Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Hra z kolekce Poznání
Autor: akinina (Občasný) - publikováno 20.2.2004 (12:56:08)
další ve sbírce>

Viděla jsem ji

otáčela se velmi

pomalu za světlem ... tam daleko.

Bylo mi jí líto

snažila se.

Chtěla bych jí pomoci

tuhle sílu ale nemám.

Ale já chci!

Po dlouhém přemáhání

se jí podařilo do světla

otevřeně podívat.

Ale světlo

                to hloupé světlo

začalo utíkat

a ona se snažila

nebylo to pro ni už tak

složité byla mu v patách.

Světlo jí ale nepřálo

a schovalo se

za nejbližší kámen.

Viděla jsem ji

jak je smutná

a zavírá se do sebe...

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 20.2.2004 > líbí..
Body: 4
<reagovat 
J.R. (Občasný) - 20.2.2004 > Možná by se dala trochu zkrátit, ale i takhle je celkem v pohodě.
Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.2.2004 >

Jediné, co mi vadí, je verš Ale já chci s tím vykřičníkem.

 

Jinak, nu - mi se to hodně líbí.


Body: 5
<reagovat 
 akinina (Občasný) - 20.2.2004 > ouvej> no po pravdě mi to tam taky moc nesedí, ale zase nevím jak to mám jinak vyjádřit :o/   Jinak děkuji za bobky :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 20.2.2004 > akinina> 

Tak já jsem si spíš představovala jarní bledulku, to jak jsme všichni tím jarem posedlí.

 

:-)

 

Jinak: stačilo by: i když bych chtěla.

 

Ale pár veršíků bych ti taky osekala. :-)


<reagovat 
 akinina (Občasný) - 20.2.2004 > ouvej> 

máš pravdu, to by tam vážně bylo hezčí, ale už to tak musím nechat. No jo, musím víc myslet na to co píši a nepřemýšlet nad tím proč to tak vlastně je :o)))

Ale já už jsem taková :o))


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 21.2.2004 > ech já myslel že je to báseň o slepé holce,no.. mám dneska hroznou kocovinu
Body: 5
<reagovat 
 akinina (Občasný) - 21.2.2004 > Emmet_RAY> to je dobře, že máš kocovinu, alespoň jsi mi dal pět bodíků
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 21.2.2004 > Taky by se mi to líbilo hutnější.
Body: 4
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.2.2004 > Hezký minipříběh, ale po stránce zpracování by si podle mne zasloužil více pozornosti v tom ohledu, aby byl zkrácen. Podle mne by bylo lepší, kdyby ses snažila několik slov říci jedním, pak ta báseň má daleko větší grady, text je pak myšlenkově hustší a myslím i zajímavější než upovídaný.
Body: 1
<reagovat 
 akinina (Občasný) - 20.2.2004 > Martin> no to je a není minipříběh, vlastně by mě zajímalo, jak to kdo pochopil. Když jsem to psala, tak jsem vlastně nepřemýšlela nad tím, co píši ale že vastně o ni (slunečnici) nic nevím :o) Ale děkuji :o)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 20.2.2004 > akinina> 

Akinino, nedovolím si tu Ti nijak vnucovat svůj názor, neb nemusí být správný, nicméně mám taky rád, když mi někdo něco k básničce napíše a tak Ti sem něco píšu:-) Mne se ten příběh líbí moc, je z něho znát, že jde o slunečnici a nikde to tam řečeno není. Nakonec ten postřeh, jak se smutně zavírá do sebe je také naprosto super. Je totiž vidět, že se na svět dovedeš dívat velmi pozorně a děláš si pohádkové závěry z věcí, nad kterými se druhý ani nezastaví a to je podle mého názora pro pravého básníka nepostradatelná vlastnost.

Chtěl jsem jen říci, že obzvláště v tom úvodu mi totiž chyběl takový moment, kdy třeba přilítne čmelák, ty se lekneš, až uklouzneš po mazlavé hlíně a jak padáš, podíváš se do slunce. V tom mžik, bolestivý náraz kolena na kamen a touha, změnit směr otáčení té jmenované. Pucuješ kalhoty a ona se pomalu do sebe uzavírá - přes tvoji bezmocnost. Víš, chybělo mi tam něco, co člověk moc dobře zná, pod čím si představí řadu pocitů a přitom je to řečeno pár slovy. Je to jen můj úhel vkusu, třeba jinému by se to tam nelíbilo, nevím, ale podle mne, kdybys tam nějakou takovou blbůstku ještě zakomponovala, byla by ta básnička při této Tvé bohaté fantazii a myšlence, naprosto bez chyby.


<reagovat 
 akinina (Občasný) - 20.2.2004 > Martin> 

No jo to je pravda, zní to podstatně lépe, snad se časem zlepším, každopádně děkuji za názor, je velmi naučný a k zamyšlení :o) Děkuji


<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 20.2.2004 > Martin> 

Podle toho, co jsi napsal nechápu proč jsi dal tak nízké hodnocení??

 


Body: 4
<reagovat 
 akinina (Občasný) - 21.2.2004 > Saimon>  možná proto abych si o sobě moc nemyslela, což určitě nemyslím, ale zase mi dal cenné rady :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter