Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ranní vstávání v paneláku
Autor: Unge (Občasný) - publikováno 4.2.2004 (02:45:22)

Ranní vstávání v paneláku

 

(Ascalona)

 

Ze sna se líně probírám, děsně se mi chce spát.

Duše mi opět usíná, kafe nechce zabrat.

Ospalá zvolna a líně toustovač zapínám.

Kočku si chovám na klíně, kastról mlíka jí dám.

 

Jak každý den výtahu cvakly dvéře...

 

Převrhnu láhve v ledničce, na osud nadávám.

Zuby hledám ve skleničce, přivřený očka mám.

Do novin smutně se dívám, jak roste Dé Pé Há.

Osudu leccos zazlívám, když smutek doléhá

 

Jak každý den výtahu cvakly dvéře...

 

Refrén:

Jak každý den — výtahu cvakly dvéře,

pak přišlo úskalí, zůstal trčet.

Opotřeben, — zastavil v mezipatře,

 ti kdo pospíchali, začli vrčet.

 

Kdo stavěl výtahy, tam plíseň zavání.

Při jízdě skřípe to jak vlčí volání.

 

Po schodech jít, nebo sjet po zábradlí,

pro osm poschodí tady trčím.

 

---------------------------------------------------------------------------------

Mislel jsem, že mám dobří kamarádi, ale viklubali se z nich drzí viděrači ! Ta Ria - ta se mi musela přímo nabourat do počítače. Já však na ně pošlu sví přátele od BIS - oni je roznesou na kopitech svích terénních vozů ! Tohle ještě nebylo odtajněné - česká BIS má ve vízbroji obrněné vozi s nohama. Jejich průchodnost terénem je zameňitá, ale občas si některé takové spešl vozidlo zlomí hnátu a pak ho musej' utratit. Takže, všici odporní viděrači, pozor na BIS ! So mnú a s Jánošíkovími horními chlapci si nězahrávajtě, alebo budě zle !!!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 4.2.2004 > souboj dvou mistrů remixérů...tebe a montrealera...ech. kdo zvítězí???.o))
<reagovat 
Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Při jízdě skřípe to jak vlčí volání - právě mi zmizel pracně napsanej komentář ! Kuravfixtotemhošigutntág !
<reagovat 
Unge (Občasný) - 4.2.2004 > Dyk je to pěkná prodie a co dala práce...  obvolávám známý. Jedno Euro za bod ! Neváhejte !
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 4.2.2004 > Dej nepadělanou pětistovku a máš rázem 5 bodů !
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 4.2.2004 > Prvni sloka je nedodělek, druhá je vtipná. Podniků s názvem Výtahy je jen v Praze asi 20 a ty myslíš ten starej, už dávno neexistující komunistickej velkopodnik. Tenhle verš předělej, jinak ti víc než 3 body nedám !
Body: 4
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 4.2.2004 > Vidiš, že to jde, když do tebe člověk trochu kopne ! Dám ti 4 body, ale doporučení ne. Zatím. Zkusím si to zazpívat...
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 5.2.2004 > Utratil jsem spoustu peněz. Prodám pět bodů a doporučení ze doporučeně doručenou tisícovku (ročník 1993 nechci, ta už neplatí !). Zkusme menší vydíráníčko...  dám ti 1 bod, dokud nezaplatíš, prokletej skunku !
Body: 1
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.2.2004 > ti kdo pospíchali, začli vrčet :o))))))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 5.2.2004 > Kelly> Zavrč mi do ouška, pěkně prosim.
Dostaneš mličko na taliřku a smiš si chytit myšičku (mám jednu s nekompatibilnim připojenim).
Zaseklo se mi dlouhé mňeké ý.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.2.2004 > wrrrrrrrrrauuuuuu!!! :o))))
mlíko nerada...
<reagovat 
Unge (Občasný) - 5.2.2004 > Odpovědi na návrhi drzích viděračů sú prřímo v příspěvku. Zasa sa strácají komentáre !
<reagovat 
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Slúšaj, Únge, u meňá znakómaja v hóteli Híľton, načjérno nam obstaráju extróvnuju kómnatu (šámbré separé). Jésli si chláp, kak má byť, dám ti 5 bobíkov + doporúčenie. Jinák... nět ni kakóvo probléma dostáť tvajo íméno do spíska konfiďéntov StB !!! No já maju tóže stýky sexuáľnyje i s chóšima od bývšej KGB. Podůmaj glávou, bóbiki potrjébuješ a nadérženou chólku taky. ÁJDSa u meňá nět, ni Trípla, ístotně ! Čéšsky ja mlúfim abstójně, no nam ně nádo óčeň mnóho gavaríť.
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Ria> Éto spróstoje vymygátěľstvo ! Kak stajít nad mnój chnúsnyj bandít - týchlyj měrzávjec s Kalášnikovom v šmutzig-pazúrach, to ja napisála, čto on dikktíroval.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter