Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Přátelství z kolekce Portréty
Autor: alma (Občasný) - publikováno 5.3.2004 (07:53:05)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
natty_k (Občasný) - 5.3.2004 > kdyby to bylo vic promakanejsi a proporce by vic odpovidaly realu, tak to muze byt i hezke... libi se mi pohled ty asi blondyny :-)
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 5.3.2004 >

mě se to líbí jak to je

 

k tomu abychom měly DOKONALÝ portrét máme foťáky!  :o))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Pudingo - 5.3.2004 > jasne, a njevetsi machrovinka je obkreslovat fotku ,oDD
<reagovat 
čtenář Pudingo - 5.3.2004 > jasne, a njevetsi machrovinka je obkreslovat fotku ,oDD
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 5.3.2004 > Tohle není dobrý - je tam moc chyb - kresbě chybí prostor a špatný proporce to celé ničí. Sorry. Ale zkoušej dál... Zkus na tom víc zapracovat. Věnovat se detailu a nebo jen skicovat. Tohle bohužel není ani jedno...
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2004 > jedno ucho je velky jak telefonni sluchatko, druhy ma tvar mejdla, moc velky zornicky o vlasech a tech vetvickach co z nich vychazej ani nebudu psat,fakt otresny.........
<reagovat 
rell (Občasný) - 5.3.2004 > ..no možná budoucí kresby budou lepší,tahle má opravdu moc chyb,od základních proporcí hlavy,skoro absence stínů a pozadí....
Body: 2
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.3.2004 > hezký voči
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 6.3.2004 > jak to rikal soudruh lenin??
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2004 > hele holka psal jsem ti to sem nekolik krat, fakt neumis kreslit, zkus se na to vysrat a hledat talent nekde jinde, jestli ti doma, ve skole nebo nejaci vlezdoprdelkove tady rikaji ze je to dobry, tak ver me ze fakt ne, nepoustej se do neceho co ti nejde....
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.3.2004 > čtenář> Jo, nepouštěj se do ničeho, co ti nejde, výsledek bude, že se nikdy nic nenaučiš a nezbude ti než blbě žvanit jako ty, tupane.
<reagovat 
 natty_k (Občasný) - 7.3.2004 > čtenář> docela by mě zajímalo kteří chytrálkové píši takovýhle pěkný vzkazy...
<reagovat 
čtenář Fraško - 11.3.2004 > Nepřihlásil jsem se. Jenom se někdy mrknu. No ty příspěvky, někdy žasnu.
<reagovat 
čtenář Fraško - 11.3.2004 > Myslel jsem poznámky ke kresbě, ne kresbu. Kresba není špatná, ale ty ohlasy jsou někdy skutečně bomba. Jak dokáže někdo poplivat cizí práci, to žasnu.
<reagovat 
vomi (Občasný) - 12.3.2004 > Je škoda, že diskuze odešla od toho podstatnýho. A to - radost z něčeho. Je lepší sto kreseb stvořených s láskou než jeden "zabytý" večer u bezduchý televize. Svět by byl šedivý mezi samýma "Rembrantama". Takovou hanu nad praci jinýho může "vyplivnout" sprejer, který nic nevytvoří jen ničí! Nesmím snad zpívat když nejsem Karel Got. To bychom mohli ve dne hasnout slunce a kochat se tmou. Zacpi si uši a pokračuj. Používej víc druhů tvrdostí tužky. Jinak bedeš mít problém s hloubkou. Možná tě zlobí papír. Zkus jiný. Nepřestávej a zkoušej.
Body: 5
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 24.3.2004 > ..vidím v tom slušný začátky... kreslit ! kreslit ! kreslit !  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (10) 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter