Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HOLY SHIT :o)
Autor: Luciana (Občasný) - publikováno 29.1.2004 (11:13:35)

Ležím na posteli. Zase sama. Mžourám do té okolní temnoty, která mě obklopuje. Do pokoje mi dopadají paprsky bělostného měsíce. Ach to je romantika, pomyslím si. Škoda, že jí není s kým sdílet. Pravejch chlapů je už pomálu a gentlmenů ještě méně. Ach, kdepak je ten můj? Můj vysněný princ? Pár kluků znám, ale ti myslí jen na to, jak dostat holku do postele a přitom, když příjde na věc, je to jen tam, zpátky, tam, no a sem tam to dá nějakej i víckrát zpátky, než mě zasype vzdechy: Och to bylo skvělý, bylas skvělá. To si určitě někdy musíme zopakovat. No já byla dobrá, jenže tys nestál za nic. Asi jsou ještě hodně mladí, i když jsou skoro stejně staří jako já. Chtělo by to pořádnýho chlapa zamyslím se. Staršího, tak po třicítce, hezky stavěnýho, zábavnýho, pohlednýho. Co to meleš ty káčo, okřiknu se. Androidi ještě nepřisli do prodejního oběhu, tak kde bys proboha sehnala takovýho chlapa? Schoulím se do klubíčka a snažím se vybavit moment, kdy jsem naposledy zažila kvalitní sex. Jo,to už je doba, na jeden si vzpomínám, jenže to už je takovejch 5 měsíců a byl s dobrou kámoškou z Plzňě. Jsem sice hetero, ale v životě se má přece zkusit všechno, ne? A bylo to s ní fajn, zpočátku jsem se cítila hloupě, jenže když se mě začala dotýkat... po dlouhé době jsem si krásně zavzdychala i já. Představím si její hebounké ruce, hladí mě po vlasech, tváři, hrudi i v podbříšku. Schoulím se ještě těsněji k sobě. Opět zavírám oči a vidím Pavlínku před sebou jako by tu teď byla semnou. Ach, vzdychnu nahlas. Pomalu si pravu rukou sjíždím pod noční košilku k rozkroku. Dva prsty na levé ruce si jemně nasliním, a sjedu s nimi k pravé ruce. Mé tělo se napruží a mé vzdychy začnou nabývat na síle.

Ach to zase bude noc, bez pořádnýho chlapa..



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář eprdel - 28.1.2004 > ???
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 28.1.2004 > Tak jsem na tebe mrk, dyž ty pořád hodnotíš ty moje příběhy:))
A musím říct, že z tohohle mám smíšený pocity...ale jo dám ti 4!!
Body: 4
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 28.1.2004 > PS: Je to mírně kostrbaté..
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 28.1.2004 > PPS: Ženský by v noci neměly bejt samy, jak vidím..a nebo jo?:)
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 28.1.2004 > PPPS: Nač android, stačí šidítko..:))
Néé jen, tak vtipkuju..nudím se jdu si přečíst něco od quentina, bye
(Jo a jackson se zastřelil, to jen doplňuju tvou otázku u mé povídky "Hunt")
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 28.1.2004 >

"Jedná se o smyšlený příbeh?!"...Nó, být to dle skutečné události, asi by mě to posadilo na prdel

 


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.1.2004 > dal bych to do zpovědí Lucianko......:o)))))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 29.1.2004 > no na prdel by me to neposadilo, celkem noumalni situace a jeji "vyvrcholeni" :)...do tech zpovedi bych to dal taky...btw. kydy typu: "Pravejch chlapů je už pomálu a gentlmenů ještě méně.", "Jsem sice hetero, ale v životě se má přece zkusit všechno, ne?" apod. me docela bavej...zda se, ze jsi dost mlada a ctes moc tzv. life-style casaku a divcich romanu :)) pak by se to dalo chapat...
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 29.1.2004 > peetea> Jsem asi mladej a dalo by se říct, že takovejm věcem ješte nerozumím a nemám tím pádem do toho co kafrat, ale souhlasím s tebou do puntíku..:))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.1.2004 > Tak co, Luciano, nedáme to do těch Pocitů? Opravdu by se Ti to tam hodilo víc, takhle Ti to budou všichni jenom kritizovat.....popřemýšlej o tom, ju?
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 29.1.2004 > Lian> joo myslím, že do pocitů to pásne, ale ne do mých spíš Lucianiných ;o)
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 29.1.2004 > Jenže já to nezažila. Mám trvalého přítele. Dobrá, je to asi jedno. Většinou radíte ať přehodnotím umístění povídky, tak ji přesouvám k úvahám a pocitům.Pročpak mi to nikdo neohodnotíte? Nevadí mi špatné hodnocení.:o)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 29.1.2004 > Lian> 

Nezměnila jsem si jméno, nick mám jen jeden "Simonka". Můžeš si ověřit moji IP adresu.

Navíc tuším, že Luciana je hodně mladá holčina (soudě dle jejích děl). Já jsem sice praštěná, ale přeci jen stará paprika


<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 29.1.2004 > Kvalitní sex jenom s kámoškou?  To je dost špatná vizitka pro nás muže...
Body: 3
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.1.2004 > Flegmatik> nekvalitni vyber neni to same co nekvalitni nabidka :) ale jak rekla autorka, je to fiktivni zalezitost, takze to nas zachranuje :)))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.1.2004 >

Hodnocení: Dvě chybky  semnou, gentlmenů -gentlemanů by bylo lepší.

Je to samý Ach, och, šup sem šup tam, ach, ach, ach.....je to sladkobolný výlev nadržený puberťačky......kdyby tam nebyla aspoň ta snaha o autoerotiku, bylo by ho hodně zlý, tohle to trošku zachraňuje, jináč ale........prostě pocity, zpovědi...pokud to není z Tvého života, určitě bys uměla vymyslet něco lepšího, nějakej příběh ne pro čtenáře Dívky, ale Totemu, máme prostě jiný nároky......asi tak Co Ty na to?


Body: 2
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 >

 Četl to tvůj přítel?


Body: 3
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 25.3.2004 >

přesně, tak svlečno!

HOLY SHIT

Jdu blejt..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter