Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tvář zimy
Autor: sasanka (Občasný) - publikováno 17.1.2001 (13:13:19), v časopise 19.1.2001
Zvony se obživle kutálí po náměstí
a pod sněhem spí jarní vzduch
ve větvích břízy roste štěstí
a křídou kreslí do tmy kruh...

sasanka.v.lese@post.cz


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 27.1.2001 > Nádherné.
Body: 5
<reagovat 
sasanka (Občasný) - 5.2.2001 > Angel of Hell - Díky za kritiku, můžeš být konkrétní?
<reagovat 
myšička (Občasný) - 24.1.2001 > Báječné! Skvělé! Úžasné! Taky tiše závidím...
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 23.1.2001 > Spousta krásných metafor a básnických obratů, a to vše pouze ve čtyřech verších. Opravdu umíš hodně sdělit málo slovy.

Líbí...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.1.2001 > Nedokážu řict proč, ale líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 19.1.2001 > Souhlasím s Lian je to milé. I když já vím, proč se mi to líbí.
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 19.1.2001 > cid: proč? tomi teda poraď - já nikdy nevím proč ... jaktak vo tom přemejšlím takv životě vůbec ... a u básniček už vůbec ne ... ale tahle se mi líbí ... a nevím proč.
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 19.1.2001 > Je to moc hezky napsané. Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.1.2001 > Je to moc hezké Sasanko, škoda, že ne ještě o něco delší...
Body: 5
<reagovat 
Nutrish (Občasný) - 19.1.2001 > Je to moc dlouhe, pismenka jsou mala a rukopis necitelny. Mohlo to byt horsi, ale nedovedu si predstavit, ze by se to dalo nejak vylepsit. Myslim si, ze vostatni jenom tise zavidi, ze na ty verse neprisli prvni oni. Taky zavidim.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2001 > pekne, take zavidim
Body: 5
<reagovat 
Yanka (Občasný) - 20.1.2001 > Krásné a hlavně výstižné. Je úžasné, jak těch pár správně volených slov člověku v mysli vyvolá celé panorama představ a pocitů. Kéž bych to tak taky uměla :-)))
Body: 5
<reagovat 
sasanka (Občasný) - 23.1.2001 > Diky, diky, diky...
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 31.1.2001 > Když rým, tak by měl sedět. Líbí, ale jsou tam chyby.
Body: 3
<reagovat 
sasanka (Občasný) - 28.2.2001 > Ještě jednou: díky za kritiku u básně "Tvář zimy" z 19.1., můžeš být konkrétní? Podle mě rým sedí, jen rytmicky je první verš o něco delší...

<reagovat 
Radovan (Občasný) - 5.3.2001 > Souhlasím s Tobou, asi je to v délce rýmu..... Jinak se po opětovném přečtení líbí více :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter