Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vnitřní chvění… vzhůru k lepším zítřkům!
Autor: afro (Občasný) - publikováno 12.2.2004 (09:54:03)

Křížím nohy až k hranici lomu,

jako kry v bolestném překrývání,

kapalním…

do rozlepených bot.

A od pasu nahoru - teplo,

až k polokoulím plných lávy.

 

Trapézový plech na zádech natřu vodou

s příměsí zářivé budoucnosti

a prvního bez nohy poprosím: „Zahraj sled kroků.“



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 12.2.2004 >

povedená věcička - trefil ses mi do nálady!:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 12.2.2004 > nemůžu se soustředit, vrátím se rozhodně
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 12.2.2004 > sled kroků............. nacházím v tom víc významů...... líbí
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 12.2.2004 > až k polokoulím plných lávy.

To je záměr?
<reagovat 
afro (Občasný) - 12.2.2004 >

ouvej, drfaust> Polokoule plné lávy jsou ústřel jako prase - byly tím myšleny mozkové hemisféry, které ale jak jsem si uvědomil po vašich dotazech, nemají tvar polokoule...no, snad při spojení... Opravuji na jednu polokouli.
Beznohý člověk má zahrát sled kroků na trapézový plech (to jsem nezdůraznil) a mají být ukázkou toho, že se lze kamsi posunout i s hendikepem.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 12.2.2004 >

no, stejně - mi by asi docela stačilo, kdybys prostě docela prostě prostince napsal hlava plná lávy - to slovo hlava nekouše.

 

Ale aspoň jsem se zasmála.


<reagovat 
mifii (Občasný) - 12.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.2.2004 > Taky bych se přimlouvala za množné číslo polokoulí. Ta jedna mě úplně zblbla. Jinak líbí.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.2.2004 > Klidně jsi mohl nechat ty polokoule, neboť co jiného znamená hemisféra? A tady je to očividné! ;o) horká, živoucí hlava...
"zářivá budoucnost" mi vyznívá lehce ironicky, něco jako "a pak už jen samá pozitiva" ;o)))
Body: 5
<reagovat 
 afro (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> 

Hm, máš pravdu... všichni máte pravdu (jsem snadno ovlivnitelný jedinec). Možná to ještě změníním, a to několikrát...

Ano, živoucí láva plna energie... a vodu odplavím botama.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.2.2004 > afro> zkus Pampersky ;o))))
<reagovat 
 afro (Občasný) - 13.2.2004 > Kelly> Ale Kell, no tak... nezlob!
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 12.2.2004 >

kurnik - zase budu za vola.

 

Prvních pět veršů vidím - ale kde se tam vzala ta láva, notabene v polokoulích? Kdyby to psala ženská - tedy (ale to už bych si opravdu připadala tak stupidní jak humor Kalamity Jane v country show) - a dál - zářivou budoucnost vidíš ve zlomyslnosti? toho chudáka bez nohy žádat o tanec?

 

Forma taková tuze elegantní - a zase mi uniká smysl. Auuuuvajssss, co se to se mnou děje?


<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > ouvej> Podívej na moje vysvětlení, myslím, že taky tuze elegantní .
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > Já teda nevím, ale já si nedovedu vysvětlit, proč si většina lidí představila u polokoulí plných lávy prostě koule jako celek, jedná-li se o polokoule, že? Takové otřesné nedorozumění, že?  Můj výklad tohoto jevu zní: Někdo kříží nohy, protože se mu chce strašně čůrat a pak to neudrží a teče mu to až do bot, no a pak je mu v těch pochcanej kalhotech zima, ale od pasu nahoru až dejme tomu do oblastí koulí je mu horko, páč se stydí.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> 

Takto pojato - ehmm, nejsem s to pochopit, proč ty zatracené polokoule umisťuješ až kamsi vysoko nad pás. No - ale vypadá to jako jediné možné vysvětlení....

 

Já bych vážně ráda četla nějaký rozbor tohohle dílka - ten handicap, podsouvaný Afrem, mi přijde jaksi tuze násilný. Ale já jsem opravdu tuze prostinká. :-)


<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > ouvej> Já taky, páč nechápu jak k tomu pasuje ten název. Asi se poradím s odborníkem....:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 29.9.2004 > Cum-ley> No - jeden odborník - přinejmenším - je Egil, který pochopil a navíc se mu Afro pásl do nálady. Třeba se taky ráno vnitřně chvěl, pak se počural - a pak nastupuje další báseň, tanec s chromým jednonohým.
<reagovat 
 Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > ouvej> No Egil má asi více toho vnitřního vhledu, jak pořád žhaví ty polokoule! Třeba by se to líbilo i našim paralympikům
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter