Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Začni zase snít
Autor: Šariella (Občasný) - publikováno 26.2.2004 (08:03:35)

                    

                           Začni zase snít

 

          Začni zase snít, krásko

                 a neboj se mě

                 i se mnou dá se žít

                 za sny děkovat luně

 

                 I se mnou dá se snít

                 za nocí kouzelných

                 kdy měníš se v listoví

                 co pohádky vypráví

 

                 Jsi motýl, který vzlít

                 a já ho zachytil

                 jsi plátek růže bílé

                 co vítr vleče míle

 

                 I se mnou dá se snít:

                 až zčervenaj nám tváře

                  na tom našem tajemství

                    my postavíme si království 

 

                Tak začni zase snít

                a lítej někde v dáli

                já půjdu ve tvých šlépějích

                a jednou řekneš mi "králi"    



Poznámky k tomuto příspěvku
Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > ouvej: No, vzhledem k tomu, že je to od autorky a není to určeno nikomu, tak nevím... Měla to být průvodní báseň k povídce-nevím jestli ještě pořád...

Šárko, tobě jsem už recenzi udělala osobně, takže jen má oblíbená výtka zčervenájí, ne zčervenaj!!:)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 26.2.2004 > No, slečně, které je to určeno se to určitě bude líbit. :-)
<reagovat 
 Petrax (Občasný) - 26.2.2004 > ouvej> No, vzhledem k tomu, že je to od autorky a není to určeno nikomu, tak nevím... Měla to být průvodní báseň k povídce-nevím jestli ještě pořád...

Šárko, tobě jsem už recenzi udělala osobně, takže jen má oblíbená výtka zčervenájí, ne zčervenaj!!:)
Body: 5
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 28.2.2004 > Petrax> Ze čtrnácti lidí, kteří se na tuhle báseň podívali, jadiná ouvej se k tomu vyjádřila. Chápu je. K tomuhle je těžké se šetrně vyjádřit. Není na místě jí mít za zlé, že se netrefila do určení básně a pohlaví autora.
<reagovat 
 Petrax (Občasný) - 28.2.2004 > Naty> Hmmm. A nenapadlo tě, že tímto nekonkrétním příspěvkem jsi daleko "nešetrnější" než těch ostatních čtrnáct? A proč to vůbec píšeš mně?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 28.2.2004 > Petrax> Uznávám, že vůči autorovi (autorce) básně nebyla moje poznámka zrovna šetrná a mohla jsem si ji odpustit, nebo alespoň ji poslat jako zprávu. Ale reagovala jsem na tvoji odpověď ouvej.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter