Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Partička z autobusu XXX
Autor: afro (Občasný) - publikováno 3.3.2004 (10:43:44)

Partička z autobusu XXX

 

Pozn.:    Původně to měla být povídka o některé z mých ranních cest autobusem, ale vzhledem k tomu, že se za ten cca měsíc nic zajímavého nestalo, omezuji se tímto na pouhý popis posádky. Tak snad někdy příště… lidský potenciál na to je!

 

Osoby a obsazení (posádka):

 

Henry

         Tak pětašedesátiletej týpek, kterej každý ráno jezdí nakupovat nějaký pitivo a zároveň vrátit láhve z předešlýho dne do super(hyper) marketu. Takhle nějak si představuju že by Mr. Chinaski (ne, nemyslím nikoho z tý líbivý kapely) z Bukowskiho románů  vypadal v pokročilejším věku - nateklej ksicht, ošuntělý hadry, sípavej dech, smrad z cigaret z něj čpí po celým autobusu

         Ten chlast převáží v obrovský tašce na kolečkách. Nikdy jsem ho ale neviděl jinak, než že by tu tašku nesl. Proč asi, přemejšlel jsem. Třeba šetří kolečka nebo co já vím.

         Každopádně se tváří spokojeně, a tak nějak smířeně s životem.

 

Paní učitelka

         Tahle ženská nevypadá moc spokojeně. Výraz jejího obličeje se skoro vůbec nemění, a to ani když se za okny našeho korábu odehrává nějaká strhující akce (bouračka, nástup Henryho do autobusu atp.). Snad jen v okamžiku, kdy si přisedá k někomu na dvousedačku se mírně, ale opravdu jen pomocí malého zvednutí koutku usměje.

               

Dva, jež jsou jeden

         Dva stavební dělníci (tipuju je na práci s betonem, kvůli charakteristickejm holínkám se zbytky šedé hmoty; můžu se však mýlit). Starší vždycky sedí u okýnka a sleduje šrumec venku, mladší většinou dřímá. Neslyšel jsem je mezi sebou nikdy promluvit ani slovo.

 

Rozesmátý bezzubec

         Celkem sympatickej člověk, i když na můj vkus z něj až moc vyvěrá optimismus (to musí bejt přetvářka…).

Jezdí do práce společně s Retardem. Občas osloví i jiný lidi (evidentně nováčky) a okomentuje počasí, politickou situaci nebo popřeje hezkej víkend.

         Zaslechl jsem, jak říkal, že je zrovna ve věku, kdy se obměňují zuby.

 

Retard

         Těma svejma psíma očima čumí oddaně na R. B. a snaží se svým mini mozečkem (dáme-li dohromady mozkovou kapacitu Retarda a Hooligana, dostaneme kapacitu průměrného občana) vstřebat pár informací. Směje se skoro úplně všemu, co R. B. řekne. R. B. ho toleruje a už jenom za to si zaslouží obdiv. Bejt na jeho místě já, je ze mě brzo vrah.

 

Hooligan

         Je strašně velikej, hlava plynule navazuje na trup a absence krku vzbuzuje pocit jednolitosti. Sedí vždycky sám. Proč asi?

            Tipuju ho na zasloužilýho fotbalovýho chuligána. Určitě je to pravičák jako prase (tohle přirovnání sedí kompletně) a já ho sleduju vždy jen po očku (levý mám zavřený). Co kdyby v něm zahlídl něco pro něj nelibého? Nerad bych ho naštval.

 

Afro

         Přinasranej výraz, nic moc zajímavýho na něm není. Někdy klimbá, někdy si čte, ale vždycky, zdůrazňuji vždycky, sleduje co se děje v autobusu.

 

Štětule

            Normálně se našeho ranního vejletu neúčastní. Je to přece jen dost brzká hodina. Vstoupila na jeviště jako blesk z čistýho nebe. Musel jsem se na ní pořád dívat. Úplně mě fascinovala. Pleť měla v barvě mýho dnešního ranního hovna (se solárkem asi nešetří), pořádně dlouhý nehty, samozřejmě červený, obleček jak pro sedmnáctku a věk tak kolem čtyřiceti. Četla bulvár, co jinýho, že jo?

         Asi dvakrát si všimla, že na ní čumím. Naše oči se střetly a ona se usmála. Pane Bože, pomyslel jsem si. Hodit šavli a totálně se zdiskreditovat před kámošema z korábu? No, dobře to dopadlo.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 3.3.2004 > ten váš autobus jezdí nějak poloprázdnej ne?? jo barva pleti štětule je dobrá...vcelku si všechny ty týpky dovedu představit...jeden lepší než druhej...doufám, že k něčemu dojde a afro nám to zprostředkuje(a fakt na hooligana si dej bacha...se svým rastafariánským vzhledem by si ho moh vyprovokovat k nějaký nepředloženosti)....:o)jako reklama a příslib dobrý......:o)a jezdi do Dejvic, tam vobčas dobíhaj autobus nalitý baviči..:o)
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.3.2004 > jo fajn,ale dodal bych že pan Chinaski alias Bukowski vypadal tak jak popisuješ už ve třiceti a s věkem se to zas tak moc neměnilo...
Body: 4
<reagovat 
 čtenář afro - 3.3.2004 > Emmet_RAY> :-) Víceméně souhlas...
<reagovat 
noa (Občasný) - 3.3.2004 > pěkný úvod... a dál??? :-)
<reagovat 
čtenář afro - 3.3.2004 > Asi by to chtělo něco přihodit, ale mám pocit, že jsem se prozaicky vyčerpal... :-)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.3.2004 > no jasne...taky me onehda pred lety napadlo neco podobnyho sepsat, jen v mym busu nejezdila takova pestra particka...to je desne vyzivny podhoubi pro fejetonovani...prihodil bych jeste par typku a skloubil to v takovy absurdni drama s fejetonovym zihanim :)...jako ze ty lidi spolu jezdej leta, znaj jeden druhyho jak barvu svy ranni stolice, tu Stetule neco vytahne neco z bulvaru a strhne se diskuse...kazdej typek z ty tvy sebranky je uplacanej z uplne jinyho testa...tady se fakt nabizi neuveritelnej prostor pro vazna i nevazna temata pojata vazne i nevazne...ech :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.3.2004 > peetea> jo eště by tam mohla s nima jet Sandra Bullock a přistoupit z kabrioletu Keanu Reeves, jen nevim jak by drželi na tý zasraný Jižní spojce devadesátku.....:o)))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 3.3.2004 > Pleť měla v barvě mýho dnešního ranního hovna (se solárkem asi nešetří), ... Hihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 3.3.2004 >


Body: 5
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > ja bych rekla, ze si si stim mohl dat vic prace- takhle je popis povrchni a nezajimavy. Alespon pro me.
To co si napsal o te posledni zene, bylo nechutne. Alespon pro me...:-)
<reagovat 
čtenář Evik - 4.3.2004 > Dost si me pobavil. Fakt vtipny.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 5.3.2004 > jojo, dobrý popisky, to hovno taky pobavilo Dobrej začátek...
Body: 5
<reagovat 
jak (Občasný) - 5.3.2004 > pro mě možná vrchol afrova mnohdy mučivého vyprazdňování se
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář afro - 6.3.2004 > jak> :-)))
<reagovat 
Newton (Občasný) - 7.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 14.3.2004 > :)
Doporučil 
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 29.9.2004 > Joooo, to znám a líbí, především barva pleti
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter