Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak se píše špatná báseň
Autor: ouvej (Občasný) - publikováno 15.1.2004 (07:41:14)

A napíšu stoprocentně kýčovitý

obraz, protože chci, protože se mi zalíbilo

slovo čajka, to, co vzbuzuje

ne, pozor, změna, rajka přepestrá

bude vyhovovat více. Zasadím ji

do nachu, purpuru, bude stát

v lotosovém rybníce, a když se

zasměje, budou jí ze zobáku padat

nádherné perly. Ne ty sviní. Už bys

chtěla snít, a rozvíjet příběh. Přestaň,

přestaň si vymýšlet, vrať se zpět na zem

vrať se k pianinu, baletu, retům

chvíli přestaň dloubat klacíkem

v slepičím trusu. Vylouhuj si prsty

v Savu, ať přestanou ti hnít. Usměj se

vypni hruď, ať je chvíli PNOUCÍ,

ty vole, tahle představa mě zabije.

Napiš stoprocentně špatnou báseň

hezky ji graficky uprav, postav z ní

komín, zámek, svíčku, klíč, vydechni

a pak nedýchej, až začneš jak jehovista

kázat o překrásném světě a krásné duši.

O tělesné, duševní či jiné zatra čistotě.

A láska má přece podle šablony

jen jednu tvář. Tu vaši. A mluvit

spisovně. A sakra, přestaň říkat

sakra. Neklej, nerouhej se. Miluj

ach, bože, vznešeně, celý svět.

I kdyby za to nestál. Musíš mít

přece krásnou duši, krásné ideály

a být spořádaná běloučká

puťa, puťa slípka, slepička.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ush_ack (Občasný) - 15.1.2004 > puťa puťa  správnej rozhrab, celé je to pnoucí...
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.1.2004 > jo, máš zcela pravdu....  je dobré vědět, jak na to... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 15.1.2004 > ty vole tahle představa mě zabije:))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.1.2004 > ...běloučká slepice...to je pojmenovaná představa
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 15.1.2004 > Co mám psát, když už si všechno řekla? :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 15.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Helen (Občasný) - 15.1.2004 > Pěkné. :-)
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 15.1.2004 > Nene, žádná čistota, když většinou stejně jedeš na půl plynu! Napiš pořádně svinskou, vopři se do toho, vole, vole! Nešetři nás! Na to čekám! Žádným klacíkem do trusu, natož Savo!  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.1.2004 > ...to je bozi  minimalne dvojitej nater...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
brouk (Občasný) - 15.1.2004 > Výbordelné!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 15.1.2004 > Oslovilo mě to, musíš mít krásnou duši, krásné ideály atd...není to tak.dík žes to připomněla,tedy jestli jsi to tak myslela...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 15.1.2004 >

!!!!!!!!!!!

????? !!!!  

?????

!!!!!!!!!!!!!!

!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.1.2004 > ty vole, tahle představa mě zabije :o)))))))))))
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 15.1.2004 > oj, do černého!

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 15.1.2004 > noa> Zajímavé, že do černého. Tady na Totemu, kde opravdové propadáky nejsou publikovány.  Večernice se odmlčela, bohužel, a veliká sranda už tu není. :-)
<reagovat 
 noa (Občasný) - 15.1.2004 > ouvej> no do černého, protože když se píše, kolem kroužívaj klišé a prefabrikovaný krásno - a těm se pak musí pokud možno zakroutit krkem - ale je to boj! ...mluvím za sebe, samozřejmě :-)
<reagovat 
nude (Občasný) - 15.1.2004 > sakra pravda, sakra dobrý
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 15.1.2004 >

juch! (= citoslovce obdivu)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 15.1.2004 > Pěkně se to čte , ale miniatura to není :)
Body: 3
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 16.1.2004 > Newton> 

Źe by to byla blbůstka?


Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 16.1.2004 > Vybavila se mi přestava rozhrabanejch dvorků a permanentně opečovávanejch a opouštěnech líhní. Co má kdo sakra proti slepicím, co nemaj čas být labutěma? A přece zvládaj obojí?
Body: 5
<reagovat 
unseen (Stálý) - 16.1.2004 > dobrý dobrý...ale stejně od tebe není hezký takhle si dělat srandu z mý produkce :o)
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.1.2004 >

jak? no přeci špatně, ne...?:)

 

ale tahle je celkem fajn..., i když... ti beatnící!!


Body: 4
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.1.2004 > egil> 

Víš, tohle vzniklo někdy před čtvrt rokem - vlastně to bylo víceméně adresováno spíš na Písmák. Jevilo se mi to tak blbé, že jsem to nechtěla ani publikovat, pak jsem to  řadila někam mezi indispozice, mimo, blbosti a tak. No, vždycky mě překvapí, co uspěje. To je ta lavinová reakce. Já takhle nechci psát, rozuměj. Nechci být do týhle bedny nacpána. Nechci být todle.  Mám možná dvě básničky, při kterých MI SAMOTNÉ se tají dech - a prdličky, prdličky, zájem čtenářstva takřka nulový.

 

Můžeš mi vysvětlit poznámku ...ti beatníci. Sím....


<reagovat 
Luc. (Občasný) - 16.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.1.2004 > Já bych řekla, že je hezké dostat občas nějakou tu 4, ne? :o)))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.1.2004 > Kelly> 

A ty máš pocit, že protestuji?  V tomhle smyslu přece nebojujeme. Vůbec, já si hrozně vážím každé letmé návštěvy Egila u mých věcí  - a to tak, že na mu dušu a psi kušu, jsem si nevšimla známky. Kurnik, čtyři bobky.

Mě zajímá ta reakce - ta zmínka o beatnicích. tohle je beatnické? A já o tom nevím? Je to tak, že když píšu volně, jsem beatnická?

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.1.2004 > nenene, to ne, já to právě tak myslela jakože od egila 4 bobky dobrý ;o)))
jo, ti bídníci by mě taky zajímali - egile??? :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.1.2004 > Kelly> 

ufff, už jsem měla trochu stihomanskej pocit, že působím jako nějaká dotčená fňukna.

 

No, řekni mi, proč tohle oslovilo tolik lidí (bez mé vlastní akceptace) a jiné věci ne?

 

Co v tom je? A není to jen ten lavinovej efekt. Stejně to bohužel působilo i na Písmáku a Liteře.


<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.1.2004 > avi
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.1.2004 > odpovím ti: proč oslovilo? protože to mluví dostatečně hlasitě a srozumitelně, aby to slyšel každej...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.1.2004 > proč oslovilo? možná "potrefené husy" - taky si někdy říkám "a just si to napíšu blbě a po svým" ;o))))
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.1.2004 >

No hlavně že ty máš z těch dvou básniček dobrej pocit, ne? To, že se netěší masové oblibě přeci nemusí nic znamenat, nebo ano? Mám pár básniček - indispozic - na který se už nemůžu ani podívat, nedokážu je po sobě číst, a přesto se líbily, přesto měly úspěch. Už jsem tu někde psal, že kvalita básně nemusí být zase až tak moc závislá na počtu "déček". Např. pro mě je důležité, aby se mi báseň, kterou jsem napsal, líbila i po několika týdnech. Pokud tomu tak není, tu báseň považuju za špatnou. Sám vím nejlíp, co jsem básni dal a co jsem jí naopak nedal, co jsem jí upřel, nedotáhl.

 

Beatníci? Není to zas až tak složité vysvětlit. Beatnici zpravidla - ne vždy - "nešetří slovem". V některých případech - alespoň tak to vnímám - je hranice mezi jejich poezií a zmatenou prózou velmi tenká. Beatnici často neponechávají příliš prostoru pro čtenáře - prostoru pro jeho fantazii, pro cokoli tichého. Bývají hlasití a přímí - zahltí slovem. Taková jsi jen někde - např. tady. Jinde pouze nešetříš slovem, ale báseň má atmosféru a svébytnou poetiku; jen víc škrtat. No a některé tvé básně jsou vydařené tak jak jsou.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.1.2004 > egil> hezká komentka :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.1.2004 > egil> Ó, díky, mistře. :-)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.1.2004 > > ouvej> zbožňuju ironii!:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 16.1.2004 > egil> aaaa, přestřelila jsem, pánko majster?
<reagovat 
Newton (Občasný) - 16.1.2004 >   
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 16.1.2004 > jajajaj, pekne ostre.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 16.1.2004 > Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 17.1.2004 > Juch to je hustý. Na večernici sice ještě pořád nemáš, ale směr je to správnej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 17.1.2004 >
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 20.1.2004 > Za přečtění stojí :))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 21.1.2004 > Říkal jsem to nejednou a můžu to zopakovat - nick OUVEJ JE NEJLEPŠÍ BÁSNÍŘKOU TOTEMU. Kdo ví, jestli to neplatí i celogeneračně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 21.1.2004 > zaujalo, odvaha jedince, rozumové uspořádání, vášeň opravdovosti, bez krášlení
Doporučil 
<reagovat 
Jesse (Občasný) - 21.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
jelen (Občasný) - 21.1.2004 > , mozna?
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 22.1.2004 >

myslím, že jsem tuhle už někde hodnotila... a taky vysoko... nepřipadá mi zas tak strašlivácky jiná než tvoje ostatní, je tam spousta poznatelnýho rowenovskýho-ouvejovskýho (hrozný slovo) třeba to "ty vole, ta představa mě zabije"

 

já už ti kolikrát ani nepíšu, když se mi tvý věci hodně líběj, protože bych ti to psala pořád. ale několik tvých mám uložených stranou, protože mě dostanou pokaždý, když je čtu - můžem někdy porovnat, jestli jsou to zrovna i ty tvoje oblíbený...

 


Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 22.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.1.2004 >

....jo, dobrý.....moc....:o))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter