Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mariánko, mariánko má:))
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 26.1.2004 (00:14:25)

Bylo nebylo jedno malý marihuanový království. A na to zaútočil gang zlejch SWAT jednotek, který neznal s princeznami Marihuánkami slitování. Pálil je svým dechem jako drak pálí krásné princezničky. Princ Hulitrávu, byl strašně zdrcen ztrátou svých milenek a tak se šel skalit do hostince a pak strávil noc u svých kamarádek z bordelu. Pak si vyhulil jednu z posledních Princezniček a bylo mu dobře, akorát mu scházel vzduch. A tak si otevřel okno, a protože se princ na všechno rád díval pěkně zblíska skočil z okna ven, krásně se s mlasknutím rozbil dole o chodník, ale díky travičce necítil bolest a byl stále naživu. Ležel tam tak asi 15 sekund, a ani si nevšiml, že ho parkrát přejel kolem projíždějící autobus, či auto. Myslel jen na svoji Mariánku, miloval ji nade vše a s tím pocitem i zemřel.

 

Mariánko, Mariánko má...kdo pak tě nemá ten ani pocit štěstí nezná!!:))

 

PS:Autor přísahá, že není konzumentem trávy. A je to jen úcta všem zesnulým huličům trávy, neboť né redbull,ale scaro vám dává křídla...i když jen na chvíli.

 

PPS:I když čím vyšší patro tím delší pocit křídel vám navodí...

 

Saimon nemilosrdně milosrdný



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > saimone, není větší klišé, než posraný příběhy vo trávě.....
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 26.1.2004 > No je to osvěžujícně ulítlej blábol, mohl bys redakci navrhnout založení nové rubriky - stupidity, bláboly :o)
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 26.1.2004 >

Znáte ten vtip, jak houmlesák baští trávu na Staromáku ? Tedy - trávu, myšleno jako grass. Obvyklou to potravu přežvýkavců.

Jde kolem Havel a dá mu stokorunu.

Jde kolem Klaus a povidá: "Jeďte do Bráníka, tam je tráva mnohem chutnější."


Jinak - Bláboly bych skutečně založil.
Ať se mají... ??? ...kde vyblábolit !
Člověk to někdy skutečně potřebuje...

4 body za nápaditou upoutávku.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 26.1.2004 > Tady jsou. Dodatečně bodovat nelze.
Body: 4
<reagovat 
Helen (Občasný) - 26.1.2004 > Ach jo...
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > Nebuďte zlí!:))
Já psal, že je to absolutní hovadina!!:))
A klišé jako prase!!!


<reagovat 
Lian (Občasný) - 26.1.2004 > Nuda, nuda, šeď, šeď. A máš tam chyby. S Z Ti asi dělá problémy.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > Lian> Lian až mi bude jako tobě a budu mít nějakej ten pátek ve škole navíc, tak ti slibuju, že vymažu i svoje chyby!!! Jinak ani nevíš, jak se mi líbí tvoja slovíčka nuda, nuda, šeď, šeď...fakt milý!!:)))
Hlavně, když jeden z těch tvejch příběhů tyhle slovíčka opravdu vystihuje...
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 26.1.2004 > Já mám klišé ráda, i když taková hrozná smrt.:o)
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 26.1.2004 > Zajímavá blbůstka o)))
Body: 4
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 26.1.2004 > Juch
Body: 3
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 27.1.2004 > "Mariánko, Mariánko má...kdo pak tě nemá ten ani pocit štěstí nezná!!:))"
hehe, to me poser, to je ale kravina... za tohle ja ale muzu dat jedine plny pocet!!
Body: 5
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 8.2.2004 > Huííí, to je síla!
Body: 5
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 > Tráva,áá
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter