Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hledání
Autor: vlny (Občasný) - publikováno 26.2.2004 (10:52:28)


 vlny (Občasný) - 27.2.2004 > merman> 


Na úrovni se ptaní…aha, takže chceš-li býti dobrým básníkem je téměř tvou povinností znát otázky (o kterých se ve svých básních pouze ujišťuješ…)

Hledání…ale koho, čí ? Hledání autora promítnuté do básně nebo hledání vevnitř, nesouvisející s celkovým záměrem? Jen jako prostředek… A ukončenost? Začni hledat a ukončenost najdeš.
Ani to: Umlčeli sovy když jim nabízely noc není nadbytečné. Souvisí to s (mou) skepsí, správně jsi pochopil, že to má ironický nádech, prakticky nebylo co nabízet těmto osobám..ale je více výkladů. Já se přikláním k aroganci (to proto: a bez ošacení rozbory vět do ticha) Celé je to koncipované tak trochu jako výsměch, výsměch již zavedeným. Hledání je jen jakýsi zprostředkovatel mezi námi a jimi. Ale subjektivně, vždyť žádné oficiální rozdělení neexistuje…
Víš že to není to řešení filozofických otázek, je to jen pohled, subjektivní pohled na věc, chceš-li tak i emocionální výkřik. Možná proto se ti to nezdá?


K Procesu, myslím, že dává definovatelné východisko a ano má své rozřešení, ale ne s dveřníkem, to sis asi spletl se Zámkem, rozmlouvá s ním kněz, který zastupuje snad K-ovo svědomí a dojde k tomu čemu, bychom mohli říkat vědomí vlastní zbytečnosti, promarněnost života…A to je to rozřešení…to je to východisko, konečná stanice vlaku, který by K. ještě chtěl zastavit, ale už je pozdě…ano, hledání zde je jako ústřední motiv, ale není to to jediné. Stejně jako u Hledání záleží na tvém výkladu, ale potřeba východiska podle mě není to nejpodstatnější…


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vlny
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter