Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pohřeb
Autor: Božidara (Občasný) - publikováno 27.1.2004 (11:17:19)

Přišla čerstvá vdova do pohřebního ústavu dojednat podrobnosti

pohřbu svého manžela. Řekla řediteli ústavu, že chce, aby byl její manžel pohřben v tmavě modrém obleku. On se ji zeptal: "Nebylo by jednodušší jej pohřbít v tom černém obleku, který má na sobě?" Ale ona trvala na svém a přislíbila libovolnou peněžní částku.

Když nastal čas obřadu, vdova se dostavila na hřbitov a vidí, že její manžel leží v rakvi v krásném tmavě modrém obleku. Přistoupila tedy k řediteli ústavu a pochválila ho, že se jí oblek velice líbí. Pak se zeptala na cenu.

On říká: "Víte, vlastně to nestálo ani korunu. Totiž, stala se velmi zajímavá věc. Hned, jak jste odešla přivezli jiného nebožtíka, který čirou náhodou měl na sobě tmavě modrý oblek. Byl asi tak stejně velký, jako váš muž. Tak jsem se zeptal vdovy po něm, jestli by ji vadilo, kdyby byl její manžel pohřben v černém obleku. Řekla, že to vůbec nevadí, že to je dobře.

No, a tak jsem jim prohodil hlavy..."



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 27.1.2004 >  Tak ten jsem myslím, taky neznala.....
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 27.1.2004 > Tenhle znám. Je dobrej. :))
<reagovat 
Silona (Občasný) - 27.1.2004 > :))
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 27.1.2004 > Bože Matko Lujzo..to je masakr
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 27.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Neznám. A přitom pěkně drsnej !!!  :-)))))
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.1.2004 > pracovníci pohřebních ústavů nejsou žádný vořezávátka...:o)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter