Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Mám Odysseu v dlaních z kolekce Za obzorem
Autor: jakpro (Občasný) - publikováno 23.2.2004 (00:56:31)
další ve sbírce>
 Mám Odysseu v dlaních, v hlavě stádo býků, srdce plné červů, plíce mi prokousla lvice. Člověk se diví, že funguje, jak je poskládán dohromady, neb po ruce mi leze mravenec, kousne mě do prstu.

Na zádech mám hnízdo poštolky. Po kolena se brodím             v močálu, kolem chodí žirafy a já je hladím. Nepřekvapí mě nic, tady se může stát cokoli. Za chvíli potkám párek klokanů, který vystupoval z autobusu. Šel na představení nějakého Ibsenova dramatu.

Močový měchýř se rozprostřel nad krajinou a ozval se tajemný zvuk sirény.

Kabelky zemřely na infarkt.

A topič z obchodního domu musel nakrmit dítě.

A kdo se odváží zapálit lokomotivu, dostane stříbrnou náušnici a už ho nikdy nepustí do muzea.

Můžu se napít kaktusové šťávy, pak půjdu do lesa a zazpívám si staročeskou píseň. Cestou potkám Dianu, jak se vrací od gynekologa. Daruje mi krásný prsten, já si sednu vedle kanálu a zavřu oči.

  Miliony housenek pochodovaly v ulicích Londýna. Země se točí a vesmír si se mnou povídá. Jenže přežít není umění, pouhá povinnost...


Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 23.2.2004 > :o)
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 23.2.2004 > hehe woooooooow tak tohle se mi líbí moc a moc úžasně poskládané myšlenky a obrazy :o)) prostě nemám slov ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 23.2.2004 > Simonka> wooow jsem rád, že jsem tě uchvátil:) dík za D
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 23.2.2004 > nevím proč, ale ta předchozí byla jiná, taková spontánní, tohle zní šroubovaněji:-) můj pocit
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 23.2.2004 > blondýna> No jo, každá je jiná, má to svůj vývoj :o)
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 23.2.2004 >

 Nevím proč, ale jsem z toho normálně nějaká smutná..


Body: 5
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 23.2.2004 > Underworld> Možná to bude tim, že on ten život asi vopravdu neni moc veselej :o) Ale nechtěl jsem tě rozesmutnit
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 24.2.2004 > Zajímavý experiment. Vypovídající. Přesto po stránce literární nevím jak hodnotit.
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 24.2.2004 > Naty> Díky. A ty myslíš, že literatura nemůže vypadat třeba i takhle? :)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 24.2.2004 > jakpro> 

Samozřejmě že může. Nechtěla jsem naznačit, že ne.

Jenomže já to pořád vnímám jako prozaický útvar a prostě nevím, jak to bodovat v rubrice poesie.


<reagovat 
Étoile (Občasný) - 26.2.2005 > přežít není umění, pouhá povinnost... To je dobrý...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter