Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vystoupil jsem...
Autor: ehmtypek (Občasný) - publikováno 21.1.2004 (00:40:30)

Vystoupil jsem…

 

    Vystoupil jsem a dveře se za mnou s tichým zasyčením zavřely. Stál jsem na železniční zastávce mezi zalesněnými kopci a mžoural rozespalýma očima kolem sebe. Červenožlutý motorový vláček čítající všehovšudy 2 vagóny se pomalu rozjížděl za mými zády. Tři další lidé, kteří vystoupili se mnou, s jistotou nabrali směr a neomylně kráčeli nejbližší cestou do svých zahřátých domovů.

   Byl pozdní podzim a jinovatka, jež pokrývala zem, se třpytila v ranním slunci. Horký dech se rychle vysrážel v mrazivém vzduchu a chvíli zůstal bezvládně viset v bezvětří dokud se nerozplynul v bezmezném časoprostoru. Zabodl jsem pohled kdesi do dálky a skálopevně se rozhodl. Odrazil jsem se od svých nohou a mé tělo se pohnulo vpřed. A pak… …jsem se posral…

 

 

 

(ehm... doufám že poslední slovo nebude nikomu na přítěž...:o)



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 21.1.2004 > skvělý......smaž ten dovětek........krásně spojená poetika s realitou života........myslím, že ten tvůj pohled hledal boudičku, co má ve dveřích vyřezaný srdíčko.....:o)
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 21.1.2004 >  jo, pryč s dovětkem.
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 21.1.2004 > :))) gud dzouk :)))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.1.2004 > To je tedy¨o)))
Body: 5
<reagovat 
ehmtypek (Občasný) - 23.1.2004 > Mel to byt zacatek povidky a ja to pak negde nasel nedokonceny na kusu papiru... Tak sem si rek: ...ehm... co dodat? :o)
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 28.1.2004 > Hm... To je prostě život
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter