Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NEVER KILL ME (příběh ze světa Majrůtu,zase jen kousek)
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 22.1.2004 (00:51:08)

15.NEVER KILL ME!!!

 

 

Když je život takovej, proč mi ho musíme neustále upravovat?Řekl zamyšleně MG.To já nevím brácho,ale vím že mi dva musíme najít ty, kteří nám spůsobili největší utrpení, a to smrt našich rodičů.Ale Mpí vždit přece víš že jsou mrtví V Las vegas, když jsme tam dojeli byli už vykuchaní!Já tomu moc nevěřím, když to bylo takový zvíře tak proč se nechalo tak debilně zabít?To já nevím,ale už to prosímtě neřeš a zastav támhle, chce se mi chcát.Jo, hned počkej.MP sjel na kraj cesty kdesi v Arizoně, dveře Mustangu zaskřípali a MG vylezl ven. Hele ty MP a proč nám dal Saimon za úkol zabít šéfku pouličního gangu v Severní Karolíně?Vždyt je to jen ženská a ta…………………!Jo já vím.Přerušil ho MP na š…..,na v….. a na u…….!Skrátka tam zajedem a uvidíme. BRVM BRVM ozvalo se za nimi.Od cesty vijížděl obrovský kamion a na oba troubil BRVM BRVM. MP vylezl z auta a zahleděl se z dálky na něj.DOPRDELE přijížděj potíže, dělej nasedej,co se sakra, dělej neptej se a sedej DĚLEJ!!!!!MG naskočil a začala honička.Mustang suveréně ujížděl, ale naproti nim se z ničeho nic objevil druhý kamion,který jim uzavřel cestu.Vylezl z něj chlap jako hora zmáčkl červenej knoflík a zadní dveře kamionu se začali pomalu otevírat, vyskáklo z nich asi 16 chlapů.A netvářili se z rovna jako pacienti v čekárně u zubaře.Vypadali spíš jako když ženský řekneš PRAVDU.Co se to děje řekl nechápavě MG????!!!!!Vylez, a připrav se.Mezitím dojelo i druhé auto a stalo se s ním to samé.Byli obklíčeni.Kterýmu debilovy sedne jako první levej hák,hh?Auu sikl MG,MP se na něj jen nechápavěje podíval a ucítil v krku pichlavou bolest.TMA.Oba dva se probudili ve tmavé místnosti přivázaní na židlích naproti sobě,.MP řekneš mi konečně kdo to je??!Všiml sis toho nápisu na těch kamionech?Jo stálo tam NEVER KILL ME a co?To Never kill mi je asociace ve které probíhají jednou zarok souboje těch nejlepších z nejlepšíc,ale není to tak jak si myslíš tato asociace ty nejlepší bojovníky unese a pak ja v pustí do arény ve která se točí smrt a život.Na tyto krvavé hrátky se chodí dívat bohatí bossové a gangsteři.PORAŽ NEBO BUDEŠ PORAŽEN tak zní naše heslo ozvalo se do tmy.Vítám tě Mpí řekla postava kdesi v šeru.Jaká náhoda že se opět potkáváme,taky je mi ctí Denieli.Minule si nám upláchl ale tentokrát ne!Jsou jiná pravidla máme své zápasníky kteří jsou ochotni v aréně zemřít.Ale dost řečí nejprve malá zkouška!Muž odešel oba dva zůstali opět v tom mrtvolném tichu.Co to mělo znamenat?Víš poprosil jsem Saimona at ti to neříká ale jednou jsem dostal zvláštní misi dostat se do téhle asociace odhalit ty kteří v tom mají prsty a pokud možno se v klidu vypařit.Jenomže to nebylo tak jednoduché,Deniel si mě vybral jako…….BUM zaznělo do rozhovoru.Dveře se rozrazili a do místnosti vstoupilo oslnující světlo.Někdo je oba rozvázal do místnosti vstoupili 4muži v maskách vypadalo to na boj.Tak vy chcete jít na pěsti?Tak jo už se těším až ti z držky udělám držku jakou měla tvoje máma řekl se smíchem v hlase MG.S mužem to ani nehlo jenom Mgmu hodil k nohoum samurajský meč a k Mpmu ninjaky.Á takže ty chceš tu držku i s přílohou tak to jo…..!Jééáááá zařval muž a rozběhl se proti němu……..jebáááááááát tě mlask držndržn,ale vole něco si ztratil řekl MG se smíchem a měl taky proč ninja se držel za to co mu zbylo z ruky a na zemi se mu válel zbytek.Jo a ted ten hlavní chod Bum MG mu dal pěstí do oka.A jestlis měl někdy problémi s očima tak už je nemáš mít včem protožes ztratil pravý oko.Jo a ještě něco v jídelně jsem nesnášel ten tvrdej chleba.Přiskočil k němu a ninja jen bezvládně spadl na zem MG mu zlomil vaz,ale to už mu nabíhal na pomoc kamarád a to mu MG ve vzduchu utal hlavu.MG jen s ironii v hlase řekl jo a něco jsem vám zapoměl říct polívku jsem vždycky vynechával.Mpí to měl těžší i když už jednoho pořádně praštil ninjakem do hlavy žes mu mohl v hlavě rozpoznat že tam má velký hovno tak ten druhej ten už byl těžší voříšek.Ale co řekl si v duchu Mpí co se s tebou budu srát udělal na zemi otočku nohou a podložil ninju na zem pak ho jen parkrát kopl mezi nohy a zlomil mu rychle s rychlostí tygra vaz.

Bravo bravo vylezl muž ze šera a tiše tleskal.

MPí,Mpí stále lepší a lepší.A ty MGí, překvapils mě,tvá pověst o tobě nelže.Jsi skoro stejně dobrý jako MPí."Stejně dobrej,stejně dobrej,kurva STEJNĚ DOBREJ,proč každej pičis říká SKORO???JSEM STEJNĚ,ROZUMÍŠ??STEJNĚ!!!Ale,ale pane MGí jako malý kluk.Nerozčilujte se, můžete nám to dokázat přímo v aréně, jak jste dobrej.MPí se dostal až do finále,viď MPí?Ale, pak přišlo menší nedorozumění a já musel zakročit k drastickému opatření a nechat bojovat MPího s pěti mými nejlepšími muži,ach škoda jich.Vědět to, co dnes, poslal bych je všechny a svého syna bych do finále s Mpím nikdy nepustil, jenže když on byl, tak mladý, krásný a houževnatý.Doprdele jenže jenom málo, kdo porazí Majrutskýho agenta v čistým boji, natož tebe MPí ty z děvky vzešlí prasomrde.Jenže dnes!Dnes jsem na vás připravenej,mám tady odpadlý agenty z Majrůtu,Texaský honáky, Kalifornský kobry, Mexický Diabla, prostě ty nejlepší muže s každý posraný a špinavý země našeho světa.A kdybys stejně nakonec přežil MPí...nakonec mám pro tebe překvapení.Tvýmu parťákovi dávám na nejvýš dva kola.Jeho styl boje je příliš zbrklý a sebejistý.Rozbiju ti držku,vyskočil MGí ze židle a pokusil se Deniela uhodit,ten mu se strhující rychlostí ruku chytil a bolestivě zkroutil,až bolest donutila MGího před Deniela pokleknout.Svině,zachraptěl MGí.Haha,nulo.Zasmál se Deniel a pustil ho.Tak zítra hoši.Krásné sny.MPího a MGího zahalila opět tma,to proto,že Deniel za sebou pečlivě uzavřel a uzamkl kovové dveře.



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 22.1.2004 >

Saimone, ty démone:-)

"Sám přiznávám, že kvalita je hrozná"....grrrrrrr, tak si to schovej na památku (až budeš úspěšný spisovatel, tak se to šikne do tvé biografie:-), ale teď ti přece nebrání nic v tom TUTO povídku vzít a vylepšit, určitě se ti to povede, jsi bohatší o pár let a zkušeností , něco ubrat,  ZAPSAT DIALOGY TAK, ABY BYLO VIDĚT, ŽE JSOU TO DIALOGY:-))

 Koukám, že jakékoliv dobře míněné poznámky ignoruješ..viz ta tvoje předchozí povídka....příště ti napíšu, čeho tím dosáhneš:-)


<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 22.1.2004 > tak pravila BlueSky a tak jest...ja se nedostal ani pres par vet :)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 22.1.2004 > Pravili všichni a mají pravdu
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.1.2004 > ty saimone....proč si nechceš nechat poradit??? aspoň ty dialogy uprav chlape...celý to uprav.....
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 22.1.2004 > Hele lidičky,dlužím omluvu.Já to tu hodil,tak jak jsem to před lety stvořil,a ani si s tím nepohrál.Fakt,dlužím omluvu,hlavně těm,co se tím přelouskali.Nebyl jsem tu asi dva dny,takže jsem nebyl schopen reagovat,ale slibuju,že další příběhy budou podle vašich rad...
máte mou upřímnou omluvu a zároven dík!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter