Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Epitaf kusu žulové skály
Autor: Quasimodo (Občasný) - publikováno 3.3.2004 (00:21:31)

   Stál jsem tu celé věky a hrdě se tyčil k nelítostnému nebi, pevně zakotven v zemi, v neochvějné víře ve svou nezranitelnost.

   Můj hladký povrch pyšně odrážel všechny strasti okolního světa; snažil jsem se tvářit lhostejně, když mne rozpaloval žár poledního slunce a mrazila mne zima uprostřed plískanic.

   Jednoho dne jsem s hrůzou zjistil, že můj povrch už zdaleka není tak hladký, jako býval; pokrývala jej jakoby pavoučí síť drobných prasklin, které se přes všechno mé úsilí zvětšovaly.

   Rozšiřovala je a drala se do nich voda - někdy měkká a jindy tak tvrdá - soustavně je prohlubovala a snažila se mne rvát na kusy.

   Jak mě jen mohla překonat ....? Pochopil jsem, že ubývám díky osudné chybě - nedokázal jsem v pravý čas zmenšit svou tvrdost.....



Poznámky k tomuto příspěvku
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.3.2004 > tohle už jsem tady jednou hodnotil....:o)ty quasimodo, nechceš každejch 14 dní vyhlásit odchod....všechno smazat a vzápětí všechno znovu vložit?:o)
<reagovat 
 Quasimodo (Občasný) - 4.3.2004 > quentinbubakoff>    Já vím, že jsi to už jednou hodnotil.....z toho důvodu jsem také nezaškrtl, že stojím o hlubší kritiku a psal jsem, že je to tu už jednou bylo.....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.3.2004 > Quasimodo> sorráč kvasimódo, sem nějak tvý upozornění přehlíd..:o))
<reagovat 
Newton (Občasný) - 5.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter