Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Mozku vylítli pojistky z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 20.2.2004 (17:27:03)
další ve sbírce>

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
no-next (Občasný) - 20.2.2004 > v názvu bych ty vylítlý pojistky radši viděl s tvrdym, chlape. jinak je to dobrý. ale byly lepší....
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.2.2004 >

tak ta hrubka je tam úmyslně - v tom názvu?

 

fajn je to


Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 20.2.2004 >

Chtěl jsem dodržet pinděl, leč jsem se uklikl a votpálil to na dnešek.

Plus: jedna vysvětlíva: Plonkový - znamená v karetním slangu osamocenou kartu, povětšinou takovou, za níž získá body soupeř.

Heskí výkund mylí čtenáři


<reagovat 
probably (Občasný) - 21.2.2004 > parádní i tou hrubkou v názvu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 21.2.2004 > to je dost dobrý, hodně se mi to líbí. dokonce mě ti i překvapilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 21.2.2004 > No jo no :o))) Což se dá dělat :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 22.2.2004 > ..ať biješ, jak biješ - nenabiješ!
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.2.2004 > Saimon> Konkrétnějccc.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.2.2004 > Luk Malér> 

Popravdě?

Nechápu to...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.2.2004 > Saimon> Si to přetstaff-nouzově osvětlená hlava - hala - jak to tam vypadá - ten pocit takovýho vypnutí znechucení - nechce se ti nic.
<reagovat 
Newton (Občasný) - 22.2.2004 > Nouzový osvětlení :))
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.2.2004 >

krásně kyselý, jak vzduch v místnostech s těmahle větrákama...

zas mi to přijde dobrý, mízy máš furt dost... :o)

dal bych D, nějak ale nemám, sorry převelice...


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.2.2004 > quentinbubakoff> no, jen jednou jsem se osmělil neudělit nejmenovanému největšímu Mistrovi d, a budu se pro to do smrti smrťoucí trápit, jakej jsem mamlas, jinak doporučuji rád a s chutí, je to příjemná činnost, určitě příjemnější než se píchat drátem do voka... :o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.2.2004 > stanislav> 

No jo no příště publikovat hned po ránu.

Ale sereš mě. Tuhle mám za stopro.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.2.2004 > quentinbubakoff> já to věděl, že je Mistr velkorysý a nebude z toho dělat vědu, žerty s Fantomasem je totiž jasná sebevražda, kdo k Fantomasovi na bar vsedne, jako by už v pekle nožky nad plameny nahříval, játra v kotlech se sírou máchal, a to Mistr jistě neudělá, že?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.2.2004 > Luk Malér> a víš proč, je to stopro end kousek...
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 23.2.2004 > napoprvé jsem ji neskous -> vrátil jsem se -> nelituju
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.2.2004 >

Za to vysvětlení slova plonkový se nezlobím, chápu, že autor má v paměti např. rozruch způsobený šrafůrou:-))

Jinak, Luku, vždycky si to přečtu a sedne na mě přesně stejně hnusnej pocit. Nebude náhodou časem nějaká pozitivnější kolekce? Páč, jestli to tak půjde dál, skončím špatně:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al dente (Občasný) - 24.2.2004 > hra se slovy.. pes i člověk chcípou sami.. a ta kocovina ,-)
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 15.3.2004 > tak tohle sem prehlidla ... dobrý...:)
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 22.3.2004 > A hele!!! :)) Další převelice pozitivní záležitost!! A takhle při prndělku - fáákt dobrý! :))
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.6.2004 >

jo ho ho hó....:-)


Body: 5
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 23.6.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 14.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.10.2007 > hele, Luckýne, já si tuhle básničku pučim a frknu k ní nějakou tvou strašidelnou fotku, dělám si teď takový opus na liteře - fotka básničky, pár jich už mám z minula...  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter