Nemusíš mít strach.



Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 25.12.2000 > do mého okna žádné není.
nebo žádnÝ ? (jinak by se mi to zdálo jako nelogické)

Ježíš asi velký J (teď mě napadá Ježíšem či Jídášem?)

Být co nejvíc nešťastná, aby to už nikdy nešlo víc. - bééé ty depkařko !!! FUJ :-) Raději kdyby ses smála

Začátek a střed mi navozuje smutné pocity což je asi záměr.
Poslední sloka jest ale jakoby o dvou věcech naráz.

A konec? Ironicky vizuelně řečeno: Keep smiling !!!

(Nemyslím, že všichni kolem tebe jsou pokrytci)



Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.12.2000 > ps: sory ale víc to ke mě mluví jako báseň než jak foto

ps2: co používáš za pastu ?:-)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2000 > Ahoj JiKo, no je to báseň, nikoli fotka. Je to taková malá vánoční mystifikace. Jestli se ježíš píše s velkym J je mi celkem jedno. Stejně neexistoval. A s tím "žádný" jsem nepochopila, jaks to myslel... já to myslela tak, že nemám žádné okno...
Pasty střídám a jaks vůbec poznal, že je to můj smiling?
<reagovat 
Majka (Občasný) - 25.12.2000 > sice takovou vánoční mystifikaci neprožívám,ale báseň je o pocitech...a má spád-to s tou přítelkyní se mi líbilo.
Nevím,zda má být jedno,zda se Ježíš píše s velkým J. Ať už si myslíš,že existoval či ne. /ať to bereš jak chceš, historická postava to je/.
PS. jo, ty zoubky jsou pěkné :)))



Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2000 > Taky nevim, zda má být jedno jestli se ježíš píše s velkým J, ale mě to jedno je.
<reagovat 
Madman (Občasný) - 25.12.2000 > Děvče asi mi unikají souvislosti jak v textu tak v tvých odpovědích. Jediné, co jsem pochopil je, že asi nebudeš slavit Vánoce. Přece bys neslavila narození někoho o kom říkáš, že nikdy nežil.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 25.12.2000 > s tím žádným oknem se to stává poněkud nepochopitelné (či dokonce nelogické ?)

ad smiling: no asi se trapně spletu ale myslím, že je páč sem byl přes roh víš?:-))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2000 > Sakra JiKo, co je tam nelogickýho? Nechápu, co myslíš....
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2000 > Ad Madman - no že ti unikaj souvislosti, neni celkem udivující, u mejch básní někdy unikaj souvislosti i mě samé... jinak Vánoce slavim, ale z donucení.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 28.12.2000 > Tvoje báseň a následné příspěvky pod ní, jakožto i síla Tvé básně , mě brání abych cokoliv dodal, neboť na výše napsané a uvedené mám svůj vlastní názor....
Teď jsem dlouho prohlížel Tvoje fota a tak báseň po delší době znovu utvrdila můj pocit z básní mnou čtených asi před týdnem...
Můj názor na Tebe...
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.1.2001 > dan:1)podle me je to "...zadne neni..." logicke.
2) pokud se v textu vyskytuji velka pismena, melo by se i ve slove jezis psat velke j (ode mne to sedi, ze:-)))
souhlasim s majkou, ze to je historicka postava a je jedno, zda v nej clovek veri nebo ne
3)basnicka se mi celkem libila
<reagovat 
Godard (Občasný) - 10.1.2001 > Tahle báseň je takové povídání, které na mě působí trochu depresivně, ale taky trochu flegmaticky a odevzdaně. Velké J bych napsal i já a taky v "mými ňadry" chybí i.
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.1.2001 > Ad Godard: Když ta báseň na tebe působí a ještě tak rozmanitě: depresivně, flegmaticky, odevzdaně.....proč ji hodnotíš jako by to byla nějaká sračka, která nevyvolá v čtenáři žádnej dojem????
<reagovat 
Godard (Občasný) - 12.1.2001 > Nebuď sprostá, Lucie... :-) Ta báseň na mě působí rozporuplnými smíšenými dojmy, nemám z ní jeden výraznej příjemnej pocit, proto ji hodnotím tak, jak ji hodnotím. Měj se hezky, Godard.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter