Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Půlnoční z kolekce Přitvrdíme
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 30.1.2004 (14:39:29)
 

„Zkurvená zima.“ Ulevila si nahlas. Vracela se z baru, kde byla posedět s kamarádkou. Řešily, jak jinak, její dnešní rozchod s tim kreténem Robertem. Alkohol už moc nehřál. Měla lehký plášť a minisukni, chtěla před ní vypadat dobře, ženský,  znáte to. Teď toho litovala, mrzly jí nohy i ruce a nemilosrdnej vítr jí plášť pořád vyhrnoval a přimačkával na tělo. Hezky se pod ním rýsovaly její křivky, což o to, nebyl to špatnej pohled, ale bylo po půlnoci a ona už nechtěla nikoho ohromovat, chtěla se jen dopotácet domů a zalézt do postele. Sama.

 

Výrostci, co se za ní už nějakou dobu plížili, ale měli jinej názor. Po chvíli taneční chůze a přemýšlení o svém nešťastném životě si uvědomila, že v ulici není tak úplně sama. Po letmém ohlédnutí při přecházení silnice viděla, že jsou čtyři a pořád si něco šuškaj. Podpatky klapaly na dlažbě a ona začínala střízlivět.

Přidala.

Oni taky.

 No tak, uklidňovala se, už jen přes park a sem doma.

Nebyla.

Jako naschvál v parku svítila jen jedna lampa, vypadal strašidelně už sám o sobě, ani člověk nemusel mít za zády partu divnej kluků.

Jakmile zapadla do parku, ty spratci zrychlili a po chvíli ji obklíčili.

„Taková pěkná kočička a sama? Takhle v noci? No, slečno, to byste neměla. Nechcete doprovod?“ „ Jo, nechcete doprovod? My se o vás postaráme, slečno“.

„Ne, děkuju, už to mám kousek.“

„Tak ty eště budeš drzá, ty děvko. Ti nejsme dost dobrý, co?“

Chtěla utíkat, ale chytil jí za rukáv.

„Držte jí, dělejte“.

Přimáčkli jí čelem na strom, nohou rozrazili ty její na podpatkách a už jí jeden sahal pod minisukni. Vykřikla. Jen krátce, protože bleskovou odpovědí jí byla studená ocel na krku.

„Drž hubu, děvko“. Z jeho dechu cítila vražednou kombinaci alkoholu a chtíče.

„Dělej, Tome, vem si jí.“

„Bacha, kurva, někdo de!!“

Slyšela rychlé kroky a pořád cítila tu odpornou ruku pod sukní. Kluci ji překryli tak, aby ji kolemjdoucí neviděl. Kolemjdoucí ale nebyl tak blbej. Sledoval je od začátku a protože byl dycky připravenej na nejhorší, vytáhnul bouchačku a zamířil na toho, co vypadal jako kápo.

„Konec srandy, hoši. Okamžitě vypadněte.“

„Polib si prdel, debile“.

 „Nenuť mě k tomu, mladej“. Jeho výraz s mírně nakloněnou hlavou napovídal, že nejde o běžnýho ouchcapka, co si kvérem něco dokazuje. Tenhle, vážení a milí, tenhle to myslel vážně.

Mladík chvíli zamyšleně hleděl do hlavně, pak začal ustupovat. Ta píča za to nestojí. Když to viděli jeho kámoši, začali taky couvat. Za chvíli bylo slyšet jen jejich doznívající kroky kdesi ve tmě. Dívka se otočila a dívala se skrz slzy na svého zachránce.

„Děkuju, ...moc děkuju, já...já...šla jsem jen domu z baru a....asi bych si měla koupit ten sprej nebo něco. Děkuju moc.“

Usmál se a přitiskl jí pistoli k hlavě. „Nemáš zač.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > kurva, konečně se tady začíná rozjíždět tvorba mýho gusta...bouchačky, nože, znásilňovačky, vraždy......:o)syrová tvář světa....pointa pěkně práskla...jak bič dominy.......ouchcapek......stále se učím.....:o))
Body: 5
<reagovat 
Potforný (Občasný) - 30.1.2004 > ***
Body: 5
<reagovat 
Gottstein (Občasný) - 30.1.2004 > ajajaj
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.1.2004 >

Samí kráááásní mladí lidé. Že by s travkou byli takhle agresivní?

 

Vypointováno otevřeným koncem...uaaaa, zase si musím domejšlet, myslela jsem že strávím klidnej víkend:-))

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 30.1.2004 > BlueSky> Přiznávám, že co se týče travky, jsem panna nepolíbená, takže účinky znám z doslechu a při pár příležitostech jsem to viděla.....mno...nevím, jak dlouho vydrží její účinky.....takže sou to chudý kucí ze dna společnosti a maj tak na jednoho joita za večer, pro všechny, tudíž cítit to z nich je, přebijou to alkoholem a výsledek?..... hihi, já vokecám všechno....ale jestli je to fakt přetažený, klidně tu travku vyjmu, nejni problém, nechám se poučit od zkušenějších......
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.1.2004 >

Uaaaaaa, Lian, to néni hezká poznámka vod tebe, vo těch zkušenějších:-))

Nemohu soudit, takové zkušenosti fakt nemám:-)) (nehulím, natož abych s travkou byla sexuálně agresivní:-))) jen mě to udeřilo do očí, dělalo to na mě dojem, že ta travka má být jaksi důvodná k tomu činu, kterýžto se pokoušeli spáchat a já si to o trávě nemyslím, že by vybuzovala lidi k agresivitě. V podstatě si myslím, že fakt stačí, když jsou tam zmíněni ti CHLAPCI a CHLAST:-))Dokonce k takové činnosti není nutný ani to vybuzení chlastem:-)

Ale možná se poraď se zkušenějšími. Já jen, aby to nezavádělo zbytečně....jinam.


<reagovat 
Hulís (Občasný) - 30.1.2004 > Moc dobrá práce! Jemně napínavé až do konce. A ten je efektní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 30.1.2004 >

Poznámku o travce bych vymáznul. Jinak dobrý.


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 30.1.2004 > Já zapomněl na bodíky...
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 30.1.2004 > Jo. Perfektní.
Body: 5
<reagovat 
Helen (Občasný) - 30.1.2004 > Nevím proč, ale tu pointu jsem čekala. :-)
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 > Jojo, ta pointa se dala čekat, přesto 5B... supr
Body: 5
<reagovat 
asi (Občasný) - 30.1.2004 > Pěkná pointa
Body: 5
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 30.1.2004 > Taky jsem si myslela, že to něudělal jen tak:o))
Ale i tak hezky napsaný.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.2.2004 > slušná práce, ale ta pointa byla bohužel dost předvídatelná ;o)
ad traffka - fakt mírumilovná záležitost, spíš by se tý slečně zahihňali ;o)))
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > Kelly> ty, číčo, kde vidíš jakou traffku???....:o)))nenech se mást...tam je jen chtíč(zvířecí) a chlast...a to je svinstvo...:o)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> mam pocit, ze tam to huleni puvodne bylo :)...jinac je to takovy trochu sterilni (narozdil od tech milejch hochu) a jak napsala Kelly...
Body: 4
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> nevidím ji sice v příspěvku, ale hovoří se o ní v komentářích => byla => není ;o)))
svůj komentář jsme připojila z důvodu, že je dobře, že ji Lian odstanila, neboť by v povídce nebyla funkční :o)))
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Nelibilo se mi to sprosty slovo hned na zacatku -> hlavne z ust mlade, hezke holky...:-))
Konec jsem necekala, mohlo to dopadnout jakkoliv. Pouceni: Nechodit sama v mistech, kde neni ani nozicka. Natoz v noci.
Je to lehce,ctive napsane. Neni to ukecane, ma to rychly spad, je to akorat..:-)
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 8.4.2005 > Super! Úplně skvělý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 15.2.2005 > Ráda se díváš na pohádky?
Body: 3
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.4.2005 > mperdik> Probuď se do reality, to je život.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter