Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Gentlemanská z kolekce SM aneb Strasti Mužovy
Autor: Gottstein (Občasný) - publikováno 5.2.2004 (07:52:24)
následující v kolekci>

V retech smích hřejivý, cylindr, frak a hůl,

restaurant s pět a půl hvězdami - stačí?

Prezent, jak vidno, se též s cílem neminul,

dívčí tvář dojetí nad šperkem zračí...

 

,,Slečno, jste orchidej! Skvost mezi jinými!

Nespatřil jsem dosud libější dámy!"

Mysl však pochybnost palčivá trýzní mi:

Kurvička mizerná, nedá - či dá mi?



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 5.2.2004 >  Laskavost sama, opravdu
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 5.2.2004 > no tenhle aspoň něco investuje...:)
Body: 5
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 5.2.2004 > Přeslička> Dobře se investuje, když jsou investiční pobídky :-))
Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.2.2004 > excelentní...jak jen jsi laskav k ženám......:o)....až z toho člověk slzy roní......:o).....bluesky má na nás další důkaz..:o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 5.2.2004 > quentinbubakoff> Já byl dneska "děsně laskavej" i k vobvodní doktorce a její sestře...  a vysloužil sem si stovku diazepamů. Kurvahošigutntág, dyk vono je to návykový ! Jenomže ta Mania mia je asi nebezpečnější...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 5.2.2004 >
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > ..jak se do lesa vola....ze?:-)))))
Body: 4
<reagovat 
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Z kogó ty ďélaš vóla ? Začém ty něpíšeš s ďiakritíkoj ? Četýre bóbki dála a ďélaš vóla. Stýďaj sja !
Doporučil 
<reagovat 
Morpheus de Angelis (Občasný) - 5.2.2004 >

Nemáš to lehký.

Vlastně kecám, levný.-)


<reagovat 
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Pan Góštajn, vy éto óčeň chorošó napisáli. Ja, prastája Ukrajínka, by vam sjerce i ťélo dála, potomú čto ja óčeň nadďéržennaja. Čéšskije chlápy nas, Ukrajínki, ně ľjúbjat... óčeň prošú.
Body: 5
<reagovat 
Ria (Občasný) - 5.2.2004 >
<reagovat 
Ria (Občasný) - 6.2.2004 > Bjerny óčeň úmnaja !!! Tvajá gímna prótivchimíčeskoj róty sámaja charóšaja, no ja ně znáju melódiju étoj choróšoj pjéseňki, k sožaljéniju. Vozmí nóty do skéjněra íli izgotóv dlja meňá kakíje-nibúď kséroksi. U meňá nět skéjněra, no tóľko kejbórd Kasíjo, na katórom ja igráju pjéseňki dlja bljú-skáj. Violjéta - oná óčeň ťažólaja, a, k sožaljénju, majá vjérsia ně javljájetsja origináľnoj. Tóľko načináľnyj párt óčeň charóšij.


Těbjé chvatílos pročitáť mojí stáťji, dlja tavó ty znáješ, čto javljájetsja právdoj, i čto ložju. Padaždí minútočku... éto nas v škóle ně učíli... vot éto vsjo poťécha íli aněkdót... mě dalžnó býlo ispóľzovať slovarj Soznámma.


Bjérny javljájetsja óčeň úmnaja ďévočka i ja búdu tvojí stáťji tščátěľno (akkurátno) čitáť.


Pagavarí, gdě ty palúčila takúju ně krasívuju ikónu. Razyskáj dlja sebjá lúčšuju ikónu. U měňá charóšij katalóg fájľov nazyvájemyj Obrázky (Risúnki) i ja znáju katóryje-nibúď-www dlja razyskánije bóleje charóšich ikón.

Znáješ ty Vaskóvca s Wjérichom ? Žízň - éto tóľko slučáj (Das Leben ist nur die Zufall).
<reagovat 
Unge (Občasný) - 6.2.2004 >

Život je jen náhoda, jak mně i tobě napsala moje ukrajinská kámoška Ria...   nepodceňuj ji...  je to holka světem setřelá (nebo protřelá ?)

Tvoje verše jsou krásné, ale Ria je božská ! Žádné - dá či nedá mi - vona ti do tý postele vlítne jak salva z Kalašnikova !

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 6.2.2004 >
<reagovat 
čtenář bumbátko - 5.2.2004 > Ty vole krásný daktyly... úplnej krchovskej. ale ten by nepustil (?) třetí verš první str.
Ale fakt daktyly pěkný, se dneska nevïdí.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 5.2.2004 > čtenář> 

Jo,  vypustil by slovo také, pak by to snad pustil:-))

Ale já oceňuju hlavně sílu výpovědi a tu neohroženost autora:-)))))


Doporučil 
<reagovat 
 Gottstein (Občasný) - 5.2.2004 > čtenář> Krchovskej je muj druhej pámbu ;-))) Na ten veršík ještě mrknu, dík moc za reakci.
<reagovat 
 Gottstein (Občasný) - 6.2.2004 > Gottstein> Šlo by to takhle: "Prezent, jak vidno, se též s cílem neminul"?
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 6.2.2004 > Gottstein> 

Jestli vono, aby to bylo ještě lepčejší, by na konci toho 3. verše 1. sloky nemělo  bejt něco jako...kůl..nebo vůl:-)))

"Dal jsem prezent, nejsem vůl

(případně - to jsem vůl:-))) nebo čekám jako vůl nebo stojím jako kůl....atd:-)))))

 

 

Nic osobního


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 5.2.2004 >

Fakt dobrýýýýýý

Děkuji za pravdivé sondy do duší mužů:-)

Doufám, že to otevře oči řadě naivních dívek a žen

Voni teda chlapi takoví všichni nejsou, abych nebyla nespravedlivá....ale skoro všichni:-)) Voni za to nemůžou.....prej:-)


Body: 5
<reagovat 
 Gottstein (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> No to je pravda, konám vlastně záslužnou činnost ;-))) "Gottsteinova rukověť moderní dívky", cheche :-))
A jinak místopřísežně prohlašuju, že takovej opravdu jsem a jsem na to hrd :-)))
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> Ale já za to fakt nemůhu !!! Zkouším se (jen kvůli tobě) učit hrát Buď jen mou, má Vioetto...  má to 3#, vydal Mojmír Urbánek v roce 1936 a kytarový značky tam nejsou - vymejšlim si...  a stejně ti to nikdy nezahraju, protože svůj telefon mi nedáš...  tak si aspoň přečti, co jsem dneska zplodil v próze.
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> Ale jsou!
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> Ksákru, Boga jego, déj Motrjeálerovi svoj tělefón íli é-majľ, nébo si ho zabéru dlja sébja, objazátěľno. Ně vjériš, čto tóže Ukajínki móžut byť nadďéržennyje, že je to až svjérbí. Nět u těbjá sjérdca, kak on sa dlja těbja účit Éj úchněm, Vječérnij zvón i drugíje naródnyje pjésníščki ? Oder étu krassívuju Viloljéttu ?

Vozmí, na primjér, pjésničku Éj úchněm:
Ješčo rázik, ješčo raz !
Očevídno, ta pjésnička k těbjé gavarít óčeň jásno.

<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 5.2.2004 > Berny> No..jsou:-) Ale voni nemusej vědět, že to víme:-))
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Berny> Govoríš, čto jestvujú chlápy, čo rozumějú žesnščínam ? Kdě nachóďatsja takýje chlápy ? U Bjérnyho v saloonu ? Pogovorí, my chorošó slušájem a objazáteľnych chlápov miljújem tóže sjérdcem. To znáčit, čto miljújem ně toľko v posťéli.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 6.2.2004 > Ria> Ech....něponimáju Menja zabalely glaza:-)
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 5.2.2004 > Rio> Ty ríjo, já znájem tóže gavariť po russky no něpanimáju, ésli ty ríja lebo rýj, to jesť, što u těbja nachoditsja v partijach protinóžnych, protiv australijskych v protipóle mózga. Majó zavytie značilo, što jedna i drugája mužštína iz jednej mátěry. Alle aus ajne Mutter Éfa.
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 6.2.2004 > Bjérny> V prótivpóle mózka ještěsvjénno nachóďatsja nógi ! Ty ně znáješ, čto éto takóje, annatómija ?

Avstralíjci javljájutsja óčeň chrabrými bejkámi, éti charóšije prótivnóžci ! I těbjé želáju mnógo takích bejkóf.

Alle aus eine Mutter, Éfa !? Dúmaju, čto Károl Éfa, bývšij artíst, íli pramáť (Urmutter) Éva ? Pogovorí so mnój ješčó... dolžnó nam žiť s poťéchoj !
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 7.2.2004 > Ria> Éfa jesť paramáť, to jasnóčka, Effa jesť balšój nosálist.  Já něznáju austalijskyje šileniyje,  já znájo tólko kloakány. Ty Ria, či Rio? Či obojétnoje? Ja chožů v čjórnotě...
<reagovat 
 Berky (Občasný) - 7.2.2004 > Ria> Do Putina! Užé subbóta a u meňá subbótnik, Ria, pačemu ty prótiv mají ikónke? Těbje něnrávitsja? Do Gulaga!!!
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Berny> Bjérny, do Brežňéva, u meňá jestěstvjenó ně nrávitsja tvojá ikónka ! Výgjažáješ na nějó chúže kak klóun íli pajác. Pasmótri na majú ikónku naddďéržennoj ukrajínskoj ďévočki. Izměňáj svojú ikónku ! Jésli ty ně znáješ, kak éto sďélať íli savjeršíť, mně núžno těbjé charašó pasavjétovať (dir eine gute Rat geben), kak na TOŤÉME éto óčeň chítro sďélať. Bjérny, ja těbjá ljubjú, bóľšeje kak tavárášča Pjútina !

Kak ty ně chóčeš užé písať do stáťjej tavárišča Gótštajna (Bog jemú pamagáj !), napíši do stáťjej taváršča Úngeho, katórovo ja tóže óčeň ljubjú (on užé imňéjet šámbré separé v gostinníci Chíľtoně) i svojí úmnyje staťjí v rúbrike "idiótstva" (po čéšski éto nazyvájetsja "beľbústki").

Mně sejčás nádo óčeň túchlivo (tüchtig) rabótať tóže na subbótnike. Bog s nami, Bog s tabój !
<reagovat 
Ria (Občasný) - 7.2.2004 >
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 8.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Flegmatík> Dáješ tóľko jednovó šmajliká a ješčó nět iz tabbúlki ? Ni kakóje slóvo na vozbužďénije ? Tý ně flegmatýk, tý mjellancholík ! Těbjé núžno pažiráť Dyjazepámmu, čtóby perestál byť mjellancholíkom ! Búděš choljeríkom a búděš razbuševáťsja.
<reagovat 
Ria (Občasný) - 8.2.2004 >
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 5.2.2004 > Jó jó koukám taky nejsi naivní :o) když tak jdeš na kurvičku se šperkem dobře dobře :o) ale žádný bižu hehe to nebrat 
Body: 5
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Kto u těbjá k...a ? No ničtó, kak mně posovjétuješ, kdě ty izybrála takúju [strášlivuju -:))) ] ikónku - vypadáješ kak lidoóp s kóšikom v supěrmerkjétě.

O těj gúsě ty napisála óčeň charašó, Natašó. Vot kak oná (ta gúsa) protapkála téppich ! Gúsjak tam ně byl ni kakój ?
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Kto u těbjá k...a ? No ničtó, kak mně posovjétuješ, kdě ty izybrála takúju [strášlivuju -:))) ] ikónku - vypadáješ kak lidoóp s kóšikom v supěrmerkjétě.

O těj gúsě ty napisála óčeň charašó, Natašó. Vot kak oná (ta gúsa) protapkála téppich ! Gúsjak tam ně byl ni kakój ?
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 8.2.2004 > Ria> Nebudeš mi věřit, ale našla jsem ji na jednom servru pod hlavičkou DĚTI..tohle má být dítě na nočníku víš :o))))))))
<reagovat 
 Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Tak on éto nóčnoj góršok, a nět korzína (kóšik) iz supjermakjéta !?! No, podúmaj, rebjónok (das Kind -- baby) v étom kóšike, vygljažájet kak obezjána (die Affe -- monkey), móžno i kak lidoóp, nazyvájemyj Něandětáljec. -:))) Óčeň charóšaja, úmnaja ikónka !
<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.2.2004 >

!!!! Jojojo!!!

(dá, kurvička mizerná!!! )


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 21.2.2004 > Gottstein> 

???????

O kom???


<reagovat 
Newton (Občasný) - 22.2.2004 > Ausgezeichnet
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 24.2.2004 > :o)))) řemesllo zvlládnuto ;o)
Body: 5
<reagovat 
 Gottstein (Občasný) - 25.2.2004 > Kelly> 
<reagovat 
unseen (Stálý) - 7.1.2005 > no chlape, nebejt ženatej, tak si tě vezmu :o)
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.1.2005 >  tak si to přesně představuju
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter