Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Další meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.1.2001 (10:16:17), v časopise 15.1.2001
Anička - Zavírám oči a uvolňuji se. Najednou mnou prochází spousta energie… rozpadám se, létám, hořím, všechna energetická centra vibrují naplno…júúú… to je něco. Kdybych teď otevřela oči, dost možná se uvidím někde u stropu. Šestka se opravdu snaží.
Najednou vidím kolem sebe. Nejprve jenom spoustu světla, pak se začínají vynořovat obličeje. Divné, stažené bolestí… neochota ega přijmout božské. Jen je pozoruju a chce se mi smát. Ale nejde to, je mi z nich smutno. Začnu ještě víc vnímat hudbu… ty zvukové vibrace neprocházejí jen jako proudy energie, už je vidím. Já zase vidím zvuky!
Najednou mizí barevné proudy, které se točí a cítím start rakety. Šok z počátečního zrychlení mizí. Potom si na rychlost pomalu zvykám a z počátečních šmouh se začíná vynořovat šedozelená krajina. Trošku jednotvárná, ale příjemná. Ještě tam vnímám modrou barvu. A vlastně Tam vůbec není hmota. Všechno se neustále mění, víří a proplétá. A všechno je to jedním nekonečným Vědomím. Pak mi šestka oznámí – no vidíš, takhle nějak vnímám Svůj svět, když se zrovna plně nevěnuji Svým pocitům.
Po chvíli začnu jednotlivé proudy rozlišovat. To je pětka. Tohle šestka. Ááááááúúúúgh… sedmička. To je nářez… a vědomí se ztrácí a já jsem chvíli úplně mimo. Probírám se až po zásahu INRIho.
Miloš - Meditace je sugestivní přednáška Boha a operace psychiky. Po dalších meditacích už necítím jemný chlad, spíše odtažitost od lidského. Byl to skrytý vzdor vůči Bohu, že Tam není nic mě blízkého. Teď už vím, že to tak musí být, je v tom smíření, odevzdanost. Pak vše přichází přirozeněji i když je Bůh stále nezvyklý
V 5,8ce není vše dohromady jako v sedmičce. Obsahuje uvědomění si aspektů Boha, ale má to víc roztažené, méně výrazné. Cítím svrchovanost Boha a Řád věcí, ale ne úplně Ho chápu. Rovněž mám náhled, nepřipoutanost, jistotu, hrdost, jasnost a vnitřní klid. Svírá mě jen to, když dělám něco špatně, nebo se nechám nehlodat strachem. Tak vznikají rozpory mezi božským, jež Vše řídí a egem, jež je zvykem. Bůh je Jiný a to staré trápí a vyvádí z míry.



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 15.1.2001 > z další meditace Aničky - Uviděla jsem Hierarchii, vlastně to byl takový nekonečný vír, který ani z jedné strany nikde nekončil. A byl ve všem, nedalo se z něj dostat ven. A přesto tam všechno mělo své místečko i úlohu a vědělo, co má pod sebou a co nad sebou. Shora i zezdola ziralo oko Boha... uuuuufff... a bylo to Dokonalé. Všechno to vířilo a já se v tom tak vznášela a padala a tak pořád dokola. Pak jsem už jenom zesíleně vnímala pocity ve stylu - tady je to dokonalé, tady nic nezmůžu, ten náš svět je takové malá směšná část. A to mé já tam bylo takové malinké cosi vzadu.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.1.2001 > Jestli tohle někdo při meditaci cítí, tak mu závidím, já cítím jen klid a mír způsobený spíš pránajámou než čímkoliv jiným.
<reagovat 
romann (Občasný) - 15.1.2001 > napsala o meditaci i basničku: )Letim stale vpred
> > )> )hlava se mi toci
> > )> )kde zustal muj stred?
> > )> )a proc mi slzi oci?
> > )> )
> > )> )Cas pomalu plyne
> > )> )okoli se meni
> > )> )a dalsi tvar Reality
> > )> )na me zuby ceni
> > )> )
> > )> )Cas se nori do tmy
> > )> )a pamet jde s nim
> > )> )mysl na to civi
> > )> )okem hladovym
> > )> )
> > )> )"Proc mi berete
> > )> )moje predstavy?
> > )> )vnitrek menite
> > )> )od hlavy po paty "?
> > )> )
> > )> )"Ach, to jsou mi starosti!"
> > )> )(kdopak se to smeje?)
> > )> )"To chce trochu radosti!"
> > )> )(jeho hlas me hreje)
> > )> )
> > )> )Kdyz se divam dopredu
> > )> )hlava dal se toci

<reagovat 
romann (Občasný) - 15.1.2001 > nevim, proc se tvrdi, Lian, ze v meditaci zazivame klid. Nikdo z nas ho nikdy nevnimal, Buh totiz pracuje, jak vyplyva i ze vsech svatych textu.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.1.2001 > JÁ říkám, že v meditaci zažívám klid, protože je to pravda. Nic jinýho, žádný lítání, světlo, tváře, nic, jen vnitřní klid a ticho. Bůh si může pracovat jak chce........Nikdo z nás? Kdo je my?
<reagovat 
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 15.1.2001 > Nezbývá mi, než si přisadit. Taky při meditaci nevnímám žádné lítání, žádné tváře. Ovšem je pravda, že meditace nejsou příliš jednotvárné, takže pokud vnímáš pohyb a všeměnící se prostor, prosím.
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.1.2001 > O tom jsem přece nemluvil, Aničko. To říkají mnozí, Lian. Zaleží na tom, co nazýváme meditací. U mnohých je to spíš relaxace. Mystická meditace je však prožívání vědomí božských sil a to je vždy dynamické, tvořivé, silné, supervnímavé, božský pocit Slunce v duši. Používám slovo MY, protože nás to dělá deset a máme podobné stavy, jejíž sílu ani nelze popsat, jak je ohromná. Jak chces popsat pocit Dokonalosti, Hyperprostor, či Věčnost? Jen to prožít. Bývá to kombinováno vizemi a připomínkami božských sil. Někdy se u toho třeseme jako kvakeři.
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.1.2001 > tady je zaver Aniččiny básně, jak se vám líbí?? Je pravdivá, to mohu posoudit:
> > )> )tak doleva, doprava
> > )> )tekaji mi oci.
> > )> )
> > )> )Pomaloucku pomalu
> > )> )vnimani se otviram
> > )> )jen se cistim od kalu
> > )> )nicemu se nevzpiram
> > )> )
> > )> )Ach Boze, Boze mily
> > )> )miluji Te stale vic
> > )> )a jistota ve me sili
> > )> )mimo Tebe neni nic!

<reagovat 
Čtenář - 16.1.2001 > no, proto, aby jste zazili klid , pritomnost Boha nepotřebujete meditaci, ne? Někam leteť nebo co. Co modlitba? Nejsou to nejake iluze?
<reagovat 
Lian (Občasný) - 16.1.2001 > Ad čtenář: Někdo k tomu meditaci nepotřebuje, jiný ano. Záleží na každém jedinci.
Ad romann: Když je někdo už dál, zažívá možná to, co říkáš, ale nesouhlasím, že zažívá každý to samé, zážitky se liší podle osobnosti, nálady, druhu meditace a hloubky poznání, kterého má ten jeden v tomto životě dosáhnout a to mi nevymluvíš. A ten, kdo je na začátku, neumí ještě správně meditovat, vyprázdnit mysl a spojit se s myslí kosmickou může zažívat jen klid.
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.1.2001 > LIAN - MÁME DOBRÝ PŘEHLED O TOM, KDO Z NÁS CO V MEDITACÍCH VNÍMÁ, JE SI MOŽNÉ STÁHNOUT KNIHU Z WWW.VOLNY/JHAVELKA. Dulezite je hlavne to, o kterou božskou dimenzi jde a co ti chce rici, je to vlastně harmonizace psychiky. Meditace je vlastne zkomprimováním života, okolí je stejné, ale události se liší v konkrétním, méně v podstatě. Vše jsou proudy archetypů, jež mají fraktální podstatu, ale zkus to sama. Pár lidí do toho vlítlo po hlavě a byli z toho zmateni, lépe to udělat pořádně. Zajdi si na to holotropní dýchání. Další pověra je vyprázdnit mysl, tím se leda zablokuješ, lépe je poslouchat dobrou hudbu(doporucuji Dead can dance či přímo Lisu Gerrard či Enyu). I v meditaci můžeš mít myšlenky, i když tam trochu překážejí. jak se ponoříš do Boha nad polovinu vědomí, stejně nemají šanci...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 16.1.2001 > Teda... no teda... podle některejch příspěvků by nezasvěcenej mohl říct, že k meditaci potřebujete řidičák, nebo co. Já bych to osobně tolik nedramatizoval.
<reagovat 
MARTENS de Adaleans (Občasný) - 16.1.2001 > Cituji "o kterou božskou dimenzi jde", no nezlob se, ale to je na úsměv.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.1.2001 > ve všem, co děláme je potřeba něco vědět, ani počítač sám nepracuje. Zasvěcenci se léta připravují pod odbrným vedením. Znám pár chytráků, co si dost popálili prsty, třeba ten Pavel, co založil tenhle audit. Každá dimenze je jiná, Martenzi, intuice není nadjá, nadjá není božské Já atd. Nesměj se, ale pracuj, nebo dělej na něčem jiném. Vše se má dělat pořádně. Další mystická báseň od Aničky: > co to je to já tam dole co se to tam točí v kole... húúúú... chjo...
> Hluboká propast,
> vzdechy,
> věčný vír
> není kam dopadnout
> proudy
> tichý mír.
>
> Lety a pády
> střídají se tiše
> a k tomu ego
> ve své pýše
> snaží se otočit se zády.
>
> Nejde to
> vír rychleji se točí
> tak nemá na výběr
> raději do propasti skočí.
>
> Ta propast
> nemá okraj ani dno
> a vlastně ani stěny
> ani nic dalšího
> co můžem nazvat jmény.
>
> Je věčná
> nekonečná
> neměnná... úúú...
>
> A vír ve spirále
> stoupá vzhůru
> od nižšího k vyššímu.
> A naopak... a přitom se vůbec nehýbe.
> A je tu takhle od počátku věků.
>
> Nikdy se nenarodil,
> nikdy nezemřel... je.
> Jako já a ty a Bůh a ponožky a čokoláda...
> a ti co se chlubí že umí létat
> a my je přitom nikdy neviděli.
>
> Osamělý letec
> ve víru... který objímá sám sebe.

<reagovat 
JanekAugustFelix (Občasný) - 18.1.2001 > UUUff, lidi, proč vy jste tak zabedněný!?
Všechno je světlo, všechno je "bůh", a Všechno Je Jinak!
Proč si tak bráníte a posilujete to, co byste měli spíš rozpouštět a zbavovat nadvlády?!
To je Ego, co způsobuje nenávist. Je to Ego, kvůli čemu se tu hádáte. (ne víra) je to Ego, co žene současnou společnost do průseru.
Lidská bytost je světelný kokon, uvědomující si sám sebe. je to samostatné zrcátko, které odráží boží světlo. Člověk je od přirozenisti bytost magická, která má potenciály transformovat sebe i všechno kolem. synergizovat s vesmírem a exaltovat vše čím prochází.
Je tady bohužel to Ego (radši se ani neptat, od koho jsme ho dostali), který z nás dělá omezený trojrozměrný chudáky, který se staraj jenom o sebe (Ego) neuvědomujou si co jsou ve skutečnosti zač, nevyužívají svých práv a schopností a dokonce se navzájem zabíjejí! neni divu, že si nás některé sférické bytosti pěstujou jako zdroj těžkých emocí a udržujou nám tuhle "hustou realitu" jako živnou půdu.

Lidi, nebuďte ovce, nežijte ve vězení, perte se za to, co vám náleží.
a hlavně si zvyšujte vibrace, s žaludkem plným vepřovýho a plícema zalitejma dehtem se nikam nepohnete.
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.1.2001 > básen konci slovem KONEC
Miloš mi poslal mail, to už je vysoka mystika, je stále v ponoru do Boha:> byl jsem odpoledne ve slusnym ponoru a archetypy nekonecny Dokonalosti proudily jak
> o zivot. A co hlavne, bez strachu, uvedomoval jsem si jeho zbytecnost a
> hloupost. Jak si tim to ego haji ten svuj stary svet, a ze vlastne o nic
> nejde. Jeho vydesene predstavy o tom co a jak Buh a ze v nem zmizi, jsou
> vsechny mimo. :-))
> Proste nastoupy jen vnimani jinyho sveta a hlubsiho nadherneho vedomi.
> ..takovy hodne uvolnujici, az v noci uz jsem byl z toho vycerpany.

<reagovat 
romann (Občasný) - 22.1.2001 > K Wopimu - opatrnost je na místě. skutečný Kristus se ozve až po několika letech intenzivní práce. Je totiž z deváté dimenze(i Duch Svatý) a já začínal v páté a pomalinko jsem šel výš. I tak mluvim s Jeho odrazem, nemám na to ho vnímat naplno. Ve skupině se navzájem konkrolujeme, jestli není někde chyba. Pro znalce další Aniččiny básně:

Nemocná
Vznáším se v pocitech
chladu a tmy
horečka, těžký dech,
děsivé sny.

Nechci znát pravdu
bolí to moc
ač vím, že čeká mě
bolavá noc.

Bráním se, bráním
představě skutečnosti
oporu sháním
ve věčnosti.

Třesu se celá
proč mi to nutíte?
Jak oněmělá
copak si myslíte?

Bojím se, bojím
zbytečný strach,
když se mu postavím
zbude jen prach.

Hele, on zmizel
bojí se mě
a jasná Pravda
již vzdoruje tmě.

Žádná láce,
chce to dost práce,
té není proč se bát,
už můžu klidně spát,
musím se smát.

Božský tanec
Ve věčném tanci
v meditaci
Božský oheň
stále plane.

Bolesti, radosti
v prchavé samotě
shoří tam stejně,
jak ponožky na plotě.

Živí jej naše iluze
a nesplněné sny,
zdá se, že nikdy nezhasne
a svítí dál do tmy.

Až shoří všechny představy
a zemře oheň sám
navždy s ním odejde i Bůh
náš pomíjivý Pán.

eternal landscape
of misty mountains
sacred water
of mystic fountains

the old prophecy
comes to me
hidden mystery
must be here…
…chest is empty?

Why are you travelling
around the world
to find it
while it is
in you?

to go higher and higher
longing
in the burning fire
solving
the problem of living, she’s calmly weeping… finding
&
loving

Pravda
Šplhám na horu
vystavěnou slovy
na vrchol k praporu,
kde je Pravda? Kdo ví?

Visím na provaze,
v uších mi zvoní,
není mi zrovna blaze,
to vše dělám – pro ní.

Nohy mám bolavý,
z prstů mi kape krev,
kde je, jen Ona ví,
jdu k ní jak hrdý lev.

Nepláču, nekřičím
mimo Ni nevnímám.
Neskáču, neprosím,
to totiž nestíhám.

…drápu se pomalu
v srdci mám naději
polibek na skálu…
pro Pravdu… kde je jí


<reagovat 
JanekAugustFelix (Občasný) - 21.1.2001 > Ad anička(s odstupem času):
Klobouk dolu.
Je to dokonalý.
když se člověk položí na vlny předtavivosti, a prožije si jednotlivé verše, tak ho to sveze nejdál a nejvejš, než bys řekla švec.
A pozozného čtenáře to spolehlive provede až k dobře vymyšlenému happy endu.
Nehledě na to, jak často meditujete
prostě super.

Ad čtenář z 16.1.
cituji: "Nejsou to nějaké iluze?"
Človíčku, všechno je iluze (maja) a Ty máš volné ruce. můžeš si vybrat, o čem budeš snít, co Ti nejlépe vyhovuje, a je jenom na Tobě, jak si to prožiješ.
)

Ad romann z 16. 1.
Musím Ti odporovat ohledně "blokování se vyprázdněním mysli"
Deset minut v Zazenu (bez myšlenek), mě akceleruje až natolik, že se můžu s rozvahou pustit i do náročnějších akcí, a celou dobu cítím, že je nade mnou "ruka boží"...

Ad Lian 16. 1.
průběh (prožívání) meditace závisí na Tvém záměru. ("kam jdu a proč tam jdu")
Jde o cestu, kterou se vydáš. a možností je spousta.
V mo mentě, kdy v meditaci vážně projdeš tím Zrcadlem (po
tom, co si vyprázdníš mysl a soustředíš se na svoji "druhou pozornost"), záleží na tom, kudy půjdeš, a s jakým záměrem. Nehledě na potřebu základních zkušeností, bez kterých taky moc daleko nedojdeš.
Ale když si dáme rande ve "třetím světě napravo" u toho "nejstaršího stromu", tak se tam doopravdy potkáme, a určitě na to budeme mít "společné vzpomínky".
Tudíž věřím že romann se svými přáteli opravdu prožívají totéž,a když si s nimi někdo zamedituje, tak se dostane tam, kam oni.
a věřím, že to bude inspirativní.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter