Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na sluníčku...
Autor: marjanka (Občasný) - publikováno 21.1.2001 (03:15:18)
Naše další kočička:)
Naše další kočička:)


Poznámky k tomuto příspěvku
_JiKo_ (Občasný) - 5.2.2001 > Ta mírná neostrost motivu je převodem do JPG či je už na fotce? Být to se zaškrtlou hlubší kritikou dal bych smajl 2

<reagovat 
Oclee (Občasný) - 2.2.2001 > Ta kočička se mi líbí:-)) nebo je to koťátko??? Jakpak se asi jmenuje? A fotka se tak podařila.
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.2.2001 > Je to kočička, ale v době, kdy jsem to fotila, byla ještě napůl koťátko;) Teď má asi tak pět kilo a jmenuje se....hovulka:))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.2.2001 > Napůl kočička a napůl dušíček - ty její zádička, když tak na to mrkám svejma očičkama nejsou poznat jetli je stíneček, nebo ty zádička - pěkná hračička pro oči.....Má nádherňoučkej pohlídek a krásně osvětlenou paličku......jejdička tak na to čumím.....ted jsem si toho všiml - jak má stín na boku, tak to vypadá, jako by to bylo zakončení zad a ona tím byla v pozici "číhací" a to nad stínem že je deka a teď na to koukám a ono to je kočka celý :)))) Doopravdy dobrá pastva na oči
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.2.2001 > Koukám Marjánko, kolik těch kočíků máte ?:o) Sice mírně nezaostřená kočička, ale líbí se mi na ní ta pozornost, asi před dvěma lety jsme měli doma také dva kocoury a po tomto pohledu se většinou začali jakoby plazit a pak po něčem skočili :)
<reagovat 
čtenář Hovínek - 2.2.2001 > Rikas, ze se jmenuje Hovulka jo? , tak to bychom se k sobe narame hodili ;~)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.2.2001 > No Martine právě proto jsem si myslel to co jsem myslel - takovejhle pohled je pohled "číhací" takovej "lišáckej", ale když se koukneš na to tělo, tak to zase jen tak leží.........nemysliž, že se ti to zdá nezaostřený díky chloupkům??
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.2.2001 > Díky za reakce:)
martin: koček máme nespočetně:) máme dvě kočičky a jednoho kocourka a všechno jsou to děti kočičky kleopatry, kterou má doma zase moje mamka:) a jen tak mimochodem, kde se ti zdá ta kočička neostrá?
hovínek: to určitě jo, ale my ji jen tak někomu nedáme, to bys musel být sakra bohatý ženich:))
thomas hudson: to se hovule zrovna opalovala, už jí chybí akorát nějaké sexy bikiny:))) žádné číhání se nekonalo, když totiž speciálně hovulka chce zaútočit, tak se celá zježí a ocas má jak veverka:)) celkově pak vypadá jako štětka do záchodu:)))))
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 3.2.2001 > Krásná fotka i kočička. (Taky mám ně slabost:)))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.2.2001 > tak to jsi mě dostala HAHAHA :)))))
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.2.2001 > pěknééééé
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 4.2.2001 > madman: aby ne, když hovulka je tvůj miláček:))))
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 21.6.2001 > Jé,to je naše hovno:)
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 21.6.2001 > Nic proti,ale Kleopatru mám doma taky já...
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 21.6.2001 > MA: ne, naše hovno:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter