Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Král zvířat z kolekce Příroda
Autor: alma (Občasný) - publikováno 29.1.2004 (13:29:50)
další v kolekci>
technika: voskovky, tuš


Poznámky k tomuto příspěvku
Tanein (Občasný) - 29.1.2004 > já mám pro lvy slabost :)
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 29.1.2004 > Já mám taky slabost pro LVY..
Body: 1
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 29.1.2004 > Je v tom videt snaha, ale s rukou na srdci, na 5 bodu tomu jeste chybi hodne prace...jak to muze dostat tech samych 5 bodu jako treba malba od Nika nebo Popelky, tomu nerozumim. Kam se podela zdrava soudnost? 5 bodu je nejvyssi hodnoceni, ktere si podle mne zaslouzi jen naprosto dokonala prace.
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 29.1.2004 > Gino Hasler> Nechápu, proč tomu nerozumíš Gino. Navíc zrovna velký rozdíl mezí tímto a malbami od Popelky v tom zase nevidím, ale to je otázka názoru... Body přece neurčí kvalitu díla a doporučení také ne. Důležité jsou spíš poznámky. Tak dostane autor alespoň částečně zpětnou vazbu...
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 29.1.2004 > čtenář> Hehe :o) no koukám, že tady třeba z těch poznámek načerpá autor moc :o))))
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 29.1.2004 > Umíš vystihnout základní rysy a to považuji za nejtěžší. Hříva by podle mne šla ještě trochu načesat, ale jinak bezva!
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 29.1.2004 > nemá to jedinou,jedinou chybu,jedinou chybičku..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 29.1.2004 >

Cedrik  -   "Body přece neurčí kvalitu díla a doporučení také ne."... podle toho co rikas nema tedy bodovani a doporucovani zadny smysl; proc tady tedy je? Co se tady tedy boduje, kdyz ne kvalita prace??


<reagovat 
 čtenář Cedrik - 30.1.2004 > Gino Hasler> Gino, tohle je malý server. Asi jsme všichni rádi, že tady aspoň tohle je, ale těch reakcí na většinu prací zde je žalostně málo. Nemyslíš? Všimni si, že "slabší díla" mají těch reakcí málo a přestože mají třeba průměr 5.0 o kvalitě toho moc nepoví. Já nevím, jestli se pak jejich autor cítí spokojený, že se mu něco povedlo. Asi těžko. Už jsem se na tohle téma snažil rozproudit diskusi ve fóru, ale lidem zde to asi vyhovuje. Přiznám se, že bych se bez bodů obešel. Podle mě jde hlavně o poznámky k dílu, ale ty se zase lidi bojí psát, aby jim to při publikování jejich vlastních příspěvků nebylo vráceno. Věř mi, že s tím mám zkušenost. Proto je reakcí stále míň. Hodně lidí už odtud odešlo a tohle byl podle mě jeden z důvodů. Jo abych nezapomněl - dalším z důvodů byly stupidní a útočné reakce některých ES tady. Myslím, že většina lidí zde hledá radu, pomoc, možná uznání, ale to se jaksi moc nedaří. Asi začarovaný kruh...
<reagovat 
 čtenář Cedrik - 30.1.2004 > Gino Hasler> Jo, ještě abych nezapomněl. Do bodování vkládá spousta lidí i aspekt řekněme sympatií k autorovi a to jak daný autor hodnotí zase jeho díla. Takový "kamaráčoft". A pak se taky občas stane, že úplná "sračka" tady pobere hromadu bodů... Mám registraci i na několika serverech, kde se publikují fotografie a musím říct, že se tam nikdo nebojí napsat kritická slova i dílo bodově ohodnotit hůř než 4 a nebo 5. Funguje to tam daleko líp! Schválně jsem dával některé stejné fotky tam a sem. Resume.... naprosto jiné hodnocení!!! Zajímavé, co? Stejnou zkušenost má ale i řada jiných lidí tady. Mohl bych jmenovat...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 30.1.2004 > Cedrik  -  Pokud to co rikas je pravda, pak je to velice "nefer" vuci autorovi. Radeji to reknu popravde, nez abych v nekom budoval falesne sebevedomi...kamaradstvi je jedna vec, umelecka hodnota tvorby druha. Pokud ma nekdo zajem o kritiku, musi ji take umet prijmout. Kdyz chce mermomoci slyset chvalu, at svou praci ukaze mamince...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter