Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci E-budoucnost z kolekce Hrošákovy úlety
Autor: Strážce_majáku (Občasný) - publikováno 1.2.2004 (07:23:01)
následující v kolekci>
e-e


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 1.2.2004 >
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 1.2.2004 > Nevím, jestlis zaznamenal tu geniální grafickou úpravu. První e je italikou...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > Strážce_majáku> čéče ne:o))to tomu dává úplně jinej filozofickej rozměr...:o)))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 3.2.2004 > quentinbubakoff> Čtvrtej filozofickej rozměr ? Prostor, čas gravitace, levitace...???
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 4.2.2004 > Unge> Budou volby ... pravitace!
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Strážce_majáku> Chytrá replika. 20 minut mi trvalo, než...  levitace - pravitace.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.2.2004 > Nice try, ale na Hyperion to nemá... ;o))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 3.2.2004 > Kelly> 

Nice try...  slovník říká, že je to hezký pokus. No, čo vravíš, môžem ja veriť takýmto slovníkom ?

What is that Hyperion ? Podle mě je to hvězda nebo souhvězdí. Per aspera ad astram.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.2.2004 > Unge> Jo, hezký pokus :o))) říkaj to třeba zloši v US akčňákách, když se je někdo snaží - většinou velmi nemotorně - oblafnout :o)))
Hyperion je scifi knížka, která se zabývá e-budoucností... a je to pokus opravdu velmi zdařilý :o)))
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 3.2.2004 > Unge> Per aspera ad astra. Aspoň myslím.
Doporučil 
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Kelly> Nesouhlasím. Pravdu jsem měl já a Hyperion je jeden z měsíců planety Saturn ! To ovšem neznamená, že nemůžeme mít pravdu oba dva. Jsem 13 let na invalidním důchodu (a mám hodně malej), žiju stranou od lidí a nedělám to záměrně. Takže mám i 13 let staré znalosti o světě, filmech, slovech atd. Jsem tedy 13 let mimo tenhle svět a pokud mi něco nebo někdo přece jen zprostředkovává kontakt, tak na tom má TOTEM dost velkou zásluhu. Současné slovní zásobě (a tedy i některým autorům) téměř nerozumím. Jejich vina to samozřejmě není. A moje ? Kdo jsi bez viny, hoď po mně kamenem. Ale dlažební kostkou do hlavy bych dostat nechtěl...  Kelly, promiň.

What is that e-budoucnost ?

Tohle není žádnej výsměch nebo útok - když něco nevím, tak se na to zeptám. Riskuju tím sice odpověď, které neporozumím, ale co nadělám ? 13 let samoty je na člověku znát... tenhle kompjůtr mám od roku 1999, internet až od roku 2000 a o TOTEM-u vím asi od roku 2002. Někdo mi ho tenkrát poradil...

A zrovna dneska mě moc nechtěl poslouchat, nezdvořák. Moc zlobil...
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Přáníčková víla> Nechci bejt protivnej, ale nemáš pravdu. Latina skloňuje a tvar ad astram je správně.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.2.2004 > Unge> Nojo, uznávám, ten Hyperion je taková narážka pro zasvěcené - ale je to vážně moc povedená sci-fi.
E-budoucnost bude mít něco společného se slovem "elektronická", ale jak to konkrétně myslel, to ti musí Strážce objasnit sám :o)))
A přeju hodně sil a fungující počítač....
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 4.2.2004 > Unge> Tak to nám potom lhal učitel latiny, ale je možné, že to nevěděl přesně, přece jen latina na veterině je o něčem úplně jiném. Citáty nám sděloval vždy jen po hodině. A nejsi protivnej.:o) Spíše ti děkuju.
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Přáníčková víla> 

Tak ty jsi studovala veterinu a jsi MVDr !?! Pak kašli na chirální uhlík (švejgrová je inžinýrkou chémie, ale je protivná, zatím jsem se neptal). Napiš mi, zda je možný umělý oplodnění u koní (u skotu se to přece dělá už léta). Co vím já, tak je to prej dost problém a navíc - koňské plemenářské farmy takto oplodněné klisny (nebo narozená hříbata ?) odmítají registrovat pro dostihy. Přiznávám, že jsem odkojenej Dickem Francisem. Jediný, co jsem od něho nikdy nečetl, je Za trest. Dokonce jsem ty povídky o konich zkoušel sám psát, ale sám vím o tom buď prdlajs nebo jen to, co si přečtu z Francisovejch knížek. Je to jedinej spisovatel, kerýho jsem pravidelně kupoval. Já však nepublikoval nic. Mám to na disku...

Trochu jsme vodbočili, ale můžeš za to ty. Napsala jsi o mně, že nejsem protivnej. Taková věta se moc dobře čte...  člověku je dobře u srdce...  bez ohledu na citáty z latiny. Já to taky nevěděl jistě, ale odpověděl mi zcela jednoznačně internetovej vyhledávač Google. Na chirálním uhlíku však byl dost nejistej...


<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 3.2.2004 > Já na to mám...:o). To mě tak napadlo.:o) Připomělo mi to chirální uhlík.
Body: 5
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Přáníčková víla> 

Chirální uhlík je vysoce odborný chemický název, ale na internetu se najít dá. Jak to, že se nikdo nezeptal ? Ostatní se stydí, že něco nevědí ? Já zrovna tohle přesně vědět nemusím, protože nejsem chemik, ale mám koho se zeptat. Proč se neptají ostatní ?

 

Znovu se omlouvám za rejpavou náladu. Ale přečtu si předchozí příspěvek téhož autora (což on sám doporučuje).


<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 4.2.2004 > Unge> Teď jsem pouze zcela nepochopila, o ci ti jde, sám nevíš, co je chirální uhlík, nebo tě štve nezájem ostatních o ten zatracenej uhlík?
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Přáníčková víla> 

Abych byl úplně upřímmnej, štve mě nezájem ostatních. Stydět se za jistou (v tohmle případě hodně speciální) neznalost nepovažuju za moudrý. Ale lidi se možná bojej, aby je ti vostatní nepovažovali za blbce. Mně to nevadí, protože třeba vím věci, co nevěděj ti vostatní.

 

Zkrátka, Přáníčkova víla je veterinářkou a tohle je pro mě dobrý vědět, kdybych se zase chtěl na něco z tvýho oboru zeptat.

 

Ale jestli mě někdo na TOTEMu naučil bejt tolerantní k jinejm, tak je to Kelly. Na jednu věc může bejt víc různejch názorů, který se navzájem popírají jen zdánlivě.


<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 4.2.2004 > Unge> Na kelly si názor stále ještě utvářím, ostatně jako na většinu lidí tady, pokud jsem je vůbec nějak víc zaregistrovala. To, že nejsem veterinářka, už víš, takže s těmi dotazy to zas nebude tak horké viď?:o) Jo lidi se bojej a někdy je mi z toho až zle, protože mnohdy mám sama strach. Teď jde jen o to, čí je to chyba.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.2.2004 > tak to už je ukrutnej minimalismus...:o))
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 5.2.2004 > quentinbubakoff> POdle nátury i nihimalismus :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 4 (14) 15 16 17 17 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter