Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
webdesign z kolekce webgraphiX
Autor: adamcer (Občasný) - publikováno 1.3.2004 (00:05:52)
Toto je moje představa obrázku, když se vysloví slovo "webdesign" dnes, roku 2004. Práce ve photoshopu ca. 5 minut


Poznámky k tomuto příspěvku
adamcer (Občasný) - 1.3.2004 > Rád bych ještě upozornil, že ten text je schválně zarovnaný nahoru. Nehodlám ho posouvat dolu :-)))
<reagovat 
M.O.R. (Občasný) - 1.3.2004 > Zde je videt, ze jsi nad tim moc nepremyslel a nechal jsi fantazii trochu popustenou uzdu. Kazdopadne je to neotrele a cloveka nenudi se na to koukat. Kazdopadne bych ten text dal ale dolu.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 1.3.2004 > to je prave ono: kazdej by to dal dolu. Ale dolu to nepatri. Patri to tam, kde to je! :-)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.3.2004 >

tak jak to je, tak to je dobře, tak to má koule....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
gongey (Občasný) - 1.3.2004 > líbí se mi to, první co mě napadlo: reklama na výstavu architektů. co nechápu je komentář. "představa obrázku" co to je? má to být návrh webdesignu na slovo webdesign? na co by byla taková stránka? fakt jsem mimo... :o))) ale vypadá to zajímavě... 4 až 5? :o)
Body: 5
<reagovat 
adamcer (Občasný) - 1.3.2004 > gongey: To je super postreh. Vysvetlim: Nedavno jsem se rozhodl, ze udelam novy design na svych strankach, kde nabizim sluzby webdesignu. Chtel jsem si dat na uvodni stranku neco jako "enter" v podobe obrazku. No jo, ale jaky obrazek? Ma tam byt napsano vstupte? Nebo tam ma byt logo firmy? Nevedel jsem. CHtel jsem tedy udelat neco, co mi pripomina webdesign. Coz neni jednoduche a v zadnem pripade netvrdim, ze se mi to povedlo. Jsem velkym vyznavacem jednoduchosti, a zde jsem to dokazal mozna i nevedomky. Udelal jsem jednoduchy obrazek, ktery se mi libil a ten text jsem tam jednoduse naflakal, aby to vypadalo trochu extravagantne a tvarilo se to, ze to dava smysl. S odstupem casu nevim jak se na ten obrazek mam divat - jako na cerne cary nebo na bile objekty na cernem pozadi? V kazdem pripade, jde o mou spontanni predstavu obrazku, ktery by mel definovat mou tvorbu.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.3.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.4.2009 > "
."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter