Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Hryžu se zaživa z kolekce Písmenkování
Autor: Anahatá (Občasný) - publikováno 8.1.2004 (13:13:34)
další ve sbírce>

Hryžu se zaživa
už nemám pravou ruku
a levá, celá mátožná
mi domlouvá; má záruku

 

Zavázala jsem oči šátkem
Nemám zkušenosti
s bulvárním plátkem,
ale říct se to musí.
jaképak tajnosti

 

Celý svět mě dusí
píchám do něj párátkem
jak do kusu hovna.
Snad se to časem srovná



Poznámky k tomuto příspěvku
nin-ex (Občasný) - 8.1.2004 >

první dva verše znějí slibně, originálně, ta záruka to ovšem úplně zkazí

 

druhá sloka je z nich nejslabší - šátek/plátek, zkušenosti/tajnosti - ten bulvární plátek je tam evidentně kvůli rýmu... přitom ty rýmy nic moc...

 

ta forma to celý zabila, zkus psát nerýmovaně, třeba ti to půjde líp

 

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > trošku melodramatické, na můj vkus :o)
nesedí mi rytmus oproti zbytku strofy u "mi domlouvá; má záruku"
verš "jaképak tajnosti" se mi zdá, že je tam jen kvůli "rýmu", i když zkušenosti/tajnosti nic moc...

Pročpak zavazuješ oči šátkem, žeby slepá spravedlnost? Pak ovšem nechápu, kde se tam vzal bulvární plátek.

Obsahově - v první sloce tě nejspíš něco žere, ve druhé nám chceš sdělit nějaké tajemství, z čehož v závěru vyleze, že svět je na hovno :o))) Tak to děkuji za poselství ;o)))
Body: 2
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> Seš asi přesvědčená optimistka:-)) To je správný. A já dneska už můžu na pivo heč (sám jsem si to povolil:-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> Optimistka, to nevím, ale rozhodně bych s tím nedělala tolik štráchů ;o) A já včera mlsala campari s jusem!
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> A já dneska budu na východní kultuře - ale ta by se asi stanislavovi nelíbila, boť na Knihu proměn kálíme a hrajeme jen povrchní čínskej bigbít o lásce, pěnězích a problémech středního věku:-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> A to zní slibně! V kterém městysi se to koná, v PeKingově? :o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.1.2004 > Kelly> PeKingov být móc daleko. Koná se to v městysi, o němž si někteří jeho rodáci (já to nejsem) myslí, že jest velkým městem, zovoucím se Pu-la-ke, čili Praha:-)
<reagovat 
Anahatá (Občasný) - 8.1.2004 >

Vážím si vaší kritiky ovšem uvítala bych, aby jste ke svým osobním rozhovorům používali pošty nebo fóra. Děkuji!


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.1.2004 > Omlouvám se, už se stalo :o)
<reagovat 
probably (Občasný) - 8.1.2004 > Taky jsem po začátku čekala mnohem víc
Body: 3
<reagovat 
Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 8.1.2004 >

hoj. nějak se mi nedaří pochytit myšlenku bjasně, leč představa píchat do světa párátkem jak do kusu hovna mě celkem zaujala.

stroze a sušše bych to zkomprimoval na dušení se bulvárním plátkem, uhryzání pravý ruky, zatímco levá by píchala zmíněným párátkem do světa jak do...

ale to je můj pohled

 


<reagovat 
asi (Občasný) - 8.1.2004 > Celkový smysl mi uniká (Nebo spíš při kterékoli interpretaci vždycky někde něco nesedí) , ale první dva verše a poslední sloka jsou dobré, takže myslím, že návrh Pana Kováře z Londýna by stál za prozkoumání.
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.1.2004 > tak mám pocit že to nějak chápu ačkoli nevím, zda by se to třeba nedalo napsat nějak přijatelněji, každopádně takové ty ryzí dvouminutové dílka málokdy poskytnou myšlence vhodnou formu
Body: 4
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 10.1.2004 > Taky tam vidím nedostatek času s formováním myšlenek a ten styl rýmů, navenek působí zlomě-krkolomně :-( To se chce vypsat - zdá se mi (za půl roku to bude úplně něco jinýho ;-)).
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter