Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Viděli jsme kvést jabloně
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 3.1.2001 (23:43:05), v časopise 4.1.2001
Kráčeli jsme sněhovou plání, jemně jsme se drželi za ruce a z úst a nosu nám šla pára jako těm poníkům co jsem je nedávno viděl v dolní části Václavského Náměstí. Jen tam tak chodili dokola, vozili malé děti a z nozder jim šla pára. Náš zrychlený dech se rozléhal do okolního ticha zimní krajiny a jediný další zvuk bylo tiché kašlání lokomotivy z nedalekého nádraží.
Ohlédl jsem se a vidím, že nás sledují dva páry stop, jdoucí velmi blízko sebe, občas se zastavující a tisknoucí se k sobě. Copak si asi šeptají? Nejspíše to co my dva – slova lásky, něhy a porozumění, milostná slovíčka co zahřejí na těle i na duši, co vženou červeň do tvých tváří a co pohladí naše rty, když přes ně přechází.
Náhle se v chůzi zarazíš a udiveně se díváš na stromy před námi. Též jsem pohlédl tím směrem a spatřil jsem jabloňový sad. Ale co to je? Jak může sad v zimě kvést? Teprve po chvilce nám dochází, že to bílé na větvích stromů nejsou květy, nýbrž sněhová pokrývka, která tak vypadá. Stojíme v němém úžasu ještě několik chvilek, poté se políbíme...jako by se dotkly dva jabloňové kvítky a pomaličku se obracíme na naší cestě a míříme směrem k domovu. Prohodili jsme si role se svými stopami a teď je zase sledujeme my.
Zvolna vdechujeme mrazivý zimní vzduch a sluníčko nás občas polechtá v nose. Kráčíme mlčky a najednou, jakoby na povel, jakoby spojeni jednou myšlenkou jsme se ještě jednou otočili a vrhli poslední pohled na zimní sad, než-li nám zmizí za obzorem. Jsme asi jediní, kdo viděl v zimě kvést jabloně.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 4.1.2001 > Cobe to se mi líbi - promiň, ale nemohl jsem se udržet smíchy, protože jsem si vzpomněl jak nám Pavla vypravovala, že šla a viděla kvíst jabloně :))))) - fakt dobrej zážitek (to vypravování i tahle povídka :))))
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 4.1.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 4.1.2001 > kerá milovaná to byla? :o)
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 4.1.2001 > Musim se usmat, to me to slunicko polechtalo v nose...:-)))))))))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.1.2001 > S těmi jabloněmi je to krásný, měli by je na Václaváku ale skutečně vysadit, neznám krom jabloně a lípy krásnější strom. Povídka se mi četla plynule a měla hodně v sobě, moc pěkné Cobaine.
Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 4.1.2001 > Moc se mi to líbí.Najít krásu jara v chladné zimě je umění.
Body: 5
<reagovat 
mafesi (Občasný) - 4.1.2001 >
Body: 5
<reagovat 
mafesi (Občasný) - 4.1.2001 > jejda...moc krasny..
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.1.2001 > Hezké Cobaine. Docela Ti závidím... ale jen trošku. Líbilo se mi zamyšlení nad stopami.
Body: 5
<reagovat 
Jennifer (Občasný) - 25.1.2001 > Moc pěkné. Vážně. Inspirované krásou jara a něčeho tak pomíjivého jako je láska. Opravdu, moc se mi to líbí... I když na mě to působí dost podivně... Ale to se tu neposuzuje. Tvé umění je prostě super...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter