Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Díky
Autor: darkwater (Občasný) - publikováno 7.2.2004 (11:32:40)

Díky.

Chci ti vážně poděkovat, i když jsem ti nakonec jen řekla díky za večer.

Myslela jsem, že toho budu litovat víc, takovýhle věci běžně nedělám. Už. Dřív jo, ani jsem se nemusela něčeho napít, abych byla veselejší a nabídku na "domácí vínko" (nebo cokoliv, co ti zbylo v ledničce) přijala.

Ne, neprováděla jsem v těch mládeneckejch bytech žádný neslušnosti. Někdy jsme se jen koukali na televizi, pojídali něco dobrýho a i tak to bylo fajn. A spala jsem sama na jedné posteli.

Někdy jsem se zase cítila nežádaná a opuštěná a chtěla jsem se někomu stulit do náruče, zažít pár prostopášností, který jsem ale stejně předčasně ukončila. Předčasně pro ně. Přišlo mi to hrozně smutný,

s někým se jen tak vyspat a ráno si říct ahoj, nebo snad ještě v noci mizet, aby se mě nelekl. A nebo já jeho.

Někdy jsem chtěla trošku oživit jejich poloprázdnej život, vplížit se jim do bytu a jen tak udělat trošku rozruch, rozzářit den nebo noc.

Někdy jsem zase nechtěla vůbec, ale nic jinýho mi nezbylo. To jsou ty situace, kdy mě vypočítavě odvedli někam pryč, odkud jsem se neměla jak dostat domů a musela u nich zůstat.

Dlouho jsem nic takovýho neudělala, určitě víc jak půl roku. Řekla jsem si, že z toho stejně moc nemám, protože někdy nepochopili, že nechci jen sex. Nebo že ho nechci vůbec. S někým rande odmítnu, protože už dopředu vím, čím by chtěl zakončit večer. Třeba jako včera. Mohla jsem jít ven s nějakým klučinou, měl už od začátku všechno nalajnovaný - popít, zakalit, pomilovat se. Řekla jsem ne, nemám zájem, nelíbil se mi a věděla jsem, že by se nenechal odbýt.

A šla jsem ven s tebou. A jak to dopadlo...

V noci jsem si to ani moc neuvědomovala, vzala jsem si, co jsem chtěla a dala jsem ti, co jsem chtěla. A nemůžeš říct, že to nestálo za to.

Ale ráno... Bože, kdo to vedle mě spí?!

Aha, vždyť to vlastně já jsem vetřelec, to já se tu rozvaluju na tvé posteli. Raději bych znovu usnula, nechci vědět, jak to u tebe vypadá po divoké noci. Jestli se loučíš, chceš přídavek, chystáš snídani nebo mi podáš oblečení.

Ale...

...bylo to dobrý ráno. Vážně, byla jsem překvapená. Že ses nezděsil, žes mě obejmul a žes začal mluvit. Sám od sebe. Po včerejšku bych to spíš nečekala, přece jenom jsme se krásně opili. Nebo ne? Vypadalo to, že ti vůbec nevadí, že jsme spolu nespali, i když jsem tě i tak udělala spokojeným.

A to se mi líbí.

Chci ti za to poděkovat. Už dlouho jsem nic takovýho neudělala a už dlouho jsem se necítila jako ženská, po které někdo touží. Kterou někdo chce. Kterou chce někdo, kdo už má rozum, na koho jsem se sama vrhla.

Tohle mi fakt pomohlo. Cítím se krásně, usmívám se na svět, protože to bylo fajn. A protože tys byl fajn. A já byla fajn.

Díky.



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 7.2.2004 > Zdařile napsané.
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 7.2.2004 >

Není zač


Body: 5
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 7.2.2004 > Ja si jen myslim, ze by to melo byt obracene. Ze ten kdo by mel podekovat...mel byt On....:-). Vis, jak to myslim..:-)

<reagovat 
 darkwater (Občasný) - 7.2.2004 > Andulka> On a děkovat? To nevím... Jako kdybys chlapy neznala...:o)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.2.2004 > pořád jsem čekal nějakou peckoidní pointu a.....trošku jsem byl zklamán.....
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.2.2004 > Ehm..hodila bych to do Zpovědí, pocitů nebo jak se ta rubrika jmenuje:-) Pak asi nebude očekávání nějaké pointy:-)
<reagovat 
cannabia (Občasný) - 14.2.2004 > Dostalo mě to:o). Škoda že jste jen popíjeli:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hokus_pokus (Občasný) - 14.2.2004 > Sometimes I feel like rescuer of these types of guys but no one want to save me.....
Very well:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter