Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když muži
Autor: Elyn (Občasný) - publikováno 31.1.2004 (22:48:53)

Když muži

malicherné války

vedou

 

lože chladnou

jak ženám ústa

zamyká

led

 

Jen slzy

 

na obou frontách

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Elyn, tohle je takove prumerne....pomalu to pripomina klise. Zvolila sis velice aktualni tema, o kterem nikdo uz nechce ani hovorit,protoze otevrete zpravy a je to tam...denne. 2 mrvy, 12 mrtvych, 56 mrtvych....kdyz to nekdo sleduje, musi otrnout. Tema je to velmi tezke...tak si z toho nic nedelej..:-)
Body: 3
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 1.2.2004 > Andulka> Andulko, to byla reakce na úplně jinou válku, která si nevyžádala žádné lidské oběti,jen trochu toho skřípání zubů..

asi vám všem rozumím..
:) ale stejně...


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.2.2004 > Když ženy píší básně: ko ko ko ko ko ko ko DÁK
BTW:Malicherné války vedou fšici
Body: 3
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 1.2.2004 > Emmet_RAY> Vedle jak ta jedle..:))
ale to je jedno...
:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.2.2004 > slzy na obou frontách jsou pěkný - ale muži zas tak moc nepláčou, ne? :o)
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 1.2.2004 > Kelly> to je otázka,jestli to bylo vůbec o mužích, ty slzy..;)


<reagovat 
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > - diky za avizo...ja za to nemuzu, jsem dneska asi nejak natvrdla....precetla jsem si to znova....V tom pripade...je nestastne rici muzi v prnim odstavci...druhy odstavec je skvely...treti..ten treti je takovy moc soft..na muze...to zensky placou, muzi jsou spis naxxxxx....:-))Jestli nebudes moc leniva, tak to zkus na tom jeste malicko zapracovat...pa
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 2.2.2004 > Oh... sakra... (vlastní interpretace..)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 3.2.2004 > Po skaflocově zapomění se mi jasně nabízí jediný způsob interpretace a jako takové se mi to líbí.
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.2.2004 > v tom případě nemají muži co dělat ani v prvním verši ;o))
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 3.2.2004 > Kelly> :)) ale jo...
ale nebudu to pitvat..:))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.2.2004 > OK :o)))
<reagovat 
Fate (Občasný) - 1.2.2004 > ...když ženy malicherné války vedou...?! :-)))
není jen černá a bílá, osud - náhoda,...tolik odstínů se rodí a ženy/muži spolu žijí, vše ovlivněno vším....:-)))
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 1.2.2004 > Fate> :) jistě, ale tohle tím nebylo myšleno..
<reagovat 
 Fate (Občasný) - 1.2.2004 > Elyn> a co bylo myšleno, když muži malicherné války vedou?! mně to přijde jasně napsané, leda že by v tom byl nejasná (jiná)myšlenka...:-))))
<reagovat 
 Fate (Občasný) - 1.2.2004 > Elyn> a co bylo myšleno, když muži malicherné války vedou?! mně to přijde jasně napsané, leda že by v tom byla nejasná (jiná)myšlenka...:-))))
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 1.2.2004 > Fate> ..:)
válek je mnoho druhů... i těch malicherných..
nechám to na tobě..:)
<reagovat 
 Fate (Občasný) - 3.2.2004 > Elyn> možná by to vážně chtělo trochu přepracovat, ale to už by nebylo ono, tak to nech tak jak to je....v podstatě to špatné není, jen ti muži jsou moc na očích...:-)))))
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 3.2.2004 > Fate> Mezi námi, ti muži tam mají být na očích..;)Je to přece o nich :))
a přepracovat - to už ztratí vše..


<reagovat 
 Fate (Občasný) - 4.2.2004 > Elyn> máš pravdu, uznávám...:-)))) je to všechno o autorovi básně, o tom jak to chceš napsat...jak se Ti to líbí...nech to jak to je...
<reagovat 
Newton (Občasný) - 24.4.2004 >

nebreč, a ještě ve dvou frontách... 


<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 26.4.2004 > Newton> v každé frontě stojí možná jiná žena, Newtone..;)
já pláču vždy jen jednou, zato pořádně..;)
<reagovat 
 Newton (Občasný) - 26.4.2004 > Elyn> 

pláčem se prý tělo zbavuje jedů...


<reagovat 
Bebitka (Občasný) - 11.6.2004 > halt voni sou takový a my to vobrečíme (blbý, co?)
Body: 4
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 13.6.2004 > no, většinou kvůli vlastní ješitnosti - to abych jako odpověděla na tu tvoji otázku :))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 13.6.2004 > kvůli komu vedou muži malicherné války?.....
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 13.6.2004 > quentinbubakoff> šišmarja, bubáku, snad jsi se nedal na poezii?:))))

no, to byla taková malicherná tahanice s jednou osobou a já se cítila býti zanedbána.. tak jsem si zařvala, ale.. no, žádnej extra skvost, přiznejme si :)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.6.2004 > Elyn> no pěkně si se dala do těch mezilidskejch vztahů.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter