Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Živá Hra "Tváří Duše" z kolekce Hledání hlubšího bytí...
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 29.1.2004 (16:20:23)
další>

Co znamená aktivní Tvoření a Poznávání Sebe Sama i Života?

Vše co děláme by mělo vycházet z Radosti a Touhy po Poznávání a Věčné Změně. Nejdůležitější je, zbytečně se nelekat tušených či přicházejících změn. Nechat vše volně plynout a radovat se z toho co přichází, ať už nás to chce poučit, vnitřně pozměnit naše představy a chování, či nám život zrovna dává něco příjemného.

A jak připravit ten aktivně radostný přístup k Životu, jako Hry na nekonečně způsobů Sebeprožívání? Uvědomit si všechny naše části i se vším, co si přejí. Žádnou nepotlačovat, ani příliš nevyzdvihovat, ale hledat vhodný způsob vyjádření a odžívání všech s plným uvědoměním si toho, co nám které přinášejí či naopak neumožňují.

Nejprve je tedy nutno poznat své podosobnosti, i jejich celistvost za projevem, tedy podstatu. Radovat se z té Hry projevů našich části je už jen věc volby „Žít pro Radost ze Života“. Nesnažit se mu vtisknout svůj záměr či účel, ale ani se nepřestat o nic snažit. Život je jako surfování - doplavat na vlnu, jenž nás láká a přitahuje, a pak se jí nechat unášet až k pobřeží, ale včas jí opustit, než nás nechá trčet ve smutku a vzpomínkách, či nenaplněných tužbách na břehu. Každá vlna má své kouzlo a tím i smysl. Je jako jeden tón ve skladbě Života. Celek tvoří symfonii s přehlídkou všech barev a krás Života, jako největšího díla Stvořitele BYTÍ! Radost přináší větší Uvolněnost, Tvořivost Nadhled, a to vše ještě větší Radost i Chuť do dalšího Prožívání a Poznávaní tajů Stvoření, kterým v podstatě jsme.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 30.1.2004 > prostě prima. Jsou tam opravdu naznačeny věci, které teologové ani filozofové ještě nenašli... Proto je svět takový jaký je, prostě virtuální Hra Absolutna, ale to míří zas do ezoteriky... A ta pěkná mandala...
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.1.2004 > romann> jseš si tím tak jistý? nic proti textu, ale podobné věci tvrdí nejeden východní myslitel , a duchovní osoba... , a dnes už i západní
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.1.2004 > pust se do toho hloub a uvidis sam... viz mystika.mysteria.cz
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 30.1.2004 > To jsi nemusel se zase zviditelnovat.
Stejně už tu jsi Romane nototicky známý, jako by nestačilo, co o tobě napsala Zitová, celkem se s tím ztotožňuje i Milada. A pochybuju, že se tu najde někdo, kdo by tě bral o moc líp. Osobnost a systém (včetně toho co může přinést) se často slijí v jedno, a pak se to už těžko vysvětluje jinak...
<reagovat 
Lei (Občasný) - 5.2.2004 > Neskutečná arogance vůči filosofův a teolgům. Zajímalo by mě, kolik jich máš načteno.
<reagovat 
romann (Občasný) - 6.2.2004 > :-) Jenže tento text není žádná vyčtenina, je vytvořen způsobem, který by sice teologové dělat měli, ale dělají jen málokteří. Hovořit přímo s Bohem, nevymýšlet si, co by se jim hodilo!
<reagovat 
čtenář Jana Jana - 8.3.2004 > Kdo to ale stoprocentně dokáže,myslím jednat podle své osobní filozofie.Neznám ani jediného člověka.Vědět nebo tušit dopředu a vůbec nezahovat,je proti přirozenosti lidí.Umět včes vystoupit je sice hezké,ale pak se ochuzuješ o určité důležité zkušenosti.Myslím ,že je dobré poznat štěstí i smutek.
HTTP://Janouchova.vz.cz
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 9.3.2004 > Jano, tady nejde o filosofii, ale o "Přístup k životu". Neexistuje žádný universálne spravny, každy musi najít a ladit ten nejoptimálnějsi pro neho, jeho nastaveni osobnosti a citení tak, aby zadne casti v sobe neblokoval (odzival je vedome), ani do zadnych prilis neunikal pred temi, co se mu nelibi, ci nevi co s nimi. Řád si nevytvari ego svou filosofii ci pohledem, ten dostavame zevnitr ci zvenci hrou celku... Jinak vše v našem životě je hrou našich vedomých i nevědomých částí často netušencýh kvalit a našich postojů k nim, to je volba kterou stale činime, ačkoliv většinou opakujeme tupe ty naucene, ikdyz uz ani sami nevme proč. A tak se i v zivote vetsina z nas toci jak na dvorecku dokolecka dokola, okolo stola lalala.-)))
Jinak jestli to jsou tve obrazy, tak jsou opravdu zajimave a vystihuji dokonale sveho tvurce. Je v nich hodne Světla a doteků poznání, ale na nekterych i tech ostrých rampouchů, co se dost opakují... Co asi tak znamenají?...
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.7.2005 > stále se ukazuje, jak božské mluví pravdu. Kolikrát mě napomínali, abych už nikam nepsal, nepřednášel... Prostě do ezoteriky, ale mě se moc nechtělo. Stále více se ukazuje, že jiná cesta není. Středověk neskončil, středověk trvá... SVATÁ PRAVDA!
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 27.7.2005 > romann> A "Architekt" gamesy to přeje právě takové, jaké to je.-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.7.2005 > hahahaha, Miloš má dvě děti, kluky, jeden už běhá a mluví, moooc nadaný. Druhý se už staví na nohy a ty mu chceš takhle radit? Jsi mimo... A já a kazatel? Miloš je dál než já, to je z jeho meditací vidět. Na té výstavě také přednášel. Já Boha pokaždé nevidím. Ale dost toho.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2005 > romann> vidíš to tak ty děcka upřimně lituji... hahahahah o jaká velikost on tam dokonce přednášel... a ty boha pokaždé nevidíš? asi si stebou hraje na schovavanou...
pravda dost! taky končím at se vám na cestě daří at je jakákoli...
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 28.7.2005 > pavel surma> Nápodobně,-) kdo nezažil, bohužel nepochopí... A vůbec tu nejde o zveličování ega, to se nedá nafouknout ani na milióntinu božského vedomí, protože pak už si začneš uvědomovat, kdo ti ho vlastně tvoří...
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.2.2004 > Takže bez komentáře uvádím tvoji odpověd na mou otázku: Jak zit (reagovat) když vim, ze vse je symbol situace a vyuka a ne nahoda s kterou by bylo třeba bojovat? [Miloš] K tomu nás stále vedou, abychom to tak brali. Mě to směřuje k hledání větší harmonie mezi postupem vpřed a kvalitou života, hledání více radosti i lásky, uvolněnosti a nadhledu před pachtěním se a křečí z čehokoliv. Víc pozorovat, nechat věci volně plynout a víc jen Intuitivně zasahovat a sledovat kam mě to strhává a co to přináší, kde dělám chyby. Zároveň nepotlačovat to, počem toužím, ale nějat to stále zpracovávat, měnit postoje a předtvářet, jako když se maluje na vícekrát obraz... Zaroveň sledovat jaká je to promakaná hra, s naším vyšším Já a Jeho s námi. Vlastně jde o to poznat všechny části a vyvážený pohled - postoj ke všem zároveň. Napadlo mě, jako dívat se na stěny krystalu ze špičky, po tom, co prožijeme jeho stěny.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 26.7.2005 > romann> mluví z tebe Ego...
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 27.7.2005 > pavel surma> A z koho nemluví???
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2005 > Miloš...> ty kašpárku až se z toho tripu probereš naprcáš nějakou a budeš se starat o parchanty tak si na hloupého kazatele Romana ani nevzpomeneš ...
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 28.7.2005 > ...mluvity stříbro, mlčeti zlato, ale jsi poslední na koho tu reaguji...
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 28.7.2005 > pavel surma> O žádné chem. tripy jsem v životě ani nezavadil, asi na rozdíl od tebe, když jsi takový odborník... A to co považuji, a také jsou, šamanské prostředky od pradávna, o kterých píše nejen Castaneda, ale dost moderně (ani tulelově vědecky, ani fanaticko nábožensky, natož romanticko pohádkově) na základě tisíců zkušeností třeba náš rodák, doktor S. Grof např. v nové souhrnné knize PSYCHOLOGIE BUDOUCNOSTI, kde najdeš i podObné a ještě možná "sílenější" popisy stavů, mnohdy i spontálně prožitých...A jestli i Grof je pro tebe hlupák, tak potom se už nemáme o čem a proč bavit.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2005 > Miloš...> bohužel já jsem za svů život neměl ani jednu cigaretu trávy natož ještě něco jiného nevím jestli to je dobře nebo spatně... ale mě se stím žije dobře dokonce nepožívám žadný alkohol... nepotřebuji to jen by mě to při tom co dělám a malování otravovalo...
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2005 > Miloš...> dobře píšeš je to Pszchologie tak si to neplet s bohem nebo cestou....

zbytek názorů s Romanem na:

http://www.totem.cz/enda.php?a=96996

jinak už toho necháme, každému to svoje... měj se P.
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 28.7.2005 > pavel surma> ...No jo, a nechceš si udržet stále 100% kontrolu nad sebou?? To tě pak sice nikdo moc neovlivní, krom tvého podvědomí, ale ani intutice ne. S psychologií přeci souvisí víra i filosofie a s nimi odvěké hledání smyslu života, Logosu co tu byl před námi i po nás a toho ničím jiným, než-li věčným projebem nepopsatelného Ejn sof ór, co "náš nekonečně přesahuje", ne? Imho o propojení psyché, nevědomí a nábožeství psal na základě osobních zkušeností a mimo jiné i channelingu C.G. Jung, který měl předevčírem výročí... A co je prvotní v dějinách? Historie a postoje náboženství, nebo politika a tzv. kulturní dění?? Jinak máš pravdu, jen bychom si vytloukali argumenty, ale "pochopení" je za slovy a jimi nepřenositelné...M...
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.7.2005 > Tak to dopadne, když si někdo myslí jak je chytrý a jak může mluvit do všeho aniž by měl jakoukoliv zkušenost. Kdyby si alespon něco přečetl. Právě čtu Larsenovu knihu Dveře dokořán.(1875-1957) Moc pěkně popisuje svoje spontánní zážitky Boha a Věčnosti. Podobných jsou desítky. Že křestané berou drogy, tj. víno proto, aby si prohloubili meditace nevědí snad ani oni. Kdyby alespon opravdu přečetl mou knihu a porovnal meditace, věděl by, že v nich prožívám pouze sféru polobohů. Že to má svůj důvod by bylo pro něj asi těžké pochopit. Prostě neznalost na neznalost... marnost nad marnost.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
0 (1) 2 4 5 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter