Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
4 Seasons
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 27.2.2004 (00:54:27)

Bohužel zmenšením se ztratily základní věci.. :(
Po kliknutí detailněji.
Tvořeno s potřebou detailu ala dolní čtyři jednotlivé obrázky. :(
(modemářům se omlouvám, nebylo tvořeno pro web)



Poznámky k tomuto příspěvku
net (Občasný) - 26.2.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ian (Občasný) - 27.2.2004 > Moc hezké. Jako celek jemné a citlivé. V detailu je to zajímavěší.
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 27.2.2004 > Pekny strukturky, ty vektory svadej k rozpohybovani... :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.2.2004 > tomash> :) parkrat jsem mela podobne myslenky ja u Tvych dilek :)
ano, mas recht, taky to od vcera nosim v hlave a uvazuju, co s tim provedu.. :) diky
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.2.2004 > neni to pekny, vetsina ti dala body jen proto ze se to tvari odd, ale jak jsem psal na zacatku neni to pekny..
Body: 1
<reagovat 
Mira (Občasný) - 27.2.2004 > jemnost ano /Vivaldi?/
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.2.2004 > Mira> diky. uvazuju o rozanimovani a samozrejme by v tom pripade nechybela hudba. Vivaldiho Ctvero rocnich dob bylo prvni, co me samozrejme napadlo, ale asi to poresim jeste jinak. :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.2.2004 > Mira> 

kam se podel ten cit pro barvy a linie??

 

misto toho mazanice, zmetky a spatne kritiky..:-[[


<reagovat 
Radovan (Občasný) - 27.2.2004 > nápad mi příjde dost klasickej, ale zpracování je osobité a originální  připomíná mi to doby 286-tek
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 27.2.2004 >

mě se nejvíc líbí verze s nápisem...

(možná chybí aby ten strom hořel... to nic, jen mě to napadlo, bylo by to o něčem jiném)

je to pěkný. :o)


Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 28.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 5.3.2004 > Sorry Mishko, ale tohle povedený určitě není. Nápadem a ani celkovým provedením... Už jsi nám tady ukázala, že umíš daleko lepší grafiky...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 6.3.2004 > Cedrik> Vidis, jak jsou tohle subjektivni veci?! Kdyby se mi to nelibilo, skonci by to u me v kosi a nevystavuju to. ;)
Kazdopadne diky za nazor, proto to sem clovek dava, aby se dozvedel co nejvice pohledu na vec.
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 9.3.2004 > hele, musim uznat, ze Te fakt uznavam!:) ale tohle se mi taky nelibi... mozna bych rekl, ze me to az drazdi... nevim proc...:)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 10.3.2004 >

Hadám žes to projela Streamlinem a pak mírně pocukrovala. :-)

Ani nevim jestli se mi to libi nebo ne, trochu mi vadi ty studeny barvy a pusobi to na me dost technicky - uz vim, pripomina mi to tištěný spoje!


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2004 > Zuzzz> :) jo jo, seš blízko.. :)
dělala jsem návrh na tričko.. strom ladila, dokreslovala a čistila v Pornoshopu a pak chtěla přes Trace (podobné Streamlinemu, součást Corelu) vyladit křivky a nějak mě to zaujmulo.. :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 15.3.2004 > Mishka> 

V Pornoshopu??? To fakt existuje nebo tak rikas Photoshopu?

Teeeda Pornoshop by me fakt zajimal. :-)))

 

V Pornoshopu stromecky :-)... si me dostala. :-)

 

Streamlinemu :-) to neni zadnej kluk :-)))


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.3.2004 > Zuzzz> Pornoshop - tak jeden muj kamarad rika Photoshopu a obcas to taky pouziju :)
Samozrejme melo byt "Streamlinu" :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter