Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem vrah!
Autor: Osma (Občasný) - publikováno 8.1.2004 (02:13:04)

Jsem vrah! Každý večer jsem znovu a znovu s tou největší silou bit do tváře! Jsem zatčen a vyslýchá mne sám zavražděný… Je hrůzné dívat se mu do očí. Oba víme, že jsem vinen, tak proč mne musí pokaždé tak krutě mučit? Mám na světě jen jednoho dobrého přítele, kterému mohu vždy věřit a to mého kamaráda Alexandra Kohola. Má několik ordinací po celém městě a mezi občany je velmi vážený. Vždy se rád pochlubím, že jsem jeho dobrým kamarádem a snad i on je na mne alespoň trošku hrdý. Je pravdou, že za jeho lékařské služby musím platit i já a ceny nejsou zrovna nejnižší. Často je mu ze strany pacientů vytýkáno, že preventivní kontroly by nemusely být tak časté, zvlášť když nejsou hrazeny pojišťovnou. Není ale moc na výběr, ve městě nemá příliš velkou konkurenci. Pro spoustu nemajetných pacientů je jedinou spásou doktor Huana, který sídlí kdesi na předměstí. Ceny jsou sice podstatně příznivější, ale jeho podnikání není schváleno lékařskou komorou a mám takové tušení, že v tom má asi prsty Alex. Když jsem se s ním o tom bavil, tak se jen podivně uculil a já se raději už dál neptal.

Rozednívá se a já se pomalu zotavuji ze včerejšího výslechu. Ještě ráno mne čeká soud a já si musím připravit svou obhajobu. Nejsem v tomto směru bohužel příliš důvtipný a nemám ani potřebné právnické vzdělání, ale myslím si, že pro můj případ snad ani neexistuje nějaká rozumná obhajoba. Soud dopadne vždy stejně – psychicky se zhroutím pod tíhou důkazů, kleknu si, začnu prosit o milost a slibovat že ten dnešní den už ho opravdu nezabiji. Porota se chvíli radí a pak mne shledá vinným z úkladné vraždy. Nebýt toho, že soudce je velmi častým Alexovým pacientem, byl bych jistě odsouzen na doživotí. Soudcův strach z Dr. Huana je tak velký, že pokaždé vyváznu pouze s podmínkou.  Zvlášť dnes mám velkou radost z rozsudku, protože nezmeškám sobotní vyšetření u Dr. Alexe Kohola.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 8.1.2004 > Nějak se nechytám.......
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 8.1.2004 > Přiznávám, že asi nerozumím. Jde o vraha , co zabíjí každý den..den? Výčitky svědomí?Jde o popis deprese? A jakou roli tam hrají ti dva lékaři? Jednomu se platí hodně, druhému míň.Jsem z toho zmatená. Slovíčka jsou poskládaná hezky, dobře se to čte, ale obsah nejspíš nechápu.
<reagovat 
asi (Občasný) - 8.1.2004 > Není to špatný nápad: blázen, který si myslí, že každý den někoho zavraždil a inscenuje si svůj vlastní soud. Ale trochu mi tam vadí  ty detaily o dvou psychiatrických praxích. Nechápu jak to je relevantní ke zbytku.
Body: 4
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 8.1.2004 > ...mam pocit, ze jde o zpoved alkoholika :) doktor Al Kohol, ty ordinace budou lokaly, kde leci zizen...pan Huan bude asi personifikace travy...esli mi to doslo spravne...ale cumel sem do toho dost dlouho :)...ten soud bude asi kocovinka, kdy si clovek rika, ze uz na to nikdy nesahne...a jak to konciva?...sobotnima navstevama u Dr. Alexandra Kohola :))...je to fajn hadanka, kdybys to podal jako hadanku, bral bych to...jak rika Blue Sky, slova skladas sikovne...zkus spis nejakou povidku...
<reagovat 
 Osma (Občasný) - 8.1.2004 > peetea> JSem rad, ze na to nekdo prisel... Dik :-)
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 8.1.2004 > Supr, ale nemyslím, že bych se mohl kochat pointou, kdybych si to nepřečet :) Škoda, že to není víc čitelný... pro nás méně bystré :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter