Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jím, abych neumřela hlady.
Autor: huhu (Občasný) - publikováno 19.2.2004 (11:38:46)
Každý ráno
si krájím hrubozrnný
chleba
a mažu máslem.
Koušu ho v chůzi
od stolu ke dřezu.

Někdy
tři dny předem naložím maso.
Koupím Cabernet a rudou
nebo žlutou gerberu.
Vytáhnu ze šuplete čistý ubrus.
Zapálím svíčky
ve svícnech po babičce.
Poslouchám nějaké hluboké hlasy.
A dívám se oknem
šikmo dolů
do parku.


Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 19.2.2004 >

Vtahuje.

 

Poslouchám nějaké hluboké hlasy.


Body: 5
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 19.2.2004 > *...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář afro - 19.2.2004 > Má to sice něco do sebe - pocity to navozuje... ale pro afra nic moc.
<reagovat 
farišta (Občasný) - 19.2.2004 > to se mi líbí.
Doporučil 
<reagovat 
J.R. (Občasný) - 19.2.2004 > Pohoda...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 19.2.2004 > je to dobrý,ale jako poezie....asi ne
Body: 4
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 19.2.2004 > Sallome> poezie ne? - a co teda?
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.2.2004 > sory ale mi to přijde jako takový pěkný průměr
Body: 3
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 19.2.2004 > Emmet_RAY> :))) no, nijak zvlášť hrdá na ni nejsem:) ale mám z ní radost:) není až tak doblba, jak se tváří:)))
<reagovat 
Lei (Občasný) - 20.2.2004 > Mně se to celkem líbí.
Body: 4
<reagovat 
akinina (Občasný) - 20.2.2004 > jo jo, pohodička :o)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.2.2004 > Poslouchám nějaké hluboké hlasy
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 20.2.2004 > Kelly> autorka neměla na mysli mužskou společnost. děkuju za pozornost.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > huhu> A kdes přišla na mužskou společnost? Já jsem o ní nenapsala ani slovo, jen jsem zdůraznila verš, který mě uprostřed jednolitého proudu detailů "nakopl" a vyrušil z klidu. Moment, který obrací tok básně někam jinam.
Děkuji za nezaujaté reakce.
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 20.2.2004 > Kelly> :) já vím, žes o ní nenapsala ani slovo - psala jsem o ní já ...

měla bych být připravena na jakoukoliv reakci, když zveřejním text , mám snad právo reagovat na Tvou poznámku - nedomnívám se, že má poznámka by byla nějak zaujatá nebo útočná - ale pokud Ti tak připadá, můžeš si samozřejmě stěžovat - já si to zas vypiju náležitým způsobem:))) - jsem už tak ňák zvyklá:)



<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > huhu> Já ti přeci neubírám právo reagovat na mou poznámku - jen ji uvádím na pravou míru, protožes ji evidentně špatně pochopila. Dobrá, omlouvám se, měla jsem uvést podrobnější vysvětlení rovnou. Bohužel se z nedostatku času někdy vyjadřuju hodně zkratkovitě.

Ech, nezlob se, ale tvá poznámka "já si to zas vypiju náležitým způsobem" mi paradoxně přijde malinko zaujatá :o)))
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 20.2.2004 > Kelly>  a tady ses trefila Kelly! tahle poznámka vychází z osobní zkušenosti z podobné debaty mezi námi dvěma, která začínala (a mezi námi dvěma končila) právě takto:) omlouvám se za svou zaujatost - měla bych být nezaujatá, sebekriticky přiznávám:))))
<reagovat 
huhu (Občasný) - 20.2.2004 > ...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > jsem se chtěla bavit o básni, chci se bavit o básni, budu se bavit o básni :o))) nemá smysl tahat to někam jinam...
hezký den :o)
<reagovat 
huhu (Občasný) - 20.2.2004 > dobře, Kelly, prosím, bav se o básni s někým nezaujatějším, ano? - jsme sice ve virtuální realitě, ale ta reálná se zkušenostmi se šrktnout nedá ... bohužel ... Tobě taky hezký den
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > to by jako znamenalo, že ti nemůžu psát nic nezaujatého k básničkám, protože jsi zaujatá? :o)))))
<reagovat 
 huhu (Občasný) - 20.2.2004 > Kelly> to jako znamená, že se stalo, že jsi mi napsala nezaujatou kritiku, já Ti nezaujatě odpověděla a Ty jsi odpověď považovala za zaujatou - dohru znáš ... takže piš zaujatě nebo nezaujatě, ale musíš počítat s jakýmikoliv reakcemi - třeba i zaujatými - ale jestli zaujatými už v mým vědomí nebo až ve tvým - to asi nikdo nepozná, že?:) - mluvím z vlastní zkušenosti - ale asi nevyloučíš, že se to může stát i Tobě? ....

takže si klidně reaguj až do zreagovata, ale nech, prosím, také mě svobodu na mé reakce a neřeš to tím více než pipi... způsobem jako minule ...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > jo nezaujatě odpověděla - tohle nemá smysl :o)))))
<reagovat 
huhu (Občasný) - 20.2.2004 > no, asi se my dvě očividně nedohodneme - tak to někdy bývá:)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 20.2.2004 > huháku, jdi domu:)))
<reagovat 
huhu (Občasný) - 20.2.2004 > hele Kelly, ono je to toiž podle mého o tom, že ta má poznámka (a dokonce i ta dnešní) - by vzata zcela nezaujatě naprosto nebyla nic proti ničemu - pokud by dotyčný už nějak neměl nastavený vědomí z minulých podobných případů - pochopila jsi mě? a pochopila jsi, proč si myslím, že bude lepší, když na sebe nebudeme reagovat? nejsi tak nezaujatá, jak se domníváš - to totiž není nikdo - někdo více, někdo méně někdo více a někdo méně si to dokáže připustit

takže hezký den, vever mě posílá dom, musim !:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.2.2004 > Jo, máš pravdu - je to tim, že mám nastavený vědomí z minulých podobných případů. OK, vylítla jsem jak čertík z krabičky, protože od tebe už něco takového podvědomě předpokládám. :o)
Pozdravuj vever :o)
<reagovat 
huhu (Občasný) - 20.2.2004 > :) no, vidiš - udělalas tehdy přesně to, co se Ti na mě v minulosti tak nelíbilo - a já v tom případě byla čistá jak lilie v tomhle směru - a pěkně jsem si to slízla - což mi nakonec v závěru pomohlo k vyjasnění nějakých maličkostí:) ona ta zaujatost má svý kořeny, žejo? - takže teď si možná víc rozumíme - své vzájemné zaujatosti ...

neteče nám voda - jsem využila svou cestu pro sodovky, abych nakoukla, zdas uznala ... tak jo

<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 18.3.2004 > Skvělá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter