Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak žít?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 4.2.2004 (13:53:47)

Jak žít (reagovat), když vím, že vše je symbol situace a výuka, vývoj a ne náhoda s  kterou by bylo třeba bojovat?


[Miloš] K tomu nás stále vedou, abychom to tak brali. Mě to směřuje k hledání větší harmonie mezi postupem vpřed a kvalitou života, hledání více radosti i lásky, uvolněnosti a nadhledu před pachtěním se a křečí z čehokoliv.  Víc pozorovat, nechat věci volně plynout a víc jen Intuitivně zasahovat a sledovat kam mě to strhává a co to přináší, kde dělám chyby. Zároveň nepotlačovat to, po čem toužím, ale stále to zpracovávat, měnit postoje a přetvářet, jako když se maluje na vícekrát obraz... Zároveň sledovat, jaká je to promakaná Hra s naším vyšším Já a Jeho s námi. Vlastně jde o to poznat všechny části a mít vyvážený pohled - postoj ke všem zároveň. Napadlo mě, je to jako dívat se na stěny krystalu ze špičky po tom, co prožijeme jeho stěny.



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Jejky, ja jsem Aquarius a tady jsem jako ryba ve vode...:-))Naprosty souhlas co tu je receno. Jen bych chtela pripomenout, ze vsechno souvisi se vsim....ze musime se soubezne starat o telo, mozek a nasi spirituality, tak dosahneme rovnovahy, harmonie...Bojovat kazdy den se svoji vlastni pohodlnosti a hlidat si svoje ego...:-))...a Uplne nejdulezitejsi je, vyhnat vsechen negativismus z naseho mysleni...:-)
Tak ted se opravdu drzim, abych uz tu pusu zavrela, protoze tohle je jeden z mych temat, o kterem muzu mluvit a poslouchat hodiny...:-)))). Jsem moc rada, ze jsem tu vydela prispevek tohoto druhu a tesim se moc na dalsi!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 5.2.2004 > Takhle příšernou češtinu čítávám snad jen v MfD, o kompozici nemluvě. Ale z hlediska obsahu se jedná o děsivou agitku. Myšlenka všeobecnýma klišé rozvolněná, mnoho trivialit.
Body: 1
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 6.2.2004 > Tak jsem rád, že se to má alespoň pro někoho cenu, když už se ten mejl publikoval. Napiš na tu otázku lepší pojednání Lei. Kritizovat u piva umí kde kdo a kde co.-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.2.2004 > pak jsem se ptal Nadjá:
Jak správně reagovat, když vím, že Vše je Hra? Že Vše je tak jak má být? Máš vědět, kde je tvoje role. Stávat se tou rolí. Co znamená být rolí? Přijímat své omezení i Cestu k Sobě. Kde je ale rozdíl oproti starému přístupu? Tys nevěděl, že jsi Vším, Veškerenstvem a tohle je tvá cesta k Sobě. Vědět, že jsem Obojím? Tak. Ale to vím už dlouho, kde je problém? Víš jen slovy, neprociťuješ, vnitřně to nebereš. Je to tedy proces, který postupuje u každého? Jako vše.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter